• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Легенди рекламного креативу. Раймонд Рубікам

30 Серпня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Легенди рекламного креативу. Раймонд Рубікам
Share on FacebookShare on Twitter

Реймонд Рубікам народився 16 червня 1892 року в Брукліні, штат Нью-Йорк. У великій сім’ї він був наймолодшим із восьми дітей. Його батько — журналіст — помер від туберкульозу в 1895 році, а маленького Раймонда відправили жити до старших братів і сестер. Вже з 15 років він працював повний робочий день ​​помічником судового діловода за 5 доларів на тиждень.

Улюбленим письменником Рубікама був О. Генрі. Саме він надихнув юного Раймонда надихнув на те, щоб краще та глибше пізнати жителів Америки. Тому він спробував цілу низку робочих місць: кур’єр, продавець, кіноосвітлювач та швейцар. Свій багатий досвід він використовував працюючи репортером у газеті The Philadelphia Inquirer.

Все змінилося у віці 19 років, коли Рубікам покинув газету і приєднався до рекламного агентства F. Wallis Armstrong Company у Філадельфії в ролі учня копірайтера, заробляючи 20 доларів на тиждень, що було значно краще у порівнянні з тими 12 доларами на тиждень, які йому платила газета. Три роки по тому, у 1919 році, він зміг посісти посаду копірайтера в N.W. Ayer and Son — найбільшому на той час рекламному агентстві у Філадельфії. Засновник агентства Френсіс Айер на початку платив йому 125 доларів на тиждень, але дуже швидко подвоїв суму заробітної плати.

В N.W. Ayer and Son Рубікам відточив свою майстерність і створив рекламу для Rolls Royce, Steinway Pianos та Squibb. Доленосним стало, що він також допоміг Джону Орру Янгу, бухгалтеру, з яким він разом працював у F. Wallis Armstrong Company, перейти до Айера. Вже навесні 1923 року два друга відкрили власне агентство у Філадельфії — Young та Rubicam (Y&R)

Перша творча революція

Досвід Рубікама, отриманий під час роботи в Армстронга та Айєра, допоміг йому сформувати його уявлення про те, як керувати рекламним агентством (а також, як не керувати ним). У той час у бізнесі панували фінансисти. Янг і Рубікам при народженні свого агентства вирішили, що копірайтер, артдиректор, дослідник, мерчандайзер та експерт з виробництва будуть мати рівні права з фінансовим керівником.

Y&R також було одним з перших агентств, яке запропонувало своїм працівникам відсоток від власності, і першим, хто прийняв принцип розподілу прибутку.

Зрозуміло, що Рубікам мав намір віддати належне тим, хто власне творив рекламу. Назвати хід його думок та рішення просто «революційними» недостатньо. Він вщент зламав стару форму і створив нову. В основі нової моделі, яку він відстоював, були чесність, порядність та ретельна аналітика. І це поєднання творило справжні дива.

Дослідження формують стратегію

Через рік після заснування компанії Young & Rubicam її клієнтом стала компанія General Foods Corporation.Коли представники General Foods запитали, над яким брендом агентство хотіло б працювати, Рубікам відповів: «Над найскладнішим». Y&R виправдали всі сподівання клієнта. Першим кроком успішної співпраці Young & Rubicam з продуктивим гігантом стала реклама для кавового напою Postum. Незабаром компанія General Foods додала рекламу для брендів Grape-Nuts (родзинки та горішки), Jell-O (желейні цукерки), Sanka (розчинна кава) та деяких інших.

Y&R було першим агентством, яке використовувало комікси як засіб для реклами, створивши комікси «Mr. Кавові нерви» для Postum та «Маленький Елбі» для Grape-Nuts.

Легенди рекламного креативу. Раймонд Рубікам

У 1926 році агентство Y&R переїхало з Філадельфії в Нью-Йорк на Медісон-авеню. У 1932 році фірма співробітником агентства став доктора Джорджа Х. Геллапа з Північно-Західного університету. За допомогою доктора Джорджа Геллапа агентство вперше впровадило нові методи дослідження споживачів та медіа. Вони були першим агентством, яке використовувало телефонне опитування, і першим, хто тестував аудиторію для оцінки успіху рекламних роликів та друкованої реклами.

Дзеркало споживача

Раймонд Рубікам вважав, що важливо не тільки знати більше про клієнта, а й розповідати про нього більше. Він вважав, що реклама повинна показувати читача. «Спосіб продажу, — писав він, — це спочатку примусити споживача прочитати рекламу. Спосіб примусити прочитати — це розповідати більше про споживача, а менше — про себе та свій продукт. Станьте дзеркалом споживача, а потім покажіть йому, як ваш продукт відповідає його потребам».

Десятки років потому легенди реклами Білл Бернбах та Філліс Робінсон удосконалили цей підхід. DDB ніколи б не попросив водіїв «Думати про маленьке» від імені Volkswagen, якби вони чітко не усвідомлювали драматичних змін у демографічному аспекті та, відповідно, переконань покупців автомобілів. З точки зору Рубікама, вони віддзеркалювали покупця автомобіля для себе, а потім показали йому, як продукт відповідає його потребам.

Створюйте програми, які клієнти захочуть спонсорувати

Реклама. Контент-маркетинг. Назвіть це як завгодно, Рубікам зрозумів, що бренди не просто реагують на культуру, вони отримують можливість керувати нею. Таким чином, його агентство одним із перших створило власні програми, які спонсорували клієнти Y&R та інші.

Y&R створили декілька найпопулярніших комерційних радіовистав того часу — «Сім’я Олдріч», «Театр містерій», «Бульдог Драммонд», «Бернс і Аллен», «Ми, люди».

Поки його колеги в рекламному бізнесі прагнули вставляти рекламу в готові програми, Раймонд Рубікам укомплектував своє агентство письменниками та професіоналами з продакшену, які сами створювали ці програми.

Так Y&R стало першим агентством, яке інтегрувало рекламу безпосередньо в програму. Завдяки тому, що агентство спиралося на дослідження, Рубікам точно знав, що саме людям подобається слухати в ефірі, зокрема, який рекламний ролик їм подобається найбільше.

Журналіст ніколи не спить

Раймонд Рубікам був письменником, а письменники повинні писати. На додаток до своєї роботи для клієнтів, Рубікам писав статті для ділових журналів про рекламу та суспільні справи. У 1930 році він придбав рекламне видання у Time, Inc. і перетворив його на журнал маркетингу та реклами під назвою Tide.

У 1932 році він допоміг запустити Bride’s House — спеціалізоване видавництво для наречених, яке випускало спеціальний часопис та щорічний довідник для наречених. Рубікам був власником і директором медіафірми протягом багатьох років. Він розумів, що маркетинг та медіа — це дві сторони однієї медалі — те, що я відстоював і практикував протягом багатьох років.

Легенди рекламного креативу. Раймонд Рубікам
Обкладинка Bride’s Magazine – щомісячного часопису для наречених

Спадщина Раймона Рубікама

Ще одна легенда реклами, Девід Огілві зізнався що Реймонд Рубікам мав найсильніший вплив у його професійному житті. «Ви навчили мене, що реклама може продаватися, і при цьому залишатися чесною», — сказав він якось Рубікаму.

І дуже символічно, що однією з найдовших кампаній Рубікама була реклама всесвітньо відомого виробника роялів Steinway. Їх фортепіано стало відоме як «Інструмент безсмертних» саме завдяки Рубікаму.

Легенди рекламного креативу. Раймонд Рубікам

«Це вибраний інструмент майстрів і любителів безсмертної музики», — написав Рубікам. Це найкраще позиціювання бренду. Але Рубікам ніколи не спирався лише на один спосіб завоювати клієнтів. Він написав інші оголошення для Steinway про те, наскільки доступним було фортепіано.

Раймонд Рубікам пішов з життя 8 травня 1978 року. Він був переконливою людиною й обдарованим письменником. Раймонд Рубікам також був джентльменом і успішним бізнесменом, який перетворив своє агентство на головну рушійну силу рекламного бізнесу. Він показував шлях іншим і нестримно прагнув прогресу протягом усієї своєї кар’єри. Його робота та мислення продовжують вчити та надихати рекламний світ і донині. Рекламна індустрія — це особливе місце хоча б тому, що в ній був Раймонд Рубікам. Він вклав в неї всі сили й талант, взяв на себе необхідний ризик, відстояв те, що вважав правильним, і переміг. Тому Раймонд Рубікам — легенда серед легенд.

Автор: Девід Берн

Джерело


Читайте також:

Легенди рекламного креативу. Філліс Робінсон

Від шпальти до книги, або Журналісти, які стали відомими письменниками

Коли оглядовий майданчик і сам – видовище: десять цікавих прикладів архітектурного дизайну

Теги: аналітикакреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Культура і Життя

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

23 Квітня, 2025
Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.