Багато компаній, включаючи Nike та Microsoft, використовують слогани у своєму маркетингу, щоб змусити клієнтів асоціювати свій бренд із повідомленням.
Однак створювати креативні та оригінальні слогани може бути важко.
Що таке слоган?
Слоган можна визначити як вислів, гасло, особливо використовується в рекламі. Коли справа доходить до маркетингу, слоган — це мантра бізнесу. У кількох словах він повідомляє людям, хто ви й що ви.
Слоган має дві цілі: створити незабутню, позитивну фразу, яку запам’ятають клієнти, і допомогти їм ідентифікувати ваш бренд.
Як працює слоган
Неважко зрозуміти, що слогани є важливою частиною будь-якого бренду. Деякі бренди навіть мають власні слогани. Їх позиціювання на ринку також залежить від слогана.
Це потужне комунікаційне повідомлення, яке повинно залишитись у голові споживачів. Він покликаний створити незабутнє враження за однієї взаємодії. Він передає споживачам індивідуальність бренду простими словами.
Слоган може бути використаний будь-яким бізнесом у маркетингових кампаніях. Його можна використовувати у друкованому вигляді, у брошурах, газетних оголошеннях, на радіо, в рекламних заходах, на вебсайті компанії та в соціальних мережах.
5 порад, як створити успішний слоган
- Будьте простіше
Найуспішніші гасла мають 3-6 слів і швидко передають повідомлення. Ваш слоган не повинен перевищувати шість слів.
- Пам’ятайте про переваги
Клієнтів цікавлять переваги, а не можливості. Це стосується вашого слогану. Ваш слоган повинен повідомляти клієнтам про основну перевагу вашого продукту чи послуги, не розкриваючи жодних «особливостей».
- Надайте йому значення
Не варто просто копіювати слогани відомих компаній. Він має мати значення для вашого бренду, якщо ви збираєтеся витрачати час і гроші на створення фрази.
- Ясність — це ключ
Ваш слоган не повинен вводити в оману. Він повинен бути простим і зрозумілим.
- Розкажіть історію
У маркетингу та бізнесі переважає розповідь. Сильніша історія призведе до збільшення продажів. Ваше гасло може стати невіддільною частиною вашого маркетингу та брендингу.
3 кроки, щоб створити чудовий слоган для вашого бізнесу
Створення слогану може бути як складним, так і простим. Все залежить від того, наскільки ви творчі й що надихає вас.
Натхнення — це потужна сила, яка може бути викликана дією.
- Починаючи з кінця
Stephen Covey, автор книги «Сім звичок успішних людей», має чудові поради. Важливо уявити, де ви хотіли б опинитися (і свою компанію) через п’ять-десять років.
Це тому, що ваш поточний бізнес може бути не таким, що надихає або не таким великим, як вам хотілося б. Ви маєте більше шансів досягти своїх цілей, якщо ставитесь до них так, ніби вони вже досягнуті.
Задайте собі такі питання:
Де я бачу свій бізнес через 5-10 років?
Яка мета мого бізнесу?
- Дізнайтесь, які ЕМОЦІЇ ви хочете розвивати
Маркетинг, який використовує емоції — найкращий вид маркетингу. Ваш слоган не повинен бути винятком. Задайте собі таке питання: Як я хочу, щоб люди думали про мій бренд?
Це може бути щось таке просте, як щастя чи гордість.
- Проведіть мозковий штурм ідей
Це момент, коли ви маєте чітке уявлення про те, куди ви хочете піти, за що ви стоїте і як повинні почуватися ваші клієнти. Далі створіть свій слоган.
Припустимо, ви хочете бути найкращим роздрібним продавцем кавових горняток. Ваше бачення — продати 100000000 горняток кави за 10 років. Ваша мета — змусити клієнтів посміхатися кожного разу, коли вони беруть улюблене горнятко.
Одне хороше гасло може бути:
- Горнятко для кохання
- Є принаймні одна причина посміхатися
- Одна посмішка на день…
- Сидіти. Сидіти. Посмішка.
Для початку рекомендують мати принаймні 10-20 ідей. Це нормально, якщо вони не виходять. Це може бути гра з цифрами. Важливо використовувати свою творчість для створення ідей.
Наостанок
Ви можете зосередитися на своїх продуктах, цінностях або аудиторії. Але ваш слоган, назва бренду та логотип є невіддільними частинами ідентичності вашого бренду.
Обмірковуючи ідеї слоганів для свого бренду, подумайте про фразу, яку можна використовувати протягом багатьох поколінь.
Читайте також:
Останні слова вбивці, граматична помилка, Рузвельт і Мухаммед Алі: які історії приховують найвідоміші слогани в світі?
KFC «позичає» слогани інших брендів, оскільки пальці зараз не пооблизуєш