• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ремесло

Що таке слоган: посібник для початківців

30 Серпня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Що таке слоган: посібник для початківців
Share on FacebookShare on Twitter

Багато компаній, включаючи Nike та Microsoft, використовують слогани у своєму маркетингу, щоб змусити клієнтів асоціювати свій бренд із повідомленням.

Однак створювати креативні та оригінальні слогани може бути важко.

Що таке слоган?

Слоган можна визначити як вислів, гасло, особливо використовується в рекламі. Коли справа доходить до маркетингу, слоган — це мантра бізнесу. У кількох словах він повідомляє людям, хто ви й що ви.

слогани брендів

Слоган має дві цілі: створити незабутню, позитивну фразу, яку запам’ятають клієнти, і допомогти їм ідентифікувати ваш бренд.

Як працює слоган

Неважко зрозуміти, що слогани є важливою частиною будь-якого бренду. Деякі бренди навіть мають власні слогани. Їх позиціювання на ринку також залежить від слогана.

Це потужне комунікаційне повідомлення, яке повинно залишитись у голові споживачів. Він покликаний створити незабутнє враження за однієї взаємодії. Він передає споживачам індивідуальність бренду простими словами.

Слоган може бути використаний будь-яким бізнесом у маркетингових кампаніях. Його можна використовувати у друкованому вигляді, у брошурах, газетних оголошеннях, на радіо, в рекламних заходах, на вебсайті компанії та в соціальних мережах.

5 порад, як створити успішний слоган

  1. Будьте простіше

Найуспішніші гасла мають 3-6 слів і швидко передають повідомлення. Ваш слоган не повинен перевищувати шість слів.

Слоган mcdonalds
  1. Пам’ятайте про переваги

Клієнтів цікавлять переваги, а не можливості. Це стосується вашого слогану. Ваш слоган повинен повідомляти клієнтам про основну перевагу вашого продукту чи послуги, не розкриваючи жодних «особливостей».

  1. Надайте йому значення

Не варто просто копіювати слогани відомих компаній. Він має мати значення для вашого бренду, якщо ви збираєтеся витрачати час і гроші на створення фрази.

слоган Nike
  1. Ясність — це ключ

Ваш слоган не повинен вводити в оману. Він повинен бути простим і зрозумілим.

слоган Toyota
  1. Розкажіть історію

У маркетингу та бізнесі переважає розповідь. Сильніша історія призведе до збільшення продажів. Ваше гасло може стати невіддільною частиною вашого маркетингу та брендингу.

3 кроки, щоб створити чудовий слоган для вашого бізнесу

Створення слогану може бути як складним, так і простим. Все залежить від того, наскільки ви творчі й що надихає вас.

Натхнення — це потужна сила, яка може бути викликана дією.

  1. Починаючи з кінця

Stephen Covey, автор книги «Сім звичок успішних людей», має чудові поради. Важливо уявити, де ви хотіли б опинитися (і свою компанію) через п’ять-десять років.

Це тому, що ваш поточний бізнес може бути не таким, що надихає або не таким великим, як вам хотілося б. Ви маєте більше шансів досягти своїх цілей, якщо ставитесь до них так, ніби вони вже досягнуті.

Задайте собі такі питання:

Де я бачу свій бізнес через 5-10 років?
Яка мета мого бізнесу?

  1. Дізнайтесь, які ЕМОЦІЇ ви хочете розвивати

Маркетинг, який використовує емоції — найкращий вид маркетингу. Ваш слоган не повинен бути винятком. Задайте собі таке питання: Як я хочу, щоб люди думали про мій бренд?

Це може бути щось таке просте, як щастя чи гордість.

різні види емоцій
Колесо емоцій Plutchik
  1. Проведіть мозковий штурм ідей

Це момент, коли ви маєте чітке уявлення про те, куди ви хочете піти, за що ви стоїте і як повинні почуватися ваші клієнти. Далі створіть свій слоган.

Припустимо, ви хочете бути найкращим роздрібним продавцем кавових горняток. Ваше бачення — продати 100000000 горняток кави за 10 років. Ваша мета — змусити клієнтів посміхатися кожного разу, коли вони беруть улюблене горнятко.

Одне хороше гасло може бути:

  • Горнятко для кохання
  • Є принаймні одна причина посміхатися
  • Одна посмішка на день…
  • Сидіти. Сидіти. Посмішка.

Для початку рекомендують мати принаймні 10-20 ідей. Це нормально, якщо вони не виходять. Це може бути гра з цифрами. Важливо використовувати свою творчість для створення ідей.

Наостанок 

Ви можете зосередитися на своїх продуктах, цінностях або аудиторії. Але ваш слоган, назва бренду та логотип є невіддільними частинами ідентичності вашого бренду.
Обмірковуючи ідеї слоганів для свого бренду, подумайте про фразу, яку можна використовувати протягом багатьох поколінь.

Джерело


Читайте також:

Останні слова вбивці, граматична помилка, Рузвельт і Мухаммед Алі: які історії приховують найвідоміші слогани в світі?

KFC «позичає» слогани інших брендів, оскільки пальці зараз не пооблизуєш

Теги: ідеїкреативновинирозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.