«Моя Пташечка» — це дванадцятисерійна історія про класного звукорежисера, пересічного стендап-коміка Любчика, та його мудру дружину Дарину — редакторку модного журналу. Про їхній переїзд на нову квартиру, про колишнього, бандитів, таксиста, про дивні, інколи й страшні повороти життя. А ще про стендап. І про кохання теж.
«“З тобою в кожному моменті” — головний меседж, який транслює АШАН. Ми довго думали, як оригінально та, головне, у якій формі можна презентувати наш слоган. В один момент щось цвірінькнуло 🙂 і народилася ідея зняти вебсеріал. Разом з командою креативників взяли курс на сучасну та по-доброму кумедну лавсторі. Впевнені, що в характерах Даринки та Любчика кожен знайде схожість з собою», — зазначає Юлія Сова, marketing manager at Auchan Ukraine.
«Моя пташечка» — новий формат для мережі АШАН.
Цей ситком не залишить байдужими ні фанатів мелодрам, ні прихильників сміливих жартів. Кожний новий епізод — окремий стендап-перформанс від головного героя Любомира.
«Слоган Ашан — “З тобою в кожному моменті”, а стендапери завжди розповідають про курйозні моменти свого життя, бо вони найцікавіші. Так народилась концепція стендап-серіалу, в якому всі моменти, які відбуваються з головним героєм у його стендапі, — оживають в реальності.» — Ілля Янковський, володар золота Young Lions 2019, creative director at Tornado Boulevard.
У кожній серії головний герой Любомир розповідає коротку історію про його «пташечку» — так він називає свою молоду дружину. Серії виходитимуть щотижня на ютуб-каналі Auchan Ukraine.
Прем‘єра сіткому — вже 9 вересня.
Читайте також:
Creative States випустили креативне House Rules відео для резидентів мережі