• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

What If?: персонаж Локі з’явиться в новій рекламній кампанії Hyundai

27 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
What If?: персонаж Локі з’явиться в новій рекламній кампанії Hyundai
Share on FacebookShare on Twitter

Попри те, що кінотеатри довгий час стояли порожніми, кінематографічний Всесвіт Marvel продовжував свій розвиток, зокрема, для каналу Disney+. Тож для рекламної колаборації Hyundai-Disney+ з’являлися нові, усе більш цікаві ідеї для співпраці.

Перед запуском серіалу «Локі», Hyundai дражнив своїх шанувальників появою Тома Хіддлстона разом із персонажами WandaVision, Falcon та Winter Soldier.

Тепер рекламна кампанія автовиробника Question Everything розрослася, включивши нещодавно запущений стримінговий сервіс What If?, де Локі, як і раніше на водійському сидінні, але тепер не один, а з поєднанням анімаційних варіантів персонажів Всесвіту Marvel, зокрема, Чорної пантери Т’Чалла та Зоряного Лорда.

Hyundai

Таким чином компанія продовжує популяризувати Hyundai Tucson 2022 року. Кампанія Question Everything зламала четверту стіну кінематографу, включивши особистостей із SportsCenter ESPN, Black-ish ABC, The Bachelorette, WandaVision та Falcon & Winter Soldier.

Партнерство Hyundai з Marvel сягає не одного року. У 2018 вони вже створювали рекламну продукцію та пов’язану з нею рекламу, де глядачі побачили героїв Ant-Man та The Wasp.

Такі проєкти та надзвичайно позитивна реакція громадськості щодо співпраці Hyundai з Disney+, допомогли зробити процес ще більш плавним для нових ідей, таких, як кампанія What If?.

«У Marvel вже є історія успіху, тож проєкти, створені в колаборації з ними приносять свій прибуток», — каже Барні Голдберг, виконавчий креативний директор Innocean, творчого агентства Hyundai.

Барні Голдберг, агентство якого також створило популярну рекламу Hyundai Smaht Pahk для Super Bowl, сказав, що кросовери Disney+ Hyundai працюють добре, оскільки вони створені з любов’ю та повагою до шоу.

«Я думаю, що правильний спосіб реклами — це створення органічного продукту, адже ми теж шанувальники цього Всесвіту», — додав Голдберг.

Поважайте сюжетні лінії

Упродовж десятиліть рекламні ролики, пов’язані з фільмами, були не більше, ніж трейлерами. Вони підкреслювали момент кінострічки, у якому глядач зміг би побачити вироби саме цього бренду. А ось концепт створення персоналізованого фірмового контенту, наприклад, Hyundai з Question Everything, — це відносно нове явище.

«Зокрема, як маркетологу, вам просто необхідно граціозно вплітати персонажів, — сказав Голдберг про тон, який мають приймати такі реклами. — Ви повинні поважати окремі художні твори (фільми, серіали) та сюжетні лінії, наявні в них».

І, звичайно ж, час розповсюдження рекламних роликів є ключовим. Частина успіху Hyundai полягає в тому, що реклама Disney+ дебютувала вчасно, не розкривши заздалегідь сюжетних твістів.

«Ми намагалися втримати золоту середину, щоби випуск рекламних роликів не став передчасним, або ж навпаки, — сказав Голдберг. — Потрібна була неймовірна координація, щоби створити цілісний процес та контролювати всі аспекти».

Джерело


Читайте також:

Дизайнер Іван Фролов запустив лінійку агендерного одягу

Натхненна глянцем нова жувальна гумка Oh My Gum!

Теги: брендкінокреативреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.