Агенція Wieden+Kennedy London видала двом своїм стажеркам-креативницям – Ханні Янг та Александрі Атанасовскі – бриф, який полягав у тому, що їм потрібно було розробити проєкт на тему, яка їх цікавить, створивши водночас хороше доповнення до своїх портфоліо. У відповідь на поставлене перед ними завдання креативниці вирішили створити пляжний рушник для діагностики раку. Такий рушник не лише в інстаграмі добре виглядає, але й потенційно здатен врятувати життя.
Партнером їхнього проєкту стала лондонська благодійна організація Skcin, яка бореться із захворюваннями на рак шкіри.
Рушники свіжоствореного бренду Sun&See мають три кольори (Pearl Prevention, Sand Safety та Bronze Aware), які відповідають різним відтінкам шкіри. Облямівка таких рушників містить коротку «абетку меланоми»: асиметричність, деформація, зміна кольору, ріст і переродження родимих плям (Asymmetry, Border, Color, Diameter, Evolving, відповідно).
Як пояснює Ханна Янг, натхненням для дизайну їхнього рушника став вкрай популярний леопардовий принт. Вони поглянули на ці плями і побачили, як легко на їх місці можна уявити родимки. Обидві креативниці належать до покоління, яке вважає «досконалу засмагу» невіддільною рисою успішного життя. Тому вони свого часу й цікавилися захистом від ультрафіолету і вже були добре обізнані щодо того, які тривожні ознаки можуть вказувати на розвиток раку шкіри.
На основі цього списку симптомів вони створили власний малюнок, щоб спроєктований ними пляжний рушник для діагностики раку виконував ще й просвітницьку функцію на додачу до свого прямого застосування. Завдяки йому відпочивальникам простіше буде відстежувати стан власного здоров’я.
На створення концепції Sun&See креативницям знадобилося два тижні, після чого вони заходилися розробляти дизайн, пакування та вебсайт і планувати виробничий процес.
Чому саме Sun&See? Назву свого бренда Янг та Атанасовскі пояснюють необхідністю привернути увагу людей до того, як важливо стежити за станом своєї шкіри як на сонці, так і в тіні.
І зрештою, коли, як не на пляжі, роздивлятися родимки?
Читайте також:
Диктор у київському метро вперше закашлявся: перформанс до Дня боротьби з раком легені.
Сітілайт, що читає реп: alyona alyona стала «легенями» соціального проєкту про рак легені.
Боротьба проти раку грудей (і боротьба за увагу людей) благодійної організації CoppaFeel.