• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Бренд Unilever Lux за допомогою City Walks показує чоловікам, як воно – йти по вулиці жінкою

26 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Дуже часто чоловіки вважають типові в житті повсякденні прояви сексизму «просто дрібницею». Може, тому, що поставити себе на місце жінки в таких ситуаціях їм складно, навіть коли мова йде про звичайну дорогу вулицею з дому на роботу. Складно уявити, як коментарі перехожих чоловіків можуть поставити жінку в незручне становище або й просто налякати.

Тому косметичний бренд Lux, який належить Unilever, і агенція WPP Wunderman Thompson Сінгапур запустили активацію, яка за допомогою платформи City Walks пропонує чоловікам приміряти на себе такий буденний сексизм, коли кожен незнайомець вважає себе експертом з того, як ти мусиш одягатися, ходити та говорити.

Такі речі, від свисту услід до недоречних компліментів, часто спонукають жінок до «самокорекції», щоб відповідати тим стандартам жіночності, яких від них очікують, відмовившись від самовираження.

Проблема існує в глобальному масштабі, але чимало чоловіків не вважають, що вони говорять або чинять щось не те. І про наслідки для самооцінки таких коментарів, сказаних бездумно («Будь веселіша! З усмішкою ти симпатичніша!»), теж часто не знають.

Кампанія In Her Shoes ставить за мету відкрити діалог на цю тему і спонукати чоловіків замислитися над своєю поведінкою, давши їм можливість віртуально «пройтися по вулиці жінкою». Для цього бренд Unilever Lux скористався платформою City Walks, яка пропонує своїм користувачам віртуально пройтися вулицями різних міст світу. (За час пандемії популярність цієї платформи значно зросла.)

Дві перспективи

Ця кампанія була запущена на Близькому Сході. Коли користувачі відвідують сторінку кампанії на платформі City Walks, спеціальна кнопка дозволяє їм перемикатися під час прогулянки, обираючи, ким вони йдуть по вулиці: чоловіком чи жінкою.

Чоловік може просто йти собі вулицею, роздивляючись міські краєвиди, і ніхто йому не заважатиме. Жіноча ж перспектива є абсолютно не такою. Переходите ви міст чи завертаєте кудись у провулок, чоловікам обов’язково треба щось прокоментувати: «Для кого так губи накрасила?» або «Ану зупинися, я хочу поговорити з тобою», абощо.

Логічним продовженням кампанії є збирання та оприлюднення фідбеку від чоловіків, які спробували таку прогулянку. Lux сподівається, що чоловіки, які тепер знають, як почуваються жінки в результаті такого ставлення до себе, відтепер будуть свідоміші у своєму повсякденному житті.

Пройтися віртуальною вулицею в такому режимі можна ось тут.

Джерело


Схожу кампанію, але орієнтовану більше на аудіо, свого часу створила благодійна організація Plan International Australia.

Теги: гендерна рівністьсоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

«Інфлюенсери – каталізатори змін»: у Києві відбудеться INFLUENCE TALKS FORUM – форум топових інфлюенсерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.