Kim Crowdy створила дизайн для нової марки жувальної гумки Oh My Gum! на рослинній основі, яка не містить пластику. Бренд заснований Malak Ben Hmeda, який раніше працював у сфері підбору кадрів для брендів моди та краси. Жувальна гумка продається в пакуванні, яке натхненне косметичними брендами та образами, щоб бути «сучасною, витонченою та простою».
Бренд прагнув, щоб дизайн був екологічно безпечним та не був схожим на жуйку. Таким чином, на упаковуванні немає зображень інгредієнтів.
Розробка ідеї
«Я хотіла, щоб жувальна гумка виглядала як косметичний бренд — як помада, яку ти завжди носиш у сумці, — каже Malak Hmeda. — Ми з Kim створили дошку настрою, наповнену такими брендами краси, як Glossier, Herbivore, Eve Lom, Byredo та такими модними брендами, як Acne Studio. Ми визналичи собі питання: “Якби ці бренди робили жувальну гумку, як би це виглядало?” і “Як би це виглядало на касі такого роздрібного торговця, як Space NK?”. Наше рішення ґрунтувалося на відповідях саме на ці питання».
Звичайний друкарський логотип із великими буквами використовується як шана таким модним брендам, як Celine та Gucci. «Ми спочатку грали з ідеєю OMGum!, Оскільки думали, що OMG швидше приверне увагу, але люди не читали належним чином, і було простіше й естетичніше розписати це», — каже бренд.
Бренд використовує кольори пастельної палітри. Це як натяк на дружність цих тонів із Instagram, а також це виділяє бренд серед сміливіших кольорів, які зазвичай асоціюються з жувальною гумкою.
«Ми випробували наш фінальний дизайн на друзях та родичах, перш ніж вибрати остаточно, — додає Malak Hmeda. — Нашу останню зустріч ми провели в кафе, де на стіл розклали фінальні макети дизайну. І офіціантка уточнила, чи не розробляємо ми пакування для помади, адже це виглядає дуже мило. Її відгук підтвердив, що ми прийняли правильне рішення і досягли того, чого ми прагнули, і що шукали: привабливий дизайн, схожий на бренд краси».
Читайте також:
Еволюція відомих логотипів
The North Face змінить логотип через позов вуличного художника