• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Натхненна глянцем нова жувальна гумка Oh My Gum!

25 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Натхненна глянцем нова жувальна гумка Oh My Gum!
Share on FacebookShare on Twitter

Kim Crowdy створила дизайн для нової марки жувальної гумки Oh My Gum! на рослинній основі, яка не містить пластику. Бренд заснований Malak Ben Hmeda, який раніше працював у сфері підбору кадрів для брендів моди та краси. Жувальна гумка продається в пакуванні, яке натхненне косметичними брендами та образами, щоб бути «сучасною, витонченою та простою».

Бренд прагнув, щоб дизайн був екологічно безпечним та не був схожим на жуйку. Таким чином, на упаковуванні немає зображень інгредієнтів.

Розробка ідеї

«Я хотіла, щоб жувальна гумка виглядала як косметичний бренд — як помада, яку ти завжди носиш у сумці, — каже Malak Hmeda. — Ми з Kim створили дошку настрою, наповнену такими брендами краси, як Glossier, Herbivore, Eve Lom, Byredo та такими модними брендами, як Acne Studio. Ми визналичи собі питання: “Якби ці бренди робили жувальну гумку, як би це виглядало?” і “Як би це виглядало на касі такого роздрібного торговця, як Space NK?”. Наше рішення ґрунтувалося на відповідях саме на ці питання».

Звичайний друкарський логотип із великими буквами використовується як шана таким модним брендам, як Celine та Gucci. «Ми спочатку грали з ідеєю OMGum!, Оскільки думали, що OMG швидше приверне увагу, але люди не читали належним чином, і було простіше й естетичніше розписати це», — каже бренд.

Бренд використовує кольори пастельної палітри. Це як натяк на дружність цих тонів із Instagram, а також це виділяє бренд серед сміливіших кольорів, які зазвичай асоціюються з жувальною гумкою.

«Ми випробували наш фінальний дизайн на друзях та родичах, перш ніж вибрати остаточно, — додає Malak Hmeda. — Нашу останню зустріч ми провели в кафе, де на стіл розклали фінальні макети дизайну. І офіціантка уточнила, чи не розробляємо ми пакування для помади, адже це виглядає дуже мило. Її відгук підтвердив, що ми прийняли правильне рішення і досягли того, чого ми прагнули, і що шукали: привабливий дизайн, схожий на бренд краси».

Джерело


Читайте також:

Еволюція відомих логотипів

The North Face змінить логотип через позов вуличного художника

Теги: брендингдизайннатхнення

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.