• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Топ 10 рекламних кампаній тижня

20 Серпня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Топ 10 рекламних кампаній тижня
Share on FacebookShare on Twitter

Від музики для кішок до продавців спортсменів: підбірка кращих рекламних кампаній цього тижня.

Barclays: 20 Years Committed to Football, Iris

Barclays розпочала повністю інтегровану національну кампанію з нагоди відзначення 20-річчя асоціації з британським футболом. Кампанія не тільки відзначає 20-річну річницю спонсорства Прем’єр-ліги Barclays, але також підкреслює її підтримку жіночої Суперліги Barclays FA та постійну участь в ініціативах по всій країні.

Whiskas: Purr More, AMV BBDO

Purr More — нова глобальна платформа, створена AMV BBDO для бренду Whiskas, буде запущена наступного тижня. Нова кампанія містить набір контенту, створеного з музикою. Творці реклами запевняють, що науково доведено, наскільки така музика подобається кішкам.

Серед звичних роликів глядач матиме змогу побачити фільми від аніматора та режисера, який отримав нагороду Бафта, Ніни Ганц, оригінальну музику для котів, створену «композитором тварин» Девідом Тейєм, та список відтворення для зняття стресу в кішок, доступний безкоштовно на провідних музичних стримінгових платформах і використаний у ветеринарній медицині клінік та притулків по всьому світу.

Cadbury: Your Future’s in the Swirls and Curls, VCCP

Cadbury Twirl перетворилася на екстрасенса у своїй останній кампанії за унікальну шоколадну плитку. «Ваше майбутнє в завитках» — це остання інтегрована кампанія глобального креативного агентства Cadbury, VCCP London, яка заохочує людей читати унікальні екстрасенсорні прогнози, відскановуючи візерунки свого десерту, щоб побачити майбутнє.

Lululemon: Being Well is a Journey, Droga5

Реклама «Бути здоровим — це подорож» розповідає глядачам про сучасні реалії життя. Головний герой читає нам уривки з новели та демонструє власне ізольоване життя: робота, спорт, їжа. Наприкінці ролику стан героя погіршується і він бачить маленьку колібрі, що намагається втекти у вікно.

Nike: Ask Our Athletes, BMB

Ця кампанія відзначає досвід, життя та пристрасті людей, які працюють у британських магазинах Nike. Сім короткометражних фільмів звернули увагу на співробітників магазину Nike, позиціонуючи їх, як спортсменів. Кампанія вводить рядок «Попросіть наших спортсменів», щоб підкреслити, що клієнти отримують набагато більше, ніж звичайне обслуговування, коли заходять у магазин Nike — вони отримують особисті уявлення персоналу, керівництва та захоплену відданість спорту.

Channel 4: It’s Rude Not to Stare, 4Creative

Британський паралімпійський мовник Channel 4 запускає нову рекламну кампанію.

У привабливих кольорах OOH-кампанія робить акцент на суспільному етикеті. З огляду на те, що паралімпійці потребують підтримки нації, рекламна кампанія закликає кожного, що перегляд таких змагань важливий.

Hana: Women Like Us, Havas London

Тим часом Havas стоїть за маркетинговим поштовхом у розмірі 5 мільйонів фунтів стерлінгів для бренду оральних контрацептивів Hana — першої компанії, розпочавшої свою діяльність після зміни правил, котрі дають змогу жінкам купувати таблетки в аптеках без рецепта. Це стало знаковою віхою в охороні здоров’я жінок.

Кампанія «Жінки люблять нас» враховує те, що багато жінок хочуть мати можливість приймати власні рішення щодо свого тіла та репродуктивного здоров’я. Шлях до пошуку правильної контрацепції часто стає для них недоступним, але Хана дає жінкам можливість приймати ці рішення на власних умовах.

Lovehoney: Love How You Love, Virtue

Бренд сексуального оздоровлення LoveHoney опублікував нову телевізійну рекламу, призначену для того, щоби відкрити очі глядачів на нові можливості в спальні. Love How You Love створено креативним агентством Vice Virtue, щоб дати вказівки людям, які бажають розширити свої знання.

WaterAid: Climate Stories, Don’t Panic

З огляду на те, що деяким людям подобається гіперболізувати кліматичну кризу, WaterAid випустила серію анімацій для протидії бомбардуванню фейковою інформацію та хибних теорій, які живуть на просторах інтернету.

Джерело


Читайте також:

Кампанія #WeThe15 ставить за мету репрезентацію найбільшої меншини світу

В Snap розробили ексклюзивні лінзи до Дня незалежності України

Теги: добіркимаркетингреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

BTS та Samsung у новій екологічній рекламі Galaxy for the Planet
Бізнес та Інновації

BTS та Samsung у новій екологічній рекламі Galaxy for the Planet

15 Лютого, 2022

Бойбенд K-pop BTS об’єднався з Samsung та заохочують нас усіх бути екологічно свідомими. Нагадуючи культове відео Боба Ділана на «Subterranean Homesick Blues», «Galaxy for the Planet» показує Чонгука, V, RM, Джей-Хоупа, Джина,...

Читати даліDetails

Ролик Coinbase містить лише QR-код, що плаває на пустому екрані

Майк Майєрс відтворює образ доктора Зла для рекламної кампанії електромобілів GM

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.