У Old Navy, починаючи з 20 серпня, розмір або форма жінки не визначатимуть стиль одягу, який вона має купувати або скільки вона буде за нього платити. Це тому, що бренд робить доступним одяг у будь-якому стилі та розмірі, без різниці у ціні.
Роздрібний продавець сказав, що презентація продукту та супутні повідомлення — це не просто маркетингова кампанія, а трансформація для бренду під назвою Bodequality.
«Що дійсно вражає в цьому, так це те, що ми дійсно революціонізуємо досвід покупок для всіх жінок. Ось чому це настільки велике значення для нас, — сказала Adweek Джеймі Герш, CMO Old Navy. — Те, що ми дізналися після розмови з клієнтами, і робили роки, — це те, що всі жінки хочуть, щоб до них ставилися однаково, незалежно від їхнього розміру».
Донести своє слово
Щоб донести інформацію, до Old Navy долучилася Shrill та зірка Saturday Night Live Ейді Браянт, щоб очолювати першу кампанію за участю акторки, яка врівноважує частину неввічливого гумору, яким відомий бренд, з серйозністю зміни стратегії.
«Причина, чому вона вирішила працювати з нами, полягає в тому, що вона відчуває себе настільки пов’язаною з цією справою і не могла повірити, що ми це робимо», — сказала Герш про причетність Браянт.
30-секундний ролик демонструє не тільки, що одяг підходить кожній фігурі, але і дозволяє клієнтам вільно пересуватися і виконувати пісню «Я на 100%» Яріни Де Марко.
«Тепер я танцюю», — заявляє Браянт у відеоролику, створеному в партнерстві з агентством The Martin Agency, який з’явиться на телебаченні, у TikTok та Instagram.
Кампанія також включає out-of-home: 500 місць розташування в Нью-Йорку та Лос-Анджелесі на статичних та цифрових рекламних щитах, наприклад, на Таймс-сквер та в метро Нью-Йорка.
Оновлені магазини Old Navy
Old Navy не є брендом новим у питанні інклюзивності, оскільки він почав продавати одяг plus-size ще у 2004 році.
Дійсно, бренд переосмислює торгове середовище у більш ніж 1200 своїх магазинах, щоб вони були повністю інтегровані, з манекенами всіх розмірів, а також виставленими на екран зображеннями, присвяченими темі Bodequality.
«Це був величезний процес для наших команд магазинів, щоб дійсно переконатися, що ми можемо забезпечити чудовий досвід, коли наші клієнти можуть зайти, побачити продукт та отримати доступ до нього у спосіб, який є легким та доступним, а також надихає», — сказала Герш.
Переосмислення процесу дизайну одягу
Для того, щоб створити новий діапазон розмірів, Old Navy змінила свій процес дизайну, щоб одяг підходив жінкам з різними типами фігур.
Читайте також:
Кампанія #WeThe15 ставить за мету репрезентацію найбільшої меншини світу