Український стартап у сфері штучного інтелекту ZibraAI випустив перший плагін із застосуванням машинного навчання для симуляції рідини. Тепер розробники ігор у всьому світі зможуть створювати всі наявні візуальні ефекти (наприклад, воду) в режимі реального часу.
ZibraAI — стартап у сфері штучного інтелекту (AI), що є частиною технологічної компанії Roosh. Його ціль — вивести 3D-обробку на новий рівень за допомогою AI. Підхід ZibraAI дозволяє оптимізувати ігрову фізику, покращити графіку та генерувати 3D-контент.
Сьогодні стартап оголосив про випуск кросплатформеного плагіну Zibra Liquids. Він дозволяє запустити симуляцію рідини з правильними фізичними параметрами в режимі реального часу.
Розробники можуть створювати абсолютно нові ігрові механіки та геймплей, а також покращувати існуючі візуальні ефекти без помітної шкоди для швидкодії.
Ключові особливості Zibra Liquids:
- Простий та інтуїтивно зрозумілий користувацький інтерфейс. Основна увага — на забезпеченні користувачам найбільш плавного переходу до нової технології. Цього вдалось досягти шляхом розробки інтуїтивно зрозумілого і простого інтерфейсу. Щоб налаштувати рідину та побачити необхідні результати, вистачить всього кількох кліків всередині ігрового движка.
- Моделювання в режимі реального часу. Технологія, яка працює на GPU, дозволяє моделювати кілька мільйонів часток на високопродуктивному обладнанні, сотні тисяч — на ноутбуках і десятки тисяч — на мобільних пристроях. Вона забезпечує фізичну та візуальну якість на CG-рівні в реальному часі та кращу в своєму класі продуктивність гри.
- Безліч візуальних і фізичних передвстановлень. Технологія дозволяє в реальному часі перемикатись між фізичними та візуальними параметрами (жорсткість, гранична сила, непрозорість тощо). Для цього користувачам не доведеться проводити складне, тонке налаштування. Рішення доступне прямо «з коробки».
- Управління гравітацією. Під контролем користувачів знаходиться все, навіть гравітація. Ця функція дає масу нових ідей для ігрових механік, які раніше були неможливими. Користувачі можуть підійти до розробки ігор із зовсім іншого творчого боку.
- Прискорена AI-взаємодія зі складними об’єктами. Технологія машинного навчання дозволяє створювати нейронне SDF-представлення будь-якої геометрії та використовувати як колайдер для рідин.
- Силова взаємодія (нова ігрова механіка і новий геймплей). Дозволяє використовувати рідини як ігрові елементи. Функція впливає на зовнішній вигляд гри. Також вона необхідна для створення реалістичних симуляцій рідин, які можуть впливати на об’єкти — Water force interaction. Unity3D realtime simulation.
Zibra Liquids — перший із серії плагінів для симуляції речовин у реальному часі та взаємодії з об’єктами складних форм. Спочатку він вийде на маркетплейсах для рушіїв Unity3D та Unreal Engine. Це перший крок у створенні незалежного від платформи рішення для простого інтегрування в будь-який інший ігровий рушій.
Читайте також:
Warner Bros. використовує діпфейки, щоб перенести глядачів у трейлер фільму «Ремінісценція»