Під час пандемії подорожі були скасовані, і всі люди повинні були відкласти своїх товаришів по туризму — валізи. А в нещодавньому ролику від агентства Battery для Королівського банку Канади та його кредитної картки Avion туристи можуть дізнатись, що валіза робила весь карантин.
Про рекламу Forgotten Suitcase
Forgotten Suitcase — це 30-ти секундний ролик, який зняв Finn O’Hara з Holiday Films. У рекламі використано гумор, щоб описати валізу і те, що карантин підштовхнув її жити в шафі цілих 16 місяців. Разом з гумористичною подачею потрібно було нагадати туристам, що тепер вони можуть знову подорожувати та бронювати квитки з карткою Avion.
Невикористана валіза зображена у погано освітленій кімнаті, а закадровий голос описує її так, що ми відчуваємо справжню тугу мандрівниці. Нарікаючи на останні місяці, багаж з сумом згадує ті дні, коли він котився вулицями Парижа або коли бачив Флориду з вершини крихітного автомобіля. І коли ніби ніщо не може підняти настрій, кімнату, де зберігається валіза, заливає світло торшера, і жінка хапає її за ручку, сигналізуючи про те, що пенсійні дні багажу закінчилися. «Давайте знову підготуємось до подорожі», — захоплено оголошує оповідач.
Це не перший випадок, коли агентство, яке створює «рекламу, що виділяється своєю розважальною цінністю», співпрацює з Королівським банком Канади. Попередня робота показала, що агентство здійснило численні телевізійні та цифрові ініціативи по всій Канаді та США, включаючи реалізацію програми запуску майбутнього Королівського банку Канади через кампанію Dear Future.
Читайте також:
Пандемія ігор Panic, або як «інфікуватися» оновленнями
Як пандемія вплинула на економічний розвиток креативних індустрій — дослідження