• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Чорне морозиво Pepita’s стало формою екоактивізму

18 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Австралійський веганський бренд Pepita’s минулого тижня випустив новий вид морозива. Це морозиво є абсолютно чорнильно чорним. Смакує таке морозиво вочевидь непогано, адже за ці кілька днів воно встигло здобути шалену популярність, що є хорошою новиною не лише для цього конкретного бренду.

Чорне морозиво Pepita’s було створене як спосіб привернути увагу громадськості до урядової ліцензії PEP11 (Petroleum Exploration Permit 11), яка дозволила розробку газонафтових родовищ вздовж сіднейського узбережжя.

Як пояснює команда Pepita’s, буріння океанського дна забруднюватиме води, порушить місцеву екосистему і зашкодить довкіллю. А разом із довкіллям це зашкодить і бізнесу на кшталт їхнього. Хіба ж хтось ходитиме на забруднені промисловістю пляжі? І хіба хтось їстиме там морозиво?

Чорне морозиво Pepita’s стало ініціативою бренда, щоб допомогти громадській організації Surfrider Foundation, яка веде просвітницьку роботу щодо наслідків PEP11. А оскільки засновники Pepita’s – кондитери, допомогти вони вирішили, задіявши те, на чому вони найкраще знаються.

Подив і просвітництво

«Коли ви обираєте морозиво, його колір і смак зазвичай невіддільні одне від одного. Ми хотіли привернути увагу людей, порушивши цей взаємозв’язок. Чорне морозиво – це візуальний шок. Його мета – спровокувати обговорення того, що ставить під загрозу наші пляжі та наш спосіб життя. Звісно, команда Pepita’s старанно обирала інгредієнти, щоб смакувало таке морозиво чудово. Але його чорний колір людей дійсно спантеличує», – пояснив Макс Гуена, співзасновник активістської агенції All Good Collective, яка працювала над цією кампанією.

Поява в продажу такого морозива була приурочена до моменту, коли в Австралійському парламенті висунули законопроєкт, який однозначно скасував би PEP11. Разом із просвітницькими форумами Surfrider Foundation ця кампанія викликала жваве обговорення в соціальних медіа. Наразі до неї долучаються дедалі більше ритейлерів, які продають в своїх магазинах це чорне морозиво.

«Це був цікавий м’який запуск. Ми бачили реакцію людей, коли ті приходили купити морозива. Чорне їх і інтригувало, і трохи лякало. Але коли його скуштували, воно швидко стало фаворитом публіки», – розповідає один із засновників Pepita’s.

Впродовж наступних трьох місяців Pepita’s планує випустити сім різних смаків чорного морозива, всі прибутки від продажу якого підуть на кампанію Surfrider Foundation #STOPPEP11.

А на пакуванні цього морозива міститься QR-код, що веде на сторінку онлайн-петиції, яка має посприяти ухваленню заборонного законопроєкту.

Джерело


Що й казати, це морозиво – набагато серйозніше, ніж морозиво зі смаком макаронів з сиром…

Теги: екологіясоціальна рекламасуспільствотворчество и дизайн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни
Бізнес та Інновації

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни

17 Вересня, 2024

Із початком війни і обстрілів енергетичної інфраструктури Україна стала унікальним кейсом у світі, де попит на сонячні електростанції та системи резервного живлення розвивається не завдяки, а всупереч усім чинникам: війні,...

Читати даліDetails

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.