• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Агенція FCB Inferno створила словник для представників рекламної галузі

17 Серпня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Агенція FCB Inferno створила словник для представників рекламної галузі
Share on FacebookShare on Twitter

Агенція FCB Inferno вирішила, що настав час пояснити людям, що насправді означає ця водночас дивна і чудова лексика, яка використовується в рекламній індустрії. Тож представляємо AdLingo — веселий онлайн-словник, який допоможе пояснити жаргон рекламної індустрії молодим людям, які працюють у галузі.

Ми часто сприймаємо як належне наше знання слів, фраз, скорочень та акронімів, які ми накопичуємо за час роботи в рекламі. Але для новачків у цій галузі, особливо для команд юніорів, цей асортимент ніколи не баченої мови може стати величезною перешкодою для вступу.

Так було і з молодшими креативниками Емі Бланд та Сашею Берк, коли вони розпочали свою першу роботу в FCB Inferno у січні 2020 року. Пара почала писати список усіх дивних висловів, з яким вони стикалися під час брифінгів, обговорень у команді та зустрічей з клієнтами та почали знаходити прості способи запам’ятати їх.

Саша Берк, молодша креативниця в FCB Inferno, сказала: «Незабаром ми зрозуміли, що це може бути дуже поширеною проблемою для людей, які тільки починають займатися рекламою, і вирішили, що ми хотіли б поділитися своїми знаннями з усіма іншими на нашій посаді».

Емі Бланд, молодша креативниця в FCB Inferno, зазначила: «Ми розповідали про цю ідею кільком колегам, і незабаром виявилося, що люди з усіх підрозділів, навіть люди, які працювали в галузі роками, все ще зустрічали слова, які їм не зовсім відомі».

Команда проєкту FCB Inferno під керівництвом Емі та Саші розпочала розробку словника AdLingo, що містить понад 100 слів та скорочень, характерних для галузі. Книга має на меті бути більше, ніж стандартний словник. Кожне слово має коротке визначення та химерну ілюстрацію, що супроводжує його, створену дизайнером Данте Аттуоні, щоб втілити визначення у життя для молодих творців, які, ймовірно, його використовуватимуть.

Проєкт ще на ранніх стадіях, і лише кілька дизайнів опубліковано в акаунті FCB Inferno в Instagram, але команда прагне створити вебсайт, а також книгу, щоб зробити словник максимально доступним.

Джерело


Читайте також:

Колаборація Kool-Aid та Puma — нова хвиля ностальгійного маркетингу

Теги: креативреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Міжнародна експансія бізнесу починається з визначення конкурентної стратегії і відповіді на питання – яку цінність бізнес може дати міжнародному ринку? Motorimpex в Україні – це компанія №1 з гідравліки з...

Читати даліDetails

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

18 Квітня, 2025
Культура і Життя

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.