Бренд харчових добавок MuscleTech проводить ребрендинг компанії за участі Генрі Кавілла.
Зірка бойовика Генрі Кавілл скаже вам, що ви не можете стати Суперменом, не ставлячись до своєї фізичної підготовки дуже серйозно. Його відданість оздоровленню принесла йому не тільки одну з найбільших ролей у кіно та телебаченні, а й дозволило стати амбасадором глобального бренду компанії MuscleTech.
Але багато хто може бути здивований, дізнавшись, що Кавілл не зацікавлений у використанні своїх ролей, щоб перетворити споживачів у людей зі сталі. З дебютом майбутньої кампанії під назвою «Перевизначення сили» у вересні зірка «Відьмака» імовірніше продемонструє, наскільки продукти MuscleTech корисні для всіх типів фігури, оскільки бренд прагне розширити свою базу споживачів за межами професійних бодібілдерів та елітних спортсменів.
«Те, що мені дуже подобається в MuscleTech, — це повідомлення про перевизначення сили, — каже Кавілл. — Це дає кожному точку доступу до здоров’я. Сила вимагає не тільки м’язів, але й стійкості переживати випробування. Ми всі маємо доступ до цього інгредієнта, і все полягає лише в тому, щоб знайти його та спробувати».
Для прикладу цього він пропонує подивитися на різноманітні варіанти здорових людей на цьогорічних Олімпійських іграх у Токіо та на майбутніх Паралімпійських іграх.
«Усі вони мають різну форму тіла, і, якби хтось показав пальцем і сказав: «Ця людина слабка, у неї немає самовідданості» — він був би на 100 % неправий. Міцність буває різних форм і розмірів, і мені це подобається».
Світогляд Кавілла навмисно кидає виклик корінню бодібілдингу компанії: «Сила переосмислена», у якій актор буде показувати на прикладі звичайних людей, що фізичну силу може здобути кожен. Компанія MuscleTech сподівається змінити репутацію, яку вона давно здобула в рамках бодібілдингу, з більш інклюзивною культурою здоров’я для всіх.
З огляду на це, деякі можуть поставити під сумнів, що вибір такого амбасадора, як Кавілл, недоречний. Для Джаррода Джордана, CMO в материнській компанії MuscleTech, головна заслуга Кавілла полягає в пристрасті до більш широкого визначення ідеї фітнесу на тлі глобальної кризи охорони здоров’я.
«Після багатьох розмов із ним та деякими його сучасниками він відчув себе справжнім, — каже Джордан. — Після карантинних обмежень ми хочемо передати людям повідомлення, що надихає».
«Найбільше я схвильований тим, що люди побачать себе та свій потенціал, — розповідає Кавілл. — Чи то певна фізична сила, чи внутрішня жага до змін, необхідна для того, щоб бути першим респондентом або батьком».
Читайте також:
Creative States випустили креативне House Rules відео для резидентів мережі
Warner Bros. використовує діпфейки, щоб перенести глядачів у трейлер фільму «Ремінісценція»