• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Як бренд Gemist планує стати ювелірним гігантом

16 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як бренд Gemist планує стати ювелірним гігантом
Share on FacebookShare on Twitter

Новий цифровий стартап Gemist хоче зірвати індустрію за допомогою експериментального процесу проєктування.

Історія однієї обручки

У 2017 році серійний підприємець Мадлен Фрейзер була заручена й шукала собі обручку. Утім звичні прикраси були їй не цікаві — вона шукала каблучку, яка б змогла зобразити її власну особистість.

Після відвідування безлічі ювелірних магазинів онлайн та офлайн, Фрейзер була розчарована, адже не знайшла нічого гідного серед представлених їй товарів. З пошуковим запитом вона, навіть, звернулася до платформи Google, утім і тут нічого не знайшла.

В останній спробі Фрейзер опинилася в маленькому магазині в ювелірному районі Лос-Анджелеса. На аркуші паперу вона намалювала каблучку своєї мрії, віддала власнику та залишила невелику суму грошей на створення прикраси.

Фрейзер не була впевнена в тому, що обручку її мрії все ж вдасться втілити в реальність. Натомість результат митця настільки вразив Мадлен Фрейзер, що вона почала думати про те, як застосувати свій досвід у техніці, щоби створити онлайн-версію Build-A-Bear, тільки для ювелірних виробів. Це призвело до того, що Фрейзер заснувала Gemist у 2019 році.

Як бренд Gemist планує стати ювелірним гігантом

Унікальність — ключ до успіху

«Я шукала щось унікальне, щось, що могла б вдосконалити, — сказала Мадлен Фрейзер. — Жінки хочуть брати участь у створенні дизайну прикрас».

Ідея Фрейзер про те, як зробити ювелірні вироби більш відкритими, була настільки переконливою, що минулого року їй вдалося залучити інвестиції в семизначний діапазон від діамантового гіганта De Beers Group, поряд із такими венчурними компаніями, як Hawke Ventures, Lightspeed Scout та Luma Launch.

«Gemist — це перша компанія, яка пропонує споживачам покоління Z унікальний досвід покупок із повністю варіативним дизайном за допомогою простої, привабливої ​​та веселої платформи ключових функцій, які, як ми знаємо, шукають споживачі», — сказав Ніл Вентура, evp стратегії та інновації в De Beers, на момент інвестування.

Уся річ у тому, щоб дати змогу ентузіастам ювелірних виробів розробити або налаштувати власні прикраси, а потім спробувати репліки перед завершенням покупки, щоб забезпечити задоволення кінцевим продуктом.

За 108 доларів користувачі отримують доступ до незліченної кількості вибору, як металів, так і каміння. «Я люблю називати наш бренд досяжною розкішшю», — сказала Фрейзер.

Як бренд Gemist планує стати ювелірним гігантом

Випадковість чи доля?

«З понад 2 мільйонів весіль, які відбуваються в середньому щороку, 80 % включають покоління Z, перше покоління, яке в основному виросло в епоху інтернету», — розповідає Фрейзер.

І, оскільки примірки онлайн були запропоновані в інших категоріях, таких, як окуляри (бренд Уорбі Паркер) ця функція вже була знайома споживачам.

«Тепер, коли така можливість пропонується в ювелірному просторі, це те, чим молодь захоплена», — зазначила Мадлен Фрейзер. — Крім того цифрова платформа Gemist була запущена безпосередньо перед пандемією, тому наявність служби, яка дозволяє користувачам створювати прикраси в інтернеті, була ідеальною для карантину».

«Річ у тому, що ми не можемо і далі робити те, що робили за останні 100 років, — сказала вона. — Ми намагаємося змінити поведінку споживачів, купуючи ювелірні вироби в інтернеті».

Джерело


Читайте також:

Фотографії Аліси Манн: енергія та амбіції південноафриканських мажореток

Україна — фокус-тема міжнародної виставки NordArt-2021

Теги: брендісторії

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Нова книга Деббі Міллман
Історії

Нова книга Деббі Міллман

23 Лютого, 2022

Нова публікація під назвою Why Design Matters: Conversations with the World’s Most Creative People охоплює есе, фотографії, цитати та майже 60 інтерв’ю з шоу. Деббі Міллман — письменниця, дизайнерка, педагогиня, художниця та знавець подкастів — оголосила...

Читати даліDetails

Disabled Teddies: серія малюнків Дани Керлі позбавляє стигматизації інвалідності та хронічних захворювань

«Посланці» Ганса Гольбейна Молодшого: факти, які допоможуть вам зрозуміти їх

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.