Новий цифровий стартап Gemist хоче зірвати індустрію за допомогою експериментального процесу проєктування.
Історія однієї обручки
У 2017 році серійний підприємець Мадлен Фрейзер була заручена й шукала собі обручку. Утім звичні прикраси були їй не цікаві — вона шукала каблучку, яка б змогла зобразити її власну особистість.
Після відвідування безлічі ювелірних магазинів онлайн та офлайн, Фрейзер була розчарована, адже не знайшла нічого гідного серед представлених їй товарів. З пошуковим запитом вона, навіть, звернулася до платформи Google, утім і тут нічого не знайшла.
В останній спробі Фрейзер опинилася в маленькому магазині в ювелірному районі Лос-Анджелеса. На аркуші паперу вона намалювала каблучку своєї мрії, віддала власнику та залишила невелику суму грошей на створення прикраси.
Фрейзер не була впевнена в тому, що обручку її мрії все ж вдасться втілити в реальність. Натомість результат митця настільки вразив Мадлен Фрейзер, що вона почала думати про те, як застосувати свій досвід у техніці, щоби створити онлайн-версію Build-A-Bear, тільки для ювелірних виробів. Це призвело до того, що Фрейзер заснувала Gemist у 2019 році.
Унікальність — ключ до успіху
«Я шукала щось унікальне, щось, що могла б вдосконалити, — сказала Мадлен Фрейзер. — Жінки хочуть брати участь у створенні дизайну прикрас».
Ідея Фрейзер про те, як зробити ювелірні вироби більш відкритими, була настільки переконливою, що минулого року їй вдалося залучити інвестиції в семизначний діапазон від діамантового гіганта De Beers Group, поряд із такими венчурними компаніями, як Hawke Ventures, Lightspeed Scout та Luma Launch.
«Gemist — це перша компанія, яка пропонує споживачам покоління Z унікальний досвід покупок із повністю варіативним дизайном за допомогою простої, привабливої та веселої платформи ключових функцій, які, як ми знаємо, шукають споживачі», — сказав Ніл Вентура, evp стратегії та інновації в De Beers, на момент інвестування.
Уся річ у тому, щоб дати змогу ентузіастам ювелірних виробів розробити або налаштувати власні прикраси, а потім спробувати репліки перед завершенням покупки, щоб забезпечити задоволення кінцевим продуктом.
За 108 доларів користувачі отримують доступ до незліченної кількості вибору, як металів, так і каміння. «Я люблю називати наш бренд досяжною розкішшю», — сказала Фрейзер.
Випадковість чи доля?
«З понад 2 мільйонів весіль, які відбуваються в середньому щороку, 80 % включають покоління Z, перше покоління, яке в основному виросло в епоху інтернету», — розповідає Фрейзер.
І, оскільки примірки онлайн були запропоновані в інших категоріях, таких, як окуляри (бренд Уорбі Паркер) ця функція вже була знайома споживачам.
«Тепер, коли така можливість пропонується в ювелірному просторі, це те, чим молодь захоплена», — зазначила Мадлен Фрейзер. — Крім того цифрова платформа Gemist була запущена безпосередньо перед пандемією, тому наявність служби, яка дозволяє користувачам створювати прикраси в інтернеті, була ідеальною для карантину».
«Річ у тому, що ми не можемо і далі робити те, що робили за останні 100 років, — сказала вона. — Ми намагаємося змінити поведінку споживачів, купуючи ювелірні вироби в інтернеті».
Читайте також:
Фотографії Аліси Манн: енергія та амбіції південноафриканських мажореток
Україна — фокус-тема міжнародної виставки NordArt-2021