Сервісна компанія офісних рішень Creative States, спільно зі студією відеопродакшену SKLO, зняли креативний ролик для гостей і резидентів мережі. У відео бортпровідниці, вони ж ком’юніті-менеджерки Creative States, доступно пояснюють основні правила перебування на офісних локаціях мережі. Стилістично відео нагадує safety flight rules від Air France, ось тільки Creative States обіграли все в авторському форматі.
«Ми в Creative States вже 2 роки створюємо абсолютно нові і чарівні історії. Візьміть наші локації, які ідейно прив’язані до конкретних міст — від Нью-Йорку до Нового Орлеану. Наше завдання — не сліпо повторити таку ж атмосферу, а показати свою інтерпретацію. Так само ми поставилися і до наших House Rules. Так, багатьом це може нагадати правила авіабезпеки від Air France, але ми створили свій “комікс”, поєднавши атмосферність і креатив. Вийшла незалежна і по-своєму прекрасна історія: дві з половиною хвилини абсолютної естетики, за участю нашої команди», — Ілля Кенігштейн, засновник і CEO Creative States.
У компанії зробили ставку на візуальний контент, від початку House Rules прописані текстом і презентуються резидентам у процесі офісного онбордінгу.
Читайте також:
Не відмовляйтеся від екологічних подорожей: директор компанії VanMoof
Longchamp створили рекламу, що стрімко набирає популярності