• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Відеомаркетинг 2021: статистика за платформами й головні тренди в індустрії 

12 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Відеомаркетинг 2021: статистика за платформами й головні тренди в індустрії 
Share on FacebookShare on Twitter

Конкуренція між брендами, які використовують відеомаркетинг для просування, зростає щороку. Попри світові події й економічну кризу, багато компаній продовжують збільшувати бюджети на відеопродакшн. Все тому, що вони бачать величезний потенціал у цьому інструменті.

Згідно з Wyzowl Video Survey 2021, понад 80% маркетологів стверджують, що відео допомогло їм привабити потенційних клієнтів і збільшити час, який користувачі проводять на сторінці. До того ж 85% користувачів заявляють, що хотіли б бачити більше відеоконтенту від брендів у 2021 році. Ці дані доводять: відео залишається безпрограшним форматом контенту як для маркетологів, так і для клієнтів.

Дізнайтеся більше про статистику й тренди відеомаркетингу у дослідженні міжнародної контент платформи Depositphotos.

Тренди відеомаркетингу, які переважатимуть у найближчому майбутньому

Інтерактивний контент

Технології XR розвиваються з кожним роком, і у найближчі місяці вони стануть ще популярнішими. Згідно з прогнозами, ринок AR і VR зросте з $12,0 млрд у 2020 році до $72,8 млрд у 2024 році.

У 2021 році бренди будуть робити ставку не просто на візуально привабливий контент, але й більш значущий онлайн-досвід. Це дозволить їм встановити зв’язок з аудиторією і продемонструвати свою індивідуальність. 

AR- і VR-історії будуть засновані на інтерактивних сценаріях, з якими аудиторія раніше не зустрічалася. Також у брендів буде більше можливостей, щоб експериментувати з контентом і справляти з його допомогою незабутнє враження на клієнтів.

Послідовний сторітелінг

Коли мова йде про рекламу, користувачів соцмереж більше приваблюють довгі, послідовні історії, а не короткі розважальні снек-відео. Декілька роликів, об’єднаних однією сюжетною лінією або ідеєю, викликають в аудиторії більше довіри. Ось чому реклама, побудована за принципом послідовного сторітелінгу, набагато ефективніша.

Згідно зі статистикою YouTube, 74% користувачів запам’ятовують послідовну рекламу краще, ніж стандартні 30-секундні відео. Але для маркетологів це не найпростіший напрямок для експериментів. Створення таких історій може вимагати чималих витрат часу й грошей. Разом з тим послідовні історії — потужний інструмент для будь-якої кампанії на Youtube, в Instagram, TikTok або на телебаченні.

Shoppable відео 

Shoppable відео — майбутнє електронної комерції, оскільки вони дозволяють підвищити впізнаваність бренду, привабити потенційних клієнтів і збільшити продажі. Користувачі отримують інтерактивніший досвід під час перегляду відеореклами, що забезпечує глибоку взаємодію з брендом.

У аудиторії є можливість дізнатися більше про продукт або послугу, поринути в історію й одразу ж прийняти рішення про покупку. Завдяки універсальності shoppable відео маркетологи все частіше використовують цей інструмент. Більш того, у 2020 році 70% користувачів зробили покупку у бренду після перегляду реклами на YouTube.

Резюме 

Незалежно від того, ви професіонал у відеомаркетингу або лише хочете опанувати його, статистика й тренди в індустрії будуть корисні під час підготовки ваших кампаній. Також спробуйте поекспериментувати з форматами й підходами, щоб знайти ідеальну стратегію для свого бренду цьогоріч.


Читайте також:

На 11% виростуть глобальні інвестиції у рекламу у 2021 році. Звіт Advertising Expenditure Forecasts

Теги: аналітикамаркетингтренди

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни
Бізнес

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

16 Грудня, 2024

12 грудня  GET Business Festival об’єднав досвід понад 100 бізнес-лідерів, які на трьох сценах обговорювали стратегії розвитку, інновації та партнерські програми. 1400 учасників долучилися до інтенсивного навчання та нетворкінгу в...

Читати даліDetails

Відбувся онлайн-показ «Шедеври Cannes Lions 2022/2023»

«Шедеври Cannes Lions 2022/2023» повертаються!

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.