YouTube розпочав одну з найбільших кампаній бренду. Вона має привернути увагу покоління Z до нового короткоформатного контенту для мобільних пристроїв YouTube Shorts. У кампанії взяли участь відомі музичні виконавці. Серія відеороликів демонструє, наскільки легко креаторам створювати власні Shorts, використовуючи музику провідних музикантів сьогодення.
YouTube Shorts — це відповідь TikTok і пряма спроба заманити покоління Z на платформу, що належить Google. YouTube Shorts просувається як доступний, зручний засіб для створення вмісту на YouTube. Користувачі можуть створювати відео на своїх мобільних пристроях і завантажувати їх безпосередньо на YouTube у кілька кліків.
Завдяки рекламним відеороликам глядачі можуть підглянути, як створити Shorts із використанням популярної музики.
«Скорочення тривалості відео має сильний стратегічний сенс», — каже Майк Олтон, впливовий користувач соціальних медіа та керівник стратегічних партнерств на платформі управління соціальними медіа Agorapulse. — «Середнє відео YouTube триває більше 11 хвилин. Це час, який багато користувачів не збираються витрачати. Чудово, якщо це відео, яке відповідає на запитання або задовольняє потребу, але коли хтось просто хоче вбити час між зустрічами або стоячи у черзі, вони звертаються до улюблених короткоформатних відео TikTok та Instagram».
Олтон каже, що YouTube унікально підходить для зміни «гри». Поєднуючи свої можливості відеозйомки, величезні охоплення та програми партнерства з креаторами, YouTube «має потенціал завоювати частку ринку TikTok та Instagram і приглушити такі ж надії Twitter та Facebook», — каже він.
Ці зусилля базуються на нещодавно оголошеному фонді YouTube Shorts у розмірі 100 мільйонів доларів, фонді, який буде розповсюджуватися протягом 2021 та 2022 років на креаторів, які публікують YouTube Shorts. Фонд заохочує всіх творців, а не лише тих, хто належить до Партнерської програми YouTube. Тобто будь-який користувач, який публікує оригінальні Shorts, має право отримати гроші.
Маркетингова ініціатива, ймовірно, допоможе «розпалити полум’я» навколо YouTube Shorts, які вже добре працюють. Спочатку Shorts були запущені лише на ринках США та Індії, а тепер вони доступні більш ніж у 100 країнах світу.
«YouTube Shorts дають кожному можливість отримати задоволення від короткого відеоролика так, як це можна зробити лише на YouTube», — сказала Джоді Роперт, віце-президентка відділу маркетингу YouTube. — «В одній з наших найбільших маркетингових кампаній бренду на сьогоднішній день ми схиляємося до “shorter side платформи YouTube”, щоб показати, наскільки легко і весело дивитися та створювати YouTube Shorts. Кожен може створювати Shortsшорти, використовуючи музику від провідних сучасних виконавців… на додаток до інших відео лише на YouTube».
Кампанія розгортатиметься на YouTube, YouTube TV і включатиме ряд місць для розповсюдження в соціальних мережах, включаючи Twitter, Snapchat, TikTok та Instagram.
Читайте також:
Longchamp створили рекламу, що стрімко набирає популярності
Жива вода, жива легенда. Нова кампанія Borjomi