• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

The Weeknd, BTS, Camila Cabello: YouTube запустив одну з найбільших рекламних кампаній

11 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
The Weeknd, BTS, Camila Cabello: YouTube запустив одну з найбільших рекламних кампаній
Share on FacebookShare on Twitter

YouTube розпочав одну з найбільших кампаній бренду. Вона має привернути увагу покоління Z до нового короткоформатного контенту для мобільних пристроїв YouTube Shorts. У кампанії взяли участь відомі музичні виконавці. Серія відеороликів демонструє, наскільки легко креаторам створювати власні Shorts, використовуючи музику провідних музикантів сьогодення.

YouTube Shorts — це відповідь TikTok і пряма спроба заманити покоління Z на платформу, що належить Google. YouTube Shorts просувається як доступний, зручний засіб для створення вмісту на YouTube. Користувачі можуть створювати відео на своїх мобільних пристроях і завантажувати їх безпосередньо на YouTube у кілька кліків.

Завдяки рекламним відеороликам глядачі можуть підглянути, як створити Shorts із використанням популярної музики.

«Скорочення тривалості відео має сильний стратегічний сенс», — каже Майк Олтон, впливовий користувач соціальних медіа та керівник стратегічних партнерств на платформі управління соціальними медіа Agorapulse. — «Середнє відео YouTube триває більше 11 хвилин. Це час, який багато користувачів не збираються витрачати. Чудово, якщо це відео, яке відповідає на запитання або задовольняє потребу, але коли хтось просто хоче вбити час між зустрічами або стоячи у черзі, вони звертаються до улюблених короткоформатних відео TikTok та Instagram».

Олтон каже, що YouTube унікально підходить для зміни «гри». Поєднуючи свої можливості відеозйомки, величезні охоплення та програми партнерства з креаторами, YouTube «має потенціал завоювати частку ринку TikTok та Instagram і приглушити такі ж надії Twitter та Facebook», — каже він.

Ці зусилля базуються на нещодавно оголошеному фонді YouTube Shorts у розмірі 100 мільйонів доларів, фонді, який буде розповсюджуватися протягом 2021 та 2022 років на креаторів, які публікують YouTube Shorts. Фонд заохочує всіх творців, а не лише тих, хто належить до Партнерської програми YouTube. Тобто будь-який користувач, який публікує оригінальні Shorts, має право отримати гроші.

Маркетингова ініціатива, ймовірно, допоможе «розпалити полум’я» навколо YouTube Shorts, які вже добре працюють. Спочатку Shorts були запущені лише на ринках США та Індії, а тепер вони доступні більш ніж у 100 країнах світу.

«YouTube Shorts дають кожному можливість отримати задоволення від короткого відеоролика так, як це можна зробити лише на YouTube», — сказала Джоді Роперт, віце-президентка відділу маркетингу YouTube. — «В одній з наших найбільших маркетингових кампаній бренду на сьогоднішній день ми схиляємося до “shorter side платформи YouTube”, щоб показати, наскільки легко і весело дивитися та створювати YouTube Shorts. Кожен може створювати Shortsшорти, використовуючи музику від провідних сучасних виконавців… на додаток до інших відео лише на YouTube».

Кампанія розгортатиметься на YouTube, YouTube TV і включатиме ряд місць для розповсюдження в соціальних мережах, включаючи Twitter, Snapchat, TikTok та Instagram.

Джерело


Читайте також:

Longchamp створили рекламу, що стрімко набирає популярності

Жива вода, жива легенда. Нова кампанія Borjomi

Теги: YouTubeрекламасоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.