Протягом останніх кількох місяців особлива увага приділяється NFT, проте багато людей досі не знають, що це таке. Що ж містять у собі дані технології, що викликає захоплення у таких брендів, як Coca-Cola, Asics, The South China Morning Post, NBA і навіть Team GB?
Що таке NFT?
Коротка відповідь — невзаємозамінні токени. Довга відповідь — одиниця даних, що зберігається в цифровій книзі, яка називається «блокчейн» і сертифікує цифровий актив як унікальний, і тому невзаємозамінний. Невзаємозамінні токени може придбати будь-хто, і вони можуть бути абсолютно будь-якими — музичним твором, малюнком чи навіть твітом, — але головне — це те, що фізично ви їх ніколи не отримаєте. Якщо ви все ще розгублені, не хвилюйтесь! Ми збираємось зануритися в метавселенну і виділити кілька нещодааніх прикладів використання NFT-технологій.
Coca-Cola
У своєму дебюті цифрових активів Coca-Cola об’єдналася з творцями 3D у Tafi, щоб провести аукціон для віртуальних «призових скриньок», наповнених NFT. У партнерстві на честь Міжнародного дня дружби, Coca-Cola відтворює один зі своїх знакових торгових автоматів.
«Коробка дружби» натхненна призовими скриньками для гравців у відеоіграх, відкривши які гравець отримує футуристичну куртку Bubble Jacket, «Картку Дружби», «Візуалізатор Звуку» та інші сюрпризи.
Asics
Asics запустили свою першу колекцію NFT цього місяця. Це був експеримент для бренду, а також дозвілля в цілому, яке допомогло подолати розрив між фізичним та цифровим для брендів.
Джо Пейс, керівник бізнес-відділу розвитку запущених додатків Asics, нещодавно сказав виданню The Drum: «Цифровий досвід — це частина нашого повсякденного життя. Мені важко уявити майбутнє, де цифрові товари будуть актуальними в житті більшості людей. З точки зору розвитку бізнесу, або, що важливіше, з точки зору розвитку інновацій, мова йде про інноваційність, перспективність і чесне бачення того, як може виглядати майбутнє».
Бренд спортивного одягу створює програму artist-in-residence і виручка з NFT-аукціону допоможе фінансувати художників у діджталі. Пейс зазначив, що Asics був першим брендом спортивного одягу, який увійшов у простір NFT, що дозволило бренду бути в курсі тенденцій, які цікавлять його споживачів.
Team GB
Щоб бути на рівні з Олімпійськими іграми в Токіо, команда GB використала NFT як спосіб для шанувальників потримати в руках деякі колекційні речі, а також підтримати своїх спортсменів. Організація мала на меті запропонувати людям альтернативний спосіб зв’язку з командою, фактично не перебуваючи у Токіо, при цьому частина виручки мала надходити безпосередньо до Британської Олімпійської Асоціації.
Витвори включали в себе значки Бена Шермана, настінні картини, створені художником Беном Мослі, та п’ять моментів золотої медалі — кожен із них підтверджений унікальним криптографічним ключем.
The South China Morning Post
Англомовна газета Гонконгу The South China Morning Post (SCMP), заснована в 1903 році, нещодавно випустила свій «Артефакт», щоб вести записи історій та історичних активів у блокчейні як NFT.
Компанія, що належить Alibaba, є першою інформаційною організацією в Азії, яка відстоює подібну діяльність, і почне з кількох обраних блокчейнів. Вона має намір стати ланцюговим агностиком у довгостроковій перспективі і матиме можливість видавати автентифіковані «Артефакти» під час запуску.
«South China Morning Post прагне залучати та навчати глобальну аудиторію інформацією та технологіями», — сказав Гері Лю, генеральний директор SCMP.
«Блокчейн пропонує величезний потенціал для незмінного збереження журналістики, яка засвідчує та пояснює історію. Проєкт «Артефакт» — це можливість відкрити, зібрати, продемонструвати та реанімувати значущі моменти та об’єкти з нашого колективного людського досвіду, і ми раді представити цей стандарт світу».
NBA
Національна баскетбольна ліга схиляється до напрямку NFT, інвестуючи в перші цифрові інформаційні програми на європейських ринках та розпочинаючи глобальну кампанію за участю своїх зірок з усього світу.
Репер Quavo нещодавно об’єднався з NBA для ексклюзивних пакунків на честь фіналу. Quavo’s Quest включає моменти найкращих кадрів його улюблених гравців, серед яких Трей Янг, Леброн Джеймс, Кевін Дюрант та Стеф Каррі.
Спілкуючись із The Drum на початку серпня, Джордж Айвазоглу, віце-президент, керівник відділу взаємодії з фанатами та DTC для NBA, Європи та Близького Сходу, зазначив: «Це, безумовно, допомогло нам прискорити деякі аспекти загального досвіду вболівальників, а також перейти до цифрового підходу безпосередньо до споживача. Ми також побачили, як звички та моделі споживання продовжують розвиватися, що ми враховуємо, коли розширюємо межі щодо інновацій та досвіду вболівальників».
Читайте також:
Еволюція відомих логотипів