• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Жива вода, жива легенда. Нова кампанія Borjomi

10 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Жива вода, жива легенда. Нова кампанія Borjomi
Share on FacebookShare on Twitter

Бренд Borjomi запускає комунікаційну кампанію, щоб розповісти про своє легендарне походження.

Повернення легенди

Впродовж 130 років споживачі обирають Borjomi. Завдяки своїй живильній силі, Borjomi зайняв гідне місце у серцях та домівках мільйонів. Про цю воду з грузинських надр ходить безліч легенд — від розповіді про те, як джерело відкрив поранений олень, до історій про її властивості зцілювати поширені недуги.

Всі ці легенди відповідають духу Borjomi — духу джерела живильної сили; таємничого, містичного напою, здатного покращувати якість життя.

Ці властивості підкреслюються і в слогані бренду — «Жива вода, жива легенда»: безперервна, жива історія про чарівну воду, яка оживляє тіло, розум і душу ось вже 130 років.

Цілющі сили ювенільних вод

Останні дослідження підтверджують унікальні властивості Borjomi. Підземне джерело залягає так глибоко, що в нього потрапляють ювенільні води — тобто води, які вперше вступають в кругообіг води в природі та ніколи раніше не виходили на поверхню.

Ювенільні води зароджуються в вулканічних розщелинах, які знаходяться на глибині 8 тисяч метрів. При виході на поверхню вони збагачуються більш ніж 60 мінералами, що наділяють воду не тільки живильною, та такою, що врівноважує силою, а й унікальним насиченим смаком. Лужна вода Borjomi знижує кислотність в організмі, очищає тіло й стимулює метаболізм, а також покращує концентрацію уваги та піднімає настрій, тим самим оживляючи тіло, розум і душу.

Візуальне наповнення та міфологія

Історія Borjomi не менш унікальна, ніж сама вода. За легендою, чарівне джерело вперше знайшов поранений олень, ховаючись від мисливців. Він за мить зцілився від ран, випивши живої води. Так і народилася легенда.

Щоб відобразити цю унікальність в дизайні бренду, було створено візуальний стиль, що поєднує грузинську спадщину та тренди молодіжної культури. Він являє собою поєднання вуличного стилю, fashion-естетики й містичних орнаментів. У частині типографіки дизайн Borjomi поєднує в собі сучасний алфавіт мхедрулі з традиційними національними шрифтами, що підкреслює грузинське походження бренду.

На додаток до шрифту і логотипу було розроблено фірмовий патерн, створений за мотивами Болнісського хреста, зображеного на грузинському прапорі. У ньому символічно закодовано все те, що відображає саму суть води Borjomi: глибоке джерело, живильна сила, народження, грузинська спадщина і олень з відомої легенди.

Додаткової впізнаваності бренду надає фірмовий блакитно-зелений колір — Georgian Green (грузинський зелений). Він символізує живильну силу підземних вод Грузії, її величні гори і блакитне небо.

Створено в Грузії

Відеоролик для нової рекламної кампанії було знято в Грузії, на батьківщині Borjomi. Ролик розповідає легенду про Borjomi в новому прочитанні, доповнюючи її елементами фентезі та сучасної культури.

Саундтрек для ролика створив диригент Державного симфонічного оркестру Грузії Ніколоз Рачвелі. Спеціально для бренду він написав «Гімн живильній силі».

«Із Borjomi у мене пов’язано багато спогадів, тому процес написання музики був особливим і зворушливим. Головним моїм завданням було помістити в кілька секунд музики національну особливість народу. Я хочу, щоб після перегляду відеоролика, люди, що живуть в будь-якій країні світу, могли отримати уявлення не тільки про Borjomi, але і про Грузію, як про батьківщину цієї чудової води. У першій частині композиції я використовував пісню Лели Татараідзе «Samshoblo» («Батьківщина»), друга частина була написана спеціально для Borjomi. Симфонічний уривок був записаний Грузинським національним симфонічним оркестром. Електронна партія створена Георгієм Шаманаурі» — ділиться Ніколоз Рачвелі.

У ролику знялася грузинська модель Ліка Рігвава. Зйомки проходили в Тбілісі, Мартвільському каньйоні, знаменитій Печері Прометея і в самій долині Боржомі, де й видобувають цю воду.

Кампанію розробили у Virtue — креативній агенції, яка виділилась з VICE. Режисер ролика — Сед Пакусевський, а в якості продюсерів виступила агенція Mr.Frank.


Читайте також:

BORJOMI створив брендовану зону на Atlas Weekend’21

Теги: брендингкреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.