Бренд Borjomi запускає комунікаційну кампанію, щоб розповісти про своє легендарне походження.
Повернення легенди
Впродовж 130 років споживачі обирають Borjomi. Завдяки своїй живильній силі, Borjomi зайняв гідне місце у серцях та домівках мільйонів. Про цю воду з грузинських надр ходить безліч легенд — від розповіді про те, як джерело відкрив поранений олень, до історій про її властивості зцілювати поширені недуги.
Всі ці легенди відповідають духу Borjomi — духу джерела живильної сили; таємничого, містичного напою, здатного покращувати якість життя.
Ці властивості підкреслюються і в слогані бренду — «Жива вода, жива легенда»: безперервна, жива історія про чарівну воду, яка оживляє тіло, розум і душу ось вже 130 років.
Цілющі сили ювенільних вод
Останні дослідження підтверджують унікальні властивості Borjomi. Підземне джерело залягає так глибоко, що в нього потрапляють ювенільні води — тобто води, які вперше вступають в кругообіг води в природі та ніколи раніше не виходили на поверхню.
Ювенільні води зароджуються в вулканічних розщелинах, які знаходяться на глибині 8 тисяч метрів. При виході на поверхню вони збагачуються більш ніж 60 мінералами, що наділяють воду не тільки живильною, та такою, що врівноважує силою, а й унікальним насиченим смаком. Лужна вода Borjomi знижує кислотність в організмі, очищає тіло й стимулює метаболізм, а також покращує концентрацію уваги та піднімає настрій, тим самим оживляючи тіло, розум і душу.
Візуальне наповнення та міфологія
Історія Borjomi не менш унікальна, ніж сама вода. За легендою, чарівне джерело вперше знайшов поранений олень, ховаючись від мисливців. Він за мить зцілився від ран, випивши живої води. Так і народилася легенда.
Щоб відобразити цю унікальність в дизайні бренду, було створено візуальний стиль, що поєднує грузинську спадщину та тренди молодіжної культури. Він являє собою поєднання вуличного стилю, fashion-естетики й містичних орнаментів. У частині типографіки дизайн Borjomi поєднує в собі сучасний алфавіт мхедрулі з традиційними національними шрифтами, що підкреслює грузинське походження бренду.
На додаток до шрифту і логотипу було розроблено фірмовий патерн, створений за мотивами Болнісського хреста, зображеного на грузинському прапорі. У ньому символічно закодовано все те, що відображає саму суть води Borjomi: глибоке джерело, живильна сила, народження, грузинська спадщина і олень з відомої легенди.
Додаткової впізнаваності бренду надає фірмовий блакитно-зелений колір — Georgian Green (грузинський зелений). Він символізує живильну силу підземних вод Грузії, її величні гори і блакитне небо.
Створено в Грузії
Відеоролик для нової рекламної кампанії було знято в Грузії, на батьківщині Borjomi. Ролик розповідає легенду про Borjomi в новому прочитанні, доповнюючи її елементами фентезі та сучасної культури.
Саундтрек для ролика створив диригент Державного симфонічного оркестру Грузії Ніколоз Рачвелі. Спеціально для бренду він написав «Гімн живильній силі».
«Із Borjomi у мене пов’язано багато спогадів, тому процес написання музики був особливим і зворушливим. Головним моїм завданням було помістити в кілька секунд музики національну особливість народу. Я хочу, щоб після перегляду відеоролика, люди, що живуть в будь-якій країні світу, могли отримати уявлення не тільки про Borjomi, але і про Грузію, як про батьківщину цієї чудової води. У першій частині композиції я використовував пісню Лели Татараідзе «Samshoblo» («Батьківщина»), друга частина була написана спеціально для Borjomi. Симфонічний уривок був записаний Грузинським національним симфонічним оркестром. Електронна партія створена Георгієм Шаманаурі» — ділиться Ніколоз Рачвелі.
У ролику знялася грузинська модель Ліка Рігвава. Зйомки проходили в Тбілісі, Мартвільському каньйоні, знаменитій Печері Прометея і в самій долині Боржомі, де й видобувають цю воду.
Кампанію розробили у Virtue — креативній агенції, яка виділилась з VICE. Режисер ролика — Сед Пакусевський, а в якості продюсерів виступила агенція Mr.Frank.
Читайте також:
BORJOMI створив брендовану зону на Atlas Weekend’21