Спеціально до 20-річчя Нової пошти Fedoriv Agency створила візуальний лонгрід — мультиплікаційну історію компанії у 59 секундах. У ній показано розвиток Нової пошти — від дня заснування й до сьогодні.
«Уже двадцять років як Нова пошта існує, і ми всі так до цього звикли, що навіть не усвідомлюємо як могло б бути інакше. Ми, як клієнти, користуємося послугами компанії, але часто не знаємо як багато роботи та процесів відбувається по той бік, і скільки пройдено витків розвитку. Із самого початку роботи над роликом основною нашою метою було зробити легкий мульт, який захочется дивитися усі 59 секунд, і який розповість про «як було і як стало» через головне. Головне для клієнта», — говорить Олена Плахова, директор з управління репутацією і маркетингом групи компаній Нова пошта.
Мультик — це світ Нової пошти, де реальне поєднується із фантастичним
Так, автомобіль «Славута» засновників компанії, на якій вони самі колись доставляли посилки, перетворюється на «Делоріан» із фільму «Назад у майбутнє». Також у мультику є відсилки до знакових гуртів — Nirvana, The Beatles тощо.
Ідея анімації належить Fedoriv Agency, а режисером ролику став Сашко Даниленко, який раніше працював із анімаціями для музичних гуртів DakhaBrakha і ТНМК. Над анімацією працювала львівська студія Moonhauzen. Український гурт Brunettes Shoot Blondes спеціально для ролику створив кавер на власну пісню.
Комунікацію в стилі ізометрії Fedoriv Agency створює для Нової пошти вже два роки. За цей час з’явилося два «сезони» мультиплікаційного серіалу. У мультфільмі до Дня народження стиль зберегли й оновили, а також додали багато нових елементів, яких раніше в серіалі не було.
Ролик можна побачити в ТБ-ефірі й на YouTube.
Читайте також: KFC видали себе за Ikea, щоб їх помітили