Доки інші підтримують тренди на мотивуючі меседжі й філософські роздуми в чорно-білих кольорах, Doris Advertising показали легку й захопливу кінокартинку з морозивом IMPERIUM у головній ролі.
Коли звідусіль накривають інфопотоки, а карантинна реальність у всьому диктує обмеження, у промо для нового морозива IMPERIUM від «Рудь» креативники вирішили дати глядачу відпочинок. Як би оксюморонно це не звучало від рекламників 🙂
От і зняли вони ролик у стилі трейлера як нагадування про приємний перегляд кіноанонсів й можливість повернутися в уже майже забуту безтурботність доковідних часів.
Ще й локації при цьому готувалися на рівні кінозйомок: у Києві перекрили частину проїжджої дороги, створили навмисний затор, організували ремонт доріг, а одне з приміщень з виглядом на Дніпро переобладнали під офіс.
Читайте також:
Нову ляльку Барбі створили на честь Оксфордської науковиці Сари Гілберт