• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

Донорська ініціатива підкорює нові горизонти

6 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Донорська ініціатива підкорює нові горизонти
Share on FacebookShare on Twitter

Донорство — це про неймовірно сильне бажання допомогти людині, яка цього потребує. Витративши лише кілька годин, будь-хто може продовжити або врятувати життя трьом пацієнтам, поділившись кров’ю, еритроцитами, тромбоцитами або плазмою. А що ж робити тим, хто хотів би долучитися, але не може? Відповідь на це питання дає довгострокова благодійна ініціатива «Крапля до краплі», створена у жовтні 2020 року двома партнерами — проєктом «ДонорUA» та брендом «Природне Джерело». «Крапля до краплі» дає можливість підтримати розвиток донорського руху простим споживанням води «Природне Джерело» зі спеціальним маркуванням. Завдяки цьому альтернативному механізму доброчинності, станом на кінець червня вже зібрано 1 066 831 грн, залучено 4 259 донорів, врятовано 12 777 життів.

Перший місяць літа для ініціативи став неймовірно продуктивним. Триває активна інформаційно-просвітницька діяльність, організовуються окремі заходи, що дозволяють долучити до донорства ще більше небайдужих людей. Символічно, що саме в червні міжнародна спільнота відзначає Всесвітній день донора крові. Рішення про його проведення 14 червня було ухвалене в 2004 році на сесії Всесвітньої асамблеї охорони здоров’я в Женеві. Дату приурочили до дня народження Карла Ландштейнера – австрійського лікаря й імунолога, нобелівського лауреата, який відкрив групи крові. Головною метою цього міжнародного дня є підвищення обізнаності населення про необхідність безпечної крові та її компонентів. До того ж, це чудова можливість висловити подяку донорам, які добровільно та безоплатно надають свою кров для порятунку людських життів.

Упродовж місяця ДонорUA організував три Корпоративних дні донора. 2 червня у Radisson Blu Hotel у легкій і невимушеній атмосфері відбувся захід «Крапля крові — початок моря життя». Працівники Law Office of Zoriana Pelekh та всі охочі мали змогу долучитися до свята та здати кров для тих, хто її потребує. А вже 11 червня у головному офісі компанії Ciklum 35 працівників долучилися до ініціативи, здавши кров, та подякували усім, хто є частиною донорської родини. 22 червня відбулись одразу два Корпоративних дні донора: у Києві  —  на території компанії «Фармак» та у Шостці — у Плазма-Центрі Біофарма. За результатами першого заходу 60 людей здали кров, а другий дав змогу залучити 7 людей до донорства плазми.

Донорська ініціатива підкорює нові горизонти

«Популяризація донорства крові усіма можливими способами є однією з пріоритетних задач благодійної ініціативи «Крапля до краплі». Можливість здати кров безпосередньо у себе в офісі дійсно мотивує та підштовхує зробити перший крок на шляху до регулярного донорства, — коментує Олена Селютіна, директорка з комунікацій Групи Компаній «Нові Продукти», виробника питної води «Природне Джерело». — Однак ми чудово розуміємо, що не всі люди працюють у великих компаніях, мешкають у великих містах, не мають протипоказань і можуть здати кров. Саме тому проєкт «Крапля до краплі» постійно масштабується, аби залучати якомога більше людей до донорської діяльності».

 Мистецтво стало ще одним ефективним засобом привернення уваги суспільства до теми донорства. У співпраці з Лубенською станцією переливання крові та Лубенським краєзнавчим музеєм імені Гната Стеллецького 11 червня відбувся унікальний для України захід, що отримав красномовну назву «Мистецтво донорства» — донори, художники, фотографи, музиканти, кулінари об’єдналися заради порятунку людей. Під час події у Галереї образотворчого мистецтва відомі художники малювали портрети учасників. У приміщенні донори безпечно здавали кров, а згодом слухали живу музику у виконанні викладачів Лубенської музичної школи: Ганни Василенко, Ірини Агафонової, Оксани Мисник. Учасники заходу частували смаколиками, пили артезіанську воду «Природне Джерело» та насолоджувалися творами всеукраїнської виставки робіт «Лубенська художня весна 2021», яка відкрилася за два дні до урочистої події. Загалом здати кров виявили бажання 20 людей, втім за станом здоров‘я донорами стали 15.

Донорська ініціатива підкорює нові горизонти

Вже наступного дня, 12 червня, відбулась щорічна церемонія нагородження заслужених, почесних, регулярних донорів і донорів-амбасадорів за версією ДонорUA — DonorUA AWARDS. Під час події, присвяченої темі «Здайте кров. Нехай у світі пульсує життя», вітання та нагороди отримали люди, які здають кров, рятують людські життя та користуються найбільшою волонтерською платформою DonorUA.  Аби подякувати донорам, до заходу долучились Віктор Ляшко, Ольга Стефанишина, доктор Мохаммед Фарук тощо. На заході були вперше представлені найкращі роботи Міжнародного конкурсу-фестивалю DONORUA ART Project. Відеопривітання від українських зірок та партнерів ДонорUA стали ще однією цікавою та приємною частиною церемонії. Джамала, Алла Костромічова, гурт Mozgi, Сергій Жадан, Яніна Соколова, Олена Селютіна привітали всіх з Всесвітнім днем донора крові, висловили подяку тим, хто рятує життя, та закликали долучатися до донорського руху. Також на сцену DONORUA AWARDS запросили Київський квартет саксофоністів під керівництвом Юрія Василевича.

Крім того, було оголошено результати конкурсу DONORUA ART Project. Організатори привітали переможця 2021 року — Ірину Руснак. Вона отримала нагороду у розмірі 10 000 грн, а її анімація стала символом донорства. Усі роботи було оформлено в онлайн-виставку, а найкращі з них розпочали подорож Україною. З 14 по 27 червня виставка анімацій та малюнків проєкту була представлена у найбільшому львівському ТРЦ Victoria Gardens. В липні відкриття експозиції очікується в Києві.

Донорська ініціатива підкорює нові горизонти

Робота з рівнем поінформованості людей щодо питань донорства є одним з важливих факторів успіху на шляху його популяризації. Адже саме брак знань, хибні уявлення та упередженість нерідко стають перепоною у залученні нових донорів. Тож для отримання достовірної інформації щодо стану донорства крові в країні, ставлення та обізнаності українців 29 червня стартувало опитування, яке може пройти кожен, хто проживає на території України та досяг 18-річного віку.

Завдяки ініціативі «Крапля до краплі» вдалося організувати постачання артезіанської питної води до центрів крові в найбільших містах України, серед яких Київ, Одеса, Дніпро, Львів, Харків тощо. Так, донори, здавши кров, безкоштовно отримують півлітрову пляшку води «Природне Джерело».

Працівники центрів крові щодня чують від доброчинців щирі слова подяки за увагу та турботу, адже навіть діти знають про життєву необхідність води для організму людини. А охочі дізнатися більше про важливість та правила її вживання мають змогу ознайомитись із детальнішою інформацією у статті «Як впливає вода на організм?» на сайті DonorUA.

За актуальними новинами та подіями проєкту «Крапля до краплі» усі охочі можуть стежити  на сторінках «ДонорUA» та ГК «Нові Продукти» у соціальних мережах та, звичайно, поширювати ідейний маніфест, закладений у соціальному ролику благодійної ініціативи. Партнери з великою повагою та вдячністю ставляться до активних українців, що роблять свій внесок у популяризацію донорства. Так, лише протягом одного тижня у червні 100 людей стали амбасадорами руху в соціальних мережах, а ще 100 — отримали статус регулярних донорів. Безсумнівно, спільні зусилля матимуть вагомі результати, сприятимуть збільшенню кількості регулярних донорів та врятованих життів.


Читайте також:

Nebo на культурній орбіті: про мікрозавра, 769 футбольних м’ячів та інфлюенсинг

Теги: благодійністьздоров'ясоціальна відповідальність

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.