Департамент туризму в Дубаї залучив голлівудських зірок до участі в своїй новій серії контенту – буцімто «трейлери» із Заком Ефроном і Джессікою Альбою покликані ще раз продемонструвати, що цьому місту є що запропонувати своїм гостям.
Кампанія Dubai Presents була створена агенцією Mother London і охоплює серію з шести роликів, знятих в стилі кінотрейлерів. Першим із них є шпигунський трилер, де Ефрон і Альба виступили в ролі подружжя суперагентів, які у розпал екшену ще й в бік одне одного шпильки не забувають пускати. Екшен з поєдинками та погонями на автомобілях і моторних човнах веде глядачів іконічними туристичними локаціями Дубаю: отелі Бурдж-ель-Араб і Джумейра-ель-Насім, ресторан на воді Pierchic тощо. А потім події переносяться до району Джумейра і ще далі, в пустелю, до міста Хатта, яке вважається центром активного відпочинку в еміраті Дубай.
Подальші «трейлери» із Заком Ефроном і Джессікою Альбою будуть зняті в інших кіножанрах, але всі вони запрошуватимуть глядачів до контент-хабу dubaipresents.com, де потенційні відвідувачі зможуть спланувати свою відпустку в Дубаї.
Туризм пожвавлюється
Ідея полягає в тому, що такі різножанрові відео зможуть якнайкраще показати туристам багатогранність Дубаю. І це як раз у той час, коли обмеження на подорожі поступово скасовують. Варто зазначити, що нещодавно Всесвітня рада з туризму і подорожей (WTTC) класифікувала Дубай, як локацію, куди безпечно подорожувати, оскільки велика частина населення вже вакцинована від COVID-19.
Втім, ці рекламні ролики знімалися з усіма належними для часів пандемії пересторогами. Режисером їх став Крейг Гіллеспі з продакшн-компанії MJZ. Як саме такий екшен вдалося зняти, та ще й у доволі стислий час, можна побачити в ось цьому закулісному відео:
Як зазначив сам режисер Крейг Гіллеспі: «Зняти все це за п’ять днів було тим ще логістичним челенджем. Наче перебування у дуже організованому водокруті! На щастя, Дубай багатий захопливими локаціями, які можна використати як тло. Ці зйомки я ще довго не забуду».
А ось що команда агенції We Are Social Italy розповіла про те, як зараз європейські туристичні бренди приваблюють туристів.