ROZETKA розпочала співпрацю з цифровою блогеркою Астрою Старр: вона стала обличчям фешн-напрямку компанії та буде розповідати про модні тренди, робити огляди колекцій ROZETKA FASHION і ділитися стильними образами на своїй сторінці в Instagram.
Віртуальний блогер існує лише в онлайні, однак від вигаданих персонажів відрізняється тим, що має людиноподібний образ, характер і соціальну поведінку. Віртуальний блогер може робити те саме, що й реальні лідери думок: створювати колаборації, рекламні інтеграції тощо. Вперше в Україні цифрового блогера взяла на роботу компанія ROZETKA.
«Ще десять років тому ніхто не уявляв, що можна купувати одяг онлайн, проте зараз це наша буденність. І на ROZETKA мода є однією з найбільш швидкозростаючих категорій: за останній рік наші клієнти замовили одяг, взуття та аксесуари понад 3 мільйони разів. Так само донедавна ніхто не уявляв, що обличчям бренду може бути віртуальний блогер. Але сьогодні світ вже знає Ліл Мікелу чи Нокса Фроста, які збирають мільйони підписників. Ми завжди намагаємося бути в авангарді змін, тож обличчям модного напрямку обрали Астру Старр. Це експеримент для нас та фешн-рітейлу в Україні», — коментує Владислав Чечоткін, співзасновник і CEO ROZETKA.
Астру Старр упродовж шести місяців створювала українська студія FFFACE.ME.
За біографією на її сторінці, Астра — це 18-річна дівчина, що переїхала з Берліна до Києва, займається самоосвітою, ділиться подіями свого життя й одягається в трендові речі. Астра вже замовила декілька образів, приміряла їх та зробила фотосесію.
«Не встигла я розказати, що люблю моду, як у директ отримала запит на фешн-колаборацію. І wow! Це та сама ROZETKA. До речі, я вже встигла замовити тут кілька стильних луків. Сподобалась інстаграмна примірочна з гарним освітленням, речі світових брендів і наших дизайнерів», — пише на своїй сторінці Астра Старр.
У світі найбільш популярною цифровою блогеркою є Lil Miquela з трьома мільйонами підписників у TikTok та Instagram. Вона рекламує світові бренди, знімається для обкладинок журналів та бере участь у колабораціях з відомими моделями.
«Сьогодні багато говорять про диджиталізацію бізнесів, але не можна забувати й про диджиталізацію нашого суспільства. Ми бажаємо отримувати цифрові реакції на свій контент, прокачуємо своїх цифрових героїв у іграх, здобуваємо віртуальні бейджі в додатках, а у вішлистах скоро з’явиться цифровий одяг. Запуск Астри Старр як першого віртуального інфлюенсера в Україні — наслідок цього тренду. До речі, інтеграції на її сторінці — це не спосіб монетизації, а частина сторітелінгу, оскільки популярного блогера неможливо уявити без рекламних інтеграцій», — каже Дмитро Корнілов, співзасновник та CEO FFFACE.ME.
Читайте також:
Довоєнний Хрещатик 1913 року: екскурсія у віртуальній реальності
Діснеївська ода легенді казкового скейтбордингу Райссі Ліл