Витрати туристів у європейських країнах скоротилися на 64 % у 2020 році в порівнянні з 2019-м роком. Європейські компанії не сидять на місці та починають запроваджувати новітні підходи до реклами, задля залучення клієнтів з усього світу. У даній статті розбираємо, які нові тенденції запроваджують у галузі туризму на прикладі італійської компанії «We Are Social Italy».
Кампанія «YesMilano»
«Ви коли-небудь проводили все своє відрядження, рахуючи дні, які відділяють вас від відпустки? Не в Мілані!» запевняє кампанія «YesMilano». Кампанія «We Are Social Italy» створила кілька рекламних проєктів, серед яких «Milano & Partners» та «YesMilano». Вони хваляться багатою культурною спадщиною Мілана та невимушеним способом життя, а також стверджують, що місто переживає відродження та радо зустрічає бізнесменів.
Повідомлення вражає, оскільки Мілан був гарячою точкою коронавірусу на початку пандемії. Зображення людей, які насолоджуються комфортабельними готелями, сонячними терасами та коктейлями біля басейну різко контрастують із жахливими сценами переповнених лікарень міста, про які кричали заголовки минулого року.
Понад рік після того, як новина про COVID-19 змусила людей скасувати відпустку у Європі, кампанія YesMilano вказує на повільне пробудження туристичної індустрії, яка зазнала сильного удару через пандемію. Витрати туристів у європейських країнах у 2020 році скоротилися на 64 % у порівнянні з попереднім роком — і з цим падінням маркетингова діяльність цього сектору також, значною мірою знижувалася.
«Гра в курку»
Проте навколо подорожей та туризму залишається чимало невизначеності, тому вирішувати, коли відновити маркетинг для цього, — «це все одно, що пограти в курку», — сказала Джей Хопкінс, директорка з маркетингу стартапу Ultimate Travel Club, який запускається цього року. Швидкозмінні урядові настанови та нерішучість споживачів спричиняють великі труднощі у плануванні маркетингових стратегій.
«Я постійно чую, як люди говорять, ніби ми живемо в собачі роки. Усе так швидко рухається, і ви просто не можете дивитися далеко вперед», — сказала вона Adweek.
Хопкінс, колишня директорка з продажів та маркетингу транспортної компанії Eurotunnel, яка керує каналом між Великобританією та Європою, згадувала подібний період улітку 2020 року, коли почали відновлюватися деякі подорожі.
Як і багато інших туристичних брендів, Eurotunnel змістив своє основне маркетингове послання на безпеку. Як пояснив старший віце-президент із маркетингу Skyscanner, Клайв Піплз: «Міркування щодо подорожей не такі, якими були до пандемії. Тепер ускладнився сам процес прийняття рішень. Потрібно, щоби туристичні провайдери спочатку інформували й заспокоювали, перш ніж намагатися надихнути».
Через рік, велика різниця в тому, що такі чинники, як безпека або безплатне скасування бронювання, стали сталими для бізнесу в секторі, зауважила Хопкінс.
«Світ так сильно просунувся, — сказала вона. — Цього року з клієнтами трапилося набагато більше бурхливих речей. Вони зараз знаходяться на стадії, коли вони хочуть ескапізму — повернутися до мрій».
Хоча маркетологи намагаються планувати заздалегідь, багато мандрівників уже мріють про далеке майбутнє. За даними веб-сайту TravelSupermarket, близько половини бронювань у червні цього року були на літо 2022 року.
Читайте також:
Створення спільного майданчику для співпраці молоді та бізнесу: Олександра Гондюл про ринок праці 2030