• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

5 помилок в маркетингу інфлюенсерів

3 Серпня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
5 помилок в маркетингу інфлюенсерів
Share on FacebookShare on Twitter

Використання знаменитостей у соцмережах для реклами продуктів — це галузь, яка швидко зростає та є досить прибутковою. За прогнозами, до 2022 року коштуватиме до 15 мільярдів доларів США (10,7 мільярда фунтів стерлінгів). Інфлюенсери отримують прибуток від своєї популярності в Інтернеті. Вони співпрацюють з брендами, розповідаючи про них підписниками в обмін на оплату (або безплатні товари та досвід).

Rebecca Mardon, Hayley Cocker та Kate Daunt вивчали, як реагують споживачі на просування брендів від провідних британських блогерів на YouTube, включаючи Zoella, Lily Pebbles та FleurDeForce. Їх дослідження показало, що оскільки члени ширшої онлайн-спільноти відіграли ключову роль у їх піднесенні до слави, ці впливові особи мають чіткі обов’язки перед своїми глядачами.

Було виявлено, що підтримка бренду, яка не враховує цих обов’язків, може мати негативні наслідки, завдаючи репутаційної шкоди як самим інфлюенсерам, так і компаніям, які вони представляють.

5 помилок в маркетингу інфлюенсерів
Ibrahim Boran

Ось 5 найпоширеніших маркетингових помилок, які було виявлено:

1. Замовчування інформації

Очікується, що зірки будуть чітко розрізняти: де реклама (співпраця з брендом), а де звичний контент. Глядачі висловили розчарування, коли відчули, що різниця не була зрозуміла.

Хоча інфлюенсери несуть основну відповідальність за недостатнє розкриття інформації, будь-який негатив, що виник у результаті, також може бути переданий бренду.

2. Нещирість

Деякі підписники вважали, що зірки мають нести відповідальність за те, щоб більшість їхніх відео були «органічними» та неупередженими. Вони були вражені, коли просування товару почало домінувати. І звісно ж реакція була негативна.

Один прокоментував: «Усі інші ютубери, яких я дивлюся, також розміщують рекламу у своїх відео, що цілком нормально, але кожне відео здається трохи надмірним. Це також змушує нас запитати, які продукти вам справді подобаються».

Це показує, що люди починають сумніватись в відкритості блогерів. Хоча ця помилка не завдала шкоди репутації бренду, вона змусила споживачів скептично сприймати цих впливових осіб, ймовірно, знижуючи їх ефективність.

3. Надмірний акцент

Інфлюенсери вважаються відповідальними за надання цінного вмісту. Було виявлено, що послідовники критично ставляться до брендів, які, на їхню думку, взяли на себе високий рівень контролю над вмістом блогерів, особливо там, де це заважає глядачам насолоджуватися контентом. Наприклад, вони негативно відреагували, коли відчули, що блогеру надали сценарій або попросили часто згадувати продукт.

В одному коментарі було написано: «Сподобався блог. Ненавиджу згадки про продукт. Спочатку мене це зацікавило, але після третього згадування я подумав: “Наскільки поганим може бути цей продукт, щоб платити за таку кількість згадок?”. Буде достатньо одного-двох разів. Але я припускаю, що компанія просила назвати її більше, ніж потрібно».

Бренди мають надавати творчої свободи інфлюенсерам щодо того, як представляти продукт. Адже це дозволить їм створювати враження щодо бренду, які сподобаються глядачам.

5 помилок в маркетингу інфлюенсерів
Felix

4. Втома від бренду

Негативний відгук мала й ситуація, коли бренди доручили багатьом інфлюенсерам у спільноті швидко розмістити подібні рекламні звернення. Це було справжнє перенасичення бренду, яке споживачі пропускали.

Дійсно, багато хто стверджував, що уникне покупки у брендів, винних у цій помилці. Компанії повинні уникати вибору великої кількості впливових осіб в межах однієї онлайн-спільноти для кампанії, і звертати увагу на планування. І знову ж таки, дозволяючи інфлюенсерам самим контролювати подачу рекламного звернення, ймовірно, це принесе більше різноманітних відгуків, зменшуючи втому від бренду.

5. Надмірність

Шанувальники вважають, що інфлюенсери, які отримують надмірну кількість безплатних товарів та можливість ходити на розкішні вечірки, роблять просування брендів менш надійним. Споживачі навіть скаржилися, що вартість цих дорогих «стимулів» для блогерів вплине на роздрібну ціну продукції бренду.

Багато підписників висловили негативне ставлення до цих брендів і планували їх уникати. Компанії повинні або зменшити стимули для інфлюенсерів, або забезпечити, щоб така діяльність підтримки надавала користь й споживачам (за допомогою конкурсів або розіграшів).

5 помилок в маркетингу інфлюенсерів
Georgia de Lotz

Загалом, ретельна увага до вибору впливових осіб, до термінів та проведення кампаній дозволить брендам уникнути ризику негативної реакції з боку цільової аудиторії та надасть можливість збільшити вплив їхніх кампаній.

Джерело

Фото на головній: Diggity Marketing


Читайте також:

Провокаційна рекламна кампанія від OkCupid

Теорія мемів: як бренди можуть використовувати інтернет-культуру

Теги: інфлюенсеримаркетингрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Думай як клієнт: від тригерів до просування
Бізнес та Інновації

Думай як клієнт: від тригерів до просування

7 Березня, 2024

Група компаній infocus та коворкінг GNRTR організовують бізнес-івент для маркетологів та підприємців. Тема: «Думай як клієнт: від тригерів до просування».Де та коли?🗓️ 16.03 о 13:00📍 коворкінг GNRTR: вулиця Михайла Грушевського,...

Читати даліDetails

Шість нью-йоркських артистів оновлять термінал Delta в LaGuardia

Виставка Burn розглядає лісові пожежі через величезні палаючі картини

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.