Інтернет надає людям широкий спектр можливостей для проведення свого часу. Деякі використовують інтернет для відпочинку і розваг, в той час як інші заробляють величезні гроші в інтернеті. Сьогоднішній ринок праці стає все більш різноманітним, і вакансії, пов’язані з роботою, повністю виконуються в інтернеті (онлайн). Маркетинг — це сфера, яку можна поставити на перше місце серед тих, які приносять прибуток компанії. У 21 столітті компанії виходять за рамки звичайного і вже застарілого стилю роботи і перемикають свої стратегії на цифровий формат, який дозволяє їм охопити ширшу аудиторію по всьому світу.
У цій статті ви знайдете список вакансій, які ви можете вибрати в області цифрового маркетингу, які будуть ідеально відповідати новим реаліям 2021 року і базовим навичкам, необхідним для роботи. Якщо ви зацікавлені в продовженні своєї роботи в будь-якій з областей нижче, ви можете знайти широкий спектр можливостей в сфері онлайн-маркетингу на Jooble.
UX / UI дизайнер
UX розшифровується як User Experience і UI для User Interface. Дизайнери UI / UX в маркетингу несуть відповідальність за створення платформи, яка сподобається користувачам найбільше, тобто веб-сайту або програми. Чому ці люди так важливі в маркетингу? Дизайнери несуть відповідальність за вивчення переваг користувачів, їх кращі двигуни і найпростіший спосіб навігації по сайту, підготовку програм за допомогою інструкцій і т.д. Дизайнери призначеного для користувача інтерфейсу працюють над візуальним поданням веб-сайту і додатки. Згадаю лише деякі елементи дизайну, які ми можемо бачити на будь-який цифровий платформі:
графіка, розташування і стиль значків, шрифт, графіка, колір, меню. Щоб створювати креативні і запам’ятовуються додатки або веб-сторінки, вам необхідно мати глибокі і професійні знанняSketch, InVision, Visio, HTML, CSS (SCSS), iOS, Android, Design Systems і Adobe Creative Suite.
Контент-продюсер і контент-менеджер
Виробникові цифрового контенту доручено розвивати роботу, виконувану розробниками веб-сайтів, і створювати контент, такий як фотографії, відео, GIF-файли, додавати музику, відео, статті, опису до повідомлень і багато іншого. Основна мета — зацікавити аудиторію інформацією, що міститься в цих постах. Крім веб-сторінок, вони також можуть працювати з каналами соціальних мереж,
такими як Facebook, Instagram, Twitter, Tik-Tok і іншими відомими платформами. Content Manager, з іншого боку, управляє термінами і типами публікації, управляє уподобаннями цільової аудиторії і контролює роботу виробників контенту. Найчастіше контент-менеджери працюють з іншими відділами, щоб відстежувати потреби компанії і планувати цифрові кампанії і публікації відповідно до даних.
Хочете стати наступним фахівцем за змістом? Тоді ми рекомендуємо вам поліпшити свої навички в HyperText Markup Language (HTML), Cascading Style Sheets (CSS), текстовий редактор What You See Is What You Get (WYSIWYG), розуміння того, як працювати з аудиторією і платформами Google Analytics Platforms, SoundCloud, Vimeo.
Менеджер соціальних мереж
Social Media Manager (SMM) може вважатися фахівцем зі зв’язків з громадськістю в цифровому світі. SMM працює над тим, щоб компанія, організація або особа працювали на бренд. Вони керують соціальними платформами роботодавців, публікуючи повідомлення, інформацію, відповідаючи на повідомлення або коментарі і звертаючись до своїх клієнтів через соціальні канали. Як стати видатним SMM? Послухайте, у нас є кілька пропозицій! По-перше, ви повинні стати гнучкими: мати можливість адаптуватися до мінливих потреб онлайн-маркетингу та бути в курсі нових інструментів і механізмів. У вас повинна бути можливість будувати міцні і надійні відносини зі своїми клієнтами і замовниками, структурувати правильне написання контенту для каналів, і для цього вам може знадобитися сильне спілкування і копірайтінг.
Менеджер з цифрового маркетингу
Менеджер по інтернет-маркетингу створює, представляє і управляє маркетинговими стратегіями для бізнесу. Вони безпосередньо працюють з торговими представниками, щоб підготувати прибуткову кампанію. Менеджери повинні вести проекти від початку до кінця і розуміти, досягнута або НЕ досягнута мета, і які кроки слід зробити для розвитку ідей. Менеджери з цифрового маркетингу повинні бути відмінними стратегами, щоб передбачити, яку схему розробити для подальшої кампанії. Ми радимо вам поліпшити такі навички. Вам, як менеджеру, потрібно оновлювати веб-сторінки, управляти даними, і ви не зможете цього зробити, якщо не знаєте основ кодування, для цього ви повинні мати уявлення про HTML і CSS.
Дизайнерські навички. Сьогодні існує так багато цифрових платформ для створення різноманітних презентацій, фотографій і відео крім PowerPoint. Для цього вам потрібно буде шукати і освоювати нові платформи, на яких ви будете вдосконалювати свої дизайнерські навички для найбільш цікавих презентацій. Ще ми хотіли б порадити CRO і автоматизацію маркетингу. Convert Rate Optimization (CRO) — це ключ до того, щоб ваша робота була доступна вашим клієнтам і більшій кількості людей в Інтернеті. За допомогою Marketing Automation ви будете отримувати дані про людей, які переглядають ваші повідомлення і проекти, і
залучати їх в якості нових клієнтів на основі їх переваг, за якими ви спостерігаєте. Чим краще ви опануєте їм, тим більше бізнес-кампаній ви проведете.
Спеціаліст з електронного маркетингу / менеджер
Фахівці за електронною маркетингу працюють над підготовкою видатних і професійних електронних листів, інформаційних бюлетенів та будь-якого іншого виду письмового спілкування. Вони працюють над встановленням зв’язку з існуючими клієнтами через електронну пошту, перевіряють дані клієнтів кожен раз, коли представляються нові проекти, і залучають нових людей, відправляючи їм інформативні електронні листи. Менеджери по електронному маркетингу проводять кампанії по електронній пошті в рамках більш великих проектів або бізнес-кампаній. Маркетолог по електронній пошті розуміє виверти взаємодії з клієнтами і використовує силу листи, щоб донести до людей важливе повідомлення.
Давайте подивимося на навички і знання, якими повинен володіти фахівець з поштового маркетингу:
- знання метрик електронної пошти — коефіцієнт конверсії, зростання списку, рентабельність інвестицій, рейтинг кліків, показник відмов;
- хороші мовні, граматичні, пунктуаційні та письмові навички;
- креативний підхід до побудови дружнього спілкування з клієнтами або діловими партнерами.
Який би шлях ви не вибрали в цих різноманітних відкриттях Інтернету, ми вважаємо, що майстерність важливіше, і, практикуючи необхідні навички і підвищуючи свої знання, ви станете незамінним фахівцем у своїй галузі.
Фото на головній: Mario Gogh
Читайте також:
5 способів зберегти професійні стосунки
Як уникнути затуманення розуму та повернути свою творчу іскру