• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Обсяг ринку маркетингових сервісів 2021: літнє коригування від експертів

30 Липня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Обсяг ринку маркетингових сервісів 2021: літнє коригування від експертів
Share on FacebookShare on Twitter

У грудні Міжнародна асоціація маркетингових ініціатив представила прогнозований обсяг ринку маркетингових сервісів на 2021 рік. Пройшло півроку, шість непростих місяців в умовах світової пандемії. Саме час подивитися уважно та переглянути, наскільки їхні прогнози справджуються. 

Обсяг ринку маркетингових сервісів 2021: літнє коригування від експертів

Як не дивно, але грудневий прогноз виявився більш песимістичним, ніж реальність. За підсумками півріччя обсяг 2021 складе 5 959 млн.грн., що на 12% більше 2020, і на 4% вище зимового прогнозу.

Обсяг ринку маркетингових сервісів 2021: літнє коригування від експертів

Як коментують експерти МАМІ, за результатами першого півріччя 2021 та в порівнянні з минулим роком, нарешті збільшилась кількість івентів. Попри карантинні обмеження та локдауни, компанії проводили  гібридні та онлайн заходи, а особливо літній сезон є «врожайним» на великі події та фестивалі. Отже можна передбачити зростання в Event marketing та спонсорстві на 25%. Trade та consumer програми й надалі допомагають максимально захопити увагу споживачів як онлайн — у соціальних мережах, так і офлайн — у точках продажів, що дає зріст у категоріях на 10% та 15% відповідно. Сподіваємось, позитивна тенденція збережеться до кінця року.

До прогнозу долучилися представники агентств, вони прокоментували тенденції зростання з урахуванням свого досвіду.

Олег Бертуш

Олег Бертуш, CBDO або Chief Business Development Officer, ADSAPIENCE: «Під час карантину клієнти експериментували з механіками без промо-персоналу. Друге життя здобули промо з кодами на упаковці. Корпоративні івенти швидше переносили, ніж скасовували, тому після карантину всі заплановані дати в потрібних локаціях були вже зайняті. Поновилися довгострокові проєкти з промо-персоналом, зараз активно плануються і запускаються сезонні програми. Приємно зазначити, що в 2021 році відбувся ряд великих фестивалів.

Гемблінг категорія вийшла з тіні і додала роботи на ринку — відкриття офлайн-казино після отримання ліцензій, монобрендові івенти та інтеграції в партнерські програми.

На жаль, сподівання на Євро-2020 не виправдались, хоча в планах було багато масштабних і цікавих активностей. Загалом відчуваємо, що ринок відновлюється, але потрібен час».

Володимир Зборов

Володимир Зборовський, Директор Havas Engage Ukraine: «Зараз бачимо, що наші обережні прогнози, зроблені на кінець 2020 року, були навіть дещо песимістичними 😊.  Рік почався доволі активно, а з кардинальним пом’якшенням карантинних обмежень в другому кварталі, спостерігається ріст і в сегменті Event Marketing and Sponsorship. По першому півріччю ми бачимо, що показники росту перевиконані. Тож є сподівання, що така позитивна тенденція буде спостерігатися й надалі. Але при цьому пам’ятаємо, що живемо в нестабільних умовах, і ситуація може змінитись у будь-який момент».

Альона Андрієвська

Альона Андрієвська, Managing Director Twiga GO!: «2020 рік стимулював трансформації та оновлення продуктів на ринку маркетингових сервісів, ця тенденція зберігається у 2021. Два напрямки показали значні зміни минулого року, а цього року вони активно зростають. 

Event Marketing — замість класичних івентів тепер маємо справу з гібридними та онлайн-івентами. Тут найважливіше завдання — зацікавити й втримати увагу людей, які дивляться івент дистанційно у прямому ефірі. Допомогають нові технологічні рішення: різні види графіки, 3D ефекти, ґлітч, прояв інформації в просторі, інтерактив з аудиторією через QR код, кастомізовані платформи, віртуальні кімнати і т.д. 

Consumer marketing — з’явилися нові інструменти для вирішення складних актуальних завдань проведення активацій. Наприклад, у національних промо все частіше використовують чат-боти для реєстрації акційних кодів. Це значно спрощує процес реєстрації учасників, забезпечує швидким доступом до інформації та спрощує комунікацію зі споживачем. Ще зовсім новий тренд — інтеграція платіжних систем або карт банку в промо активації».

Олександр Микитенко

Олександр Микитенко, MEX a member of Havas, General Manager: «Головне питання, яке всіх цікавить — що ж буде з ситуацією навколо COVID-19. Наразі можна зробити обережне припущення про те, що пандемія поступово перетворюється в ендемію, за деякими ознаками. Відповідно, бізнесу потрібно адаптуватися до нових реалій і не чекати, що все відкотиться до стану на початок 2020р. Не відкотиться. Потрібно видозмінювати репертуар послуг та ставати ще більш гнучкими та ще більш адаптивними».

Роман Швець

Роман Швець, Керуючий партнер We’Story Adverising Agency: «До травня 2021 ринок маркетингових сервісів знаходився в сплячому стані по причині січневого та квітневого локдаунів. Починаючи з травня почалось різке пожвавлення ринку. Спостерігаємо ефект відкладеного попиту клієнтів. Вакцинація та поступове завершення пандемії у світі є підставою для більш оптимістичних прогнозів розвитку ринку ніж ті що були у грудні 2020».      

Максим Сажин

Максим Сажин, Генеральний директор  POS Media Ukraine: «Ринок маркетингових сервісів знаходиться на етапі тривалого відновлення, і  наразі  без гарантій швидкої реабілітації. Перше півріччя 2021 року показало, що попри складні обставини, зберігається надзвичайно гостра потреба у комунікації зі споживачем. А ми, як експерти галузі, маємо забезпечити асортимент таких інструментів, не зважаючи на  будь-які зовнішні чинники. Загалом, очікуємо на стабілізації ринку, зростання сегментів Trade promo, Event & Consumer marketing. Втім, спираючись на досвід кризи 2008, після революційних 2014 і 2015 років та неймовірного 2020 ми готові до будь-яких несподіванок. Головне — продовжувати комунікацію зі споживачами на високому рівні».

Фото на головній: Stephen Dawson


Читайте також:

Директор маркетингової компанії Beavertown про правила вторгнення продукції на ринок DTC

Підсумки 2020 року та прогнози на 2021 — ринок маркетингових сервісів. Експертна оцінка МАМІ

Теги: маркетингринокрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Коментарі та уточнення: прогноз обсягу ринку маркетингових сервісів – 2024. Тренди 2024 від експертів МАМІ
Аналітика

Коментарі та уточнення: прогноз обсягу ринку маркетингових сервісів – 2024. Тренди 2024 від експертів МАМІ

9 Вересня, 2024

У грудні 2023 року ми опублікували прогноз обсягу ринку маркетингових сервісів в Україні на 2024 рік. Зараз  маємо чудову нагоду звірити годинники та уточнити, що відбувається у галузі, й наскільки...

Читати даліDetails

Думай як клієнт: від тригерів до просування

Russian isolation: компанії та бренди, які припиняють свою діяльність в РФ

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.