Платформа для замовлення поїздок Bolt запускає інформаційну кампанію «Не заважай». Її мета ― привернути увагу громадськості до проблеми неправильного паркування. Соціальна акція проходитиме під хештегом #незаважай.
Проблема паркування стоїть гостро в багатьох містах світу. Тож і у великих містах України часто буває складно знайти вдалу для паркування локацію. Але іноді автомобіль виявляється в непризначеному місці лише через безвідповідальність водія. Деякі з них залишають авто в недозволених місцях тільки тому, що якщо припаркуватися правильно, то до потрібної локації їм доведеться пройти деяку відстань пішки. Саме до таких випадків привертає увагу кампанія платформи Bolt під назвою «Не заважай».
У межах ініціативи Bolt було реалізовано тематичний фотопроєкт
Команда Bolt виготовила паперові макети автомобілів натурального розміру та розмістила їх в найбільш несподіваних (просто красивих або найбільш відвідуваних) місцях у декількох містах України ― Києві, Харкові, Львові та Одесі. Фото пам’ятників із автомобілями вже опубліковані в соціальних мережах як наочні приклади неправильного паркування. Акція демонструє, як безвідповідальне паркування автомобіля може зіпсувати враження навіть від самого прекрасного місця або пам’ятника. Компанія Bolt також проведе додаткову комунікацію в додатку для водіїв про правила етичного паркування.
«Наші соціальні ініціативи покликані привернути увагу до тих чи інших проблем, пов’язаних із пересуванням на автомобілях. Ми вже говорили про необхідність пристібатися в авто не тільки для водіїв, а й для пасажирів. А сьогодні вирішили торкнутися теми паркування. По суті, вміння красиво і правильно паркуватися ― це теж свого роду мистецтво. І вкрай важливо не створювати водночас перешкод для інших автомобілів і пішоходів», ― коментує директор із маркетингу компанії Bolt у країнах СНД і Східної Європи Сергій Костя.
У вересні 2020 року компанія Bolt і креативне агентство BBDO запустили спільну кампанію з метою закликати пасажирів авто свідоміше ставитися до своєї безпеки ― пристібатися одразу ж після того, як вони сіли в машину. Проєкт отримав неабияке схвалення користувачів. На міжнародному конкурсі Epica Awards виграв дві бронзи в категоріях Public Interest ― Health & Safety і Consumer Direct, а також срібло в категорії Transport & Tourism.
Читайте також: «Розриваю стосунки з пакетиком»: в інтернеті триває соціальний флешмоб від Міндовкілля