• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

Не заважай: як Bolt бореться з «героями паркування»

29 Липня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Не заважай: як Bolt бореться з «героями паркування»
Share on FacebookShare on Twitter

Платформа для замовлення поїздок Bolt запускає інформаційну кампанію «Не заважай». Її мета ― привернути увагу громадськості до проблеми неправильного паркування. Соціальна акція проходитиме під хештегом #незаважай.

Проблема паркування стоїть гостро в багатьох містах світу. Тож і у великих містах України часто буває складно знайти вдалу для паркування локацію. Але іноді автомобіль виявляється в непризначеному місці лише через безвідповідальність водія. Деякі з них залишають авто в недозволених місцях тільки тому, що якщо припаркуватися правильно, то до потрібної локації їм доведеться пройти деяку відстань пішки. Саме до таких випадків привертає увагу кампанія платформи Bolt під назвою «Не заважай».

Не заважай: як Bolt бореться з «героями паркування»

У межах ініціативи Bolt було реалізовано тематичний фотопроєкт

Команда Bolt виготовила паперові макети автомобілів натурального розміру та розмістила їх в найбільш несподіваних (просто красивих або найбільш відвідуваних) місцях у декількох містах України ― Києві, Харкові, Львові та Одесі. Фото пам’ятників із автомобілями вже опубліковані в соціальних мережах як наочні приклади неправильного паркування. Акція демонструє, як безвідповідальне паркування автомобіля може зіпсувати враження навіть від самого прекрасного місця або пам’ятника. Компанія Bolt також проведе додаткову комунікацію в додатку для водіїв про правила етичного паркування.

Не заважай: як Bolt бореться з «героями паркування»


«Наші соціальні ініціативи покликані привернути увагу до тих чи інших проблем, пов’язаних із пересуванням на автомобілях. Ми вже говорили про необхідність пристібатися в авто не тільки для водіїв, а й для пасажирів. А сьогодні вирішили торкнутися теми паркування. По суті, вміння красиво і правильно паркуватися ― це теж свого роду мистецтво. І вкрай важливо не створювати водночас перешкод для інших автомобілів і пішоходів», ― коментує директор із маркетингу компанії Bolt у країнах СНД і Східної Європи Сергій Костя.


У вересні 2020 року компанія Bolt і креативне агентство BBDO запустили спільну кампанію з метою закликати пасажирів авто свідоміше ставитися до своєї безпеки ― пристібатися одразу ж після того, як вони сіли в машину. Проєкт отримав неабияке схвалення користувачів. На міжнародному конкурсі Epica Awards виграв дві бронзи в категоріях Public Interest ― Health & Safety і Consumer Direct, а також срібло в категорії Transport & Tourism.


Читайте також: «Розриваю стосунки з пакетиком»: в інтернеті триває соціальний флешмоб від Міндовкілля

Теги: соціальна рекламасуспільство та державатранспорт

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

29–30 квітня у Києві відбувся 18-й Український маркетинг-форум — щорічна подія у галузі маркетингу та комунікацій. Цьогоріч захід пройшов під гаслом «Сенсотворці: шукай своє», відкриваючи дискусію про нову роль бізнесу...

Читати даліDetails

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

GET Business Festival: сила зростання бізнесу у часи викликів

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.