• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Секрети лідерства від провідних маркетингових сервісів

29 Липня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Секрети лідерства від провідних маркетингових сервісів
Share on FacebookShare on Twitter

У червні 2021 року відбулося оголошення переможців XIV рейтингу агентств маркетингових сервісів. Ними стали компанії: Adsapience, Digital Chain, Havas Engage, All Motion Group та Prospects Ukraine. Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив (МАМІ) представила відверті відповіді переможців XIV рейтингу агентств маркетингових сервісів на питання, як їм вдалося завдяки та попри все утримати лідерство.

Нещодавно ми підбили підсумки XIV рейтингу агентств маркетингових сервісів згідно доходів. Як було зазначено, список агентств-учасників та навіть склад груп суттєво не змінилися, ми нікого не втратили, зберегли ринок та навіть активність. Деякі коливання свідчать про ротацію та сезонні зміни, але стратегічний розклад сил суттєво не змінився.

І це дивує. Адже під час світової пандемії, коли навіть бізнес-гіганти скорочують свої представництва, ми — вижили. Наша галузь маркетингових сервісів, яка так залежить від державних рішень, ринкових обмежень, споживацьких настроїв, — живе, працює, та розвивається!

«Як вам це вдалося?» — запитали ми у лідерів рейтингу. Сподіваємось, їх відповіді та інсайти будуть у нагоді всім, хто прагне успіху.

Adsapience — працюють з 2000 р. Незалежна агенція — з 2017. Перше місце у рейтингу.

Секрети лідерства від провідних маркетингових сервісів
Юлія Голота, CEO Adsapience

Ваша компанія розпочала «нове життя» як окрема агенція у 2017. Але ж, останні чотири роки — це постійні випробування, зміни та форс-мажори. Що, однак, не завадило вам бути у лідерах галузі. Як сувора реальність останніх років вплинула на команду та інструменти, які ви пропонуєте клієнтам?

Ми щорічно переглядаємо наші підходи та фокуси на стратегічній сесії, і це чудова можливість для синхронізації команди. За наявності спільного та чіткого плану дій випробування та форс-мажори відчуваються не так гостро. Головне — своєчасно відреагувати на проблему та впевнитися, що всі учасники готові до змін.

Ключовий момент — пам’ятати про те, що нами рухає. Цікаво, що цінності агенції, визначені ще на першій стратегічній сесії — емоції, амбіції, креатив, драйв та антихрупкість — ще більше закріпили свої позиції у період віддаленої роботи. Круто, коли у загальній нестабільності є непорушні речі, що дають нам мотивацію і сили стояти впевнено.

Digital Chain — міжнародна агенція, створена у 2017. Друга позиція у рейтингу.

Специфіка вашого агентства — це повна диджиталізація бізнес-комунікацій з клієнтами та командою з моменту заснування компанії. Цей інструмент дозволив вам активно працювати глобально, без перешкод та кордонів. Але наша галузь прийшла до цієї реальності вимушено два роки тому. Чи відчуваєте ви налагоджену технологію онлайн-спілкування з 2017 року як перевагу? Які ще секрети дозволили вам бути у числі перших?

Швидкість і зручність — це основні крос-індустріальні тренди сьогоднішньої реальності. Я б навіть сказав, вже радше не тренд, а умова виживання. Трендом це було якраз тоді, коли агенція починала свій шлях. Сьогодні, якщо ти не швидкий і не зручний, ти програв. А бути онлайн — це якраз про швидкість і зручність для усіх учасників процесу. Тож, налагоджена диджиталізація — це потужна перевага DC перед гравцями, які почали впроваджувати онлайн лише тоді, коли до цього їх змусили обставини.
Агенція завжди була на передовій, не стільки вчасно підхоплюючи нові тренди, скільки передбачаючи їх. І ми продовжуємо це робити. Так, минулого року DC з рядом інших компаній утворили холдингову структуру mr.fish, щоб посилити свою спеціалізацію в iGaming-напрямку, та зібрати найефективнішу у світі екосистему залучення гравців. Для ринку це був дещо неочікуваний крок, проте зсередини — цілком логічний, в дусі передбачення трендів. Зараз ми знову змінюємось, переходимо від холдингової структури до єдиної компанії mr.fish, в якій буде багато сервісних напрямків. І цей процес теж про швидкість та зручність, передбачення того, що буде актуально в умовному ринковому «завтра».

Havas Engage — на ринку з 2004 року. Третя позиція у рейтингу.

Секрети лідерства від провідних маркетингових сервісів
Володимир Зборовський, директор Havas Engage

Які принципово нові, неординарні кроки вам довелося зробити за останніх два роки, щоб впевнено триматися в лідерах?

Наша агенція Havas Engage ще до пандемії завжди йшла вперед, роблячи більше та виходячи за рамки стандартів і послуг BTL-агентств. З настанням коронакризи ми не зупинилися, й досі продовжуємо рухатись впевнено, щодня генеруючи нові ідеї та втілюючи їх у життя. За останній рік ми пройшли суттєву трансформацію та розширили спектр послуг. Ми активно беремо участь у тендерах і завжди пропонуємо більше, виходячи за рамки брифу. Як результат, за останній період наша команда відзняла декілька відео роликів й навіть документальний фільм для Mitsubishi Motors в Україні з амбасадором бренду — дворазовою чемпіонкою світу Дар’єю Білодід. Також ми зміцнили агентську експертизу в диджиталі та інфлюенс-маркетингу. Наразі, ми створюємо багатоканальні інтегровані кампанії для досягнення кращих результатів у проєктах наших замовників.

All Motion Group — на ринку з 2004 року. Четверте місце у рейтингу.

Секрети лідерства від провідних маркетингових сервісів
Марія Дахлалла, CEO All Motion Group

Як змінилися очікування та вимоги рекламодавців за останні два роки? Адже рекламна реальність змінилася, споживачі та їхня поведінка також. Як на це відреагували ваші клієнти?

Рекламодавці приділили більше уваги диджитал каналу, його зростання прискорилося під час пандемії.

Поняття «річне планування» стало відносним, рішення по маркетинговим активаціям приймаються у реальному часі, по ситуації.
Від агенцій вимагається гнучкість та швидкість. Коли багато проєктів залежить від зовнішніх обставин, важливо, щоб ми були спроможні знаходити рішення і відповіді на всі проблеми. Сьогодні нам треба першими отримати перепустки у транспорт для мерчендайзерів, завтра — перенести домовленості з артистами на іншу дату, післязавтра — перетворити офлайн
1-2-1 у віртуальне промо без зниження показників ефективності.

Загалом зараз час, коли треба постійно моніторити ситуацію по кожному ринку, звертати увагу на деталі, щоб знаходити кращі маркетингові рішення і допомагати клієнтам виконувати їх цілі.

З приводу зміни позиції у рейтингу я матюкнулась, коли побачила АМ і Хавас на одну сходинку нижче. А коли прочитала, що на другому місці з‘явилося нове агентство з новими клієнтами, — зраділа! Це означає, що не ми втратили об‘єм, а наша індустрія отримала нові проєкти, задачі і гроші. Криза зменшила цифри на нашому ринку, але ніяк не вплинула на наш настрій і профітабельне мислення. Українські агенції роблять круті проєкти світового рівня за менший час і з меншими витратами. І ніяка пандемія не зупинить нас!

Prospects Ukraine — на ринку з 1997 року. П’ята позиція у рейтингу.

Секрети лідерства від провідних маркетингових сервісів
Андрій Санкін, CBDO Prospects Ukraine

Ваша компанія відома у галузі як агентство, яке вивчає поведінкові тренди та використовує ці знання у кампаніях. Які «відкриття» у звичному маркетинговому середовищі ви помітили в останні два роки? Які, у відповідь на ці зміни, інструменти ви використовували, щоб керувати комунікацією та ефективністю?

За останні два роки на поведінку споживачів істотно вплинув процес глобальної диджиталізаціі, а також пандемія з організацією віддалених робочих місць. Отже, онлайн комунікація стала необхідністю. Компанії, що зробили ставку на розвиток дистанційного обслуговування, зіткнулися зі зростанням клієнтської бази в онлайн каналах, і інвестували кошти у підтримку стабільності і якості послуг.

За ці два роки змінилась поведінка споживача. Люди звикли до спілкування з брендом в онлайн каналі, перевагу отримують компанії, які забезпечили безшовний клієнтський досвід, подолали бар’єри споживача до послуги або продукту. Компанії все більше звертають увагу на історію споживання і вподобання клієнтів, щоб передбачити їх очікування і наблизити покупця до здійснення як раціональної, так і емоційної покупки.

Всі ці підходи можливі завдяки наявності інструментів управління взаємовідносинами з клієнтами. Від CRM платформ, інструментів омніканальних комунікацій, структурованої бази даних, сучасних підходів в управлінні цими даними, до онлайн моніторингу ефективності комунікацій і маркетингових промо з застосуванням дашбордів. Усі ці технології допомагають власникам бізнесу і маркетинговим директорам приймати правильні управлінські рішення і рухатися назустріч споживачеві.

Отже, тепер ви знаєте секрети, які дозволять подолати форс-мажори, та досягнути успіху навіть у глобальну кризу. Але ми впевнені, що це не все — можливо, у вас є ноу-хау, які дозволили вам втриматися на хвилі, або навіть відкрити новий океан.


Читайте також:

Instagram Reels: способи використання для бізнесу в 2021 році

Директор маркетингової компанії Beavertown про правила вторгнення продукції на ринок DTC

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Громадська організація Design for Ukraine оголосила про запуск першого в Україні масштабного дослідження, присвяченого професійній етиці у сфері дизайну. Через онлайн-опитування команда хоче з’ясувати, як українські дизайнери та дизайнерки сприймають...

Читати даліDetails

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.