• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Покусані медалі і чорний гумор: нові рекламні кампанії фастфуду

28 Липня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Що є кращим за споглядання, як атлети змагаються за медалі в Токіо? Хіба що споглядання змагань із бургером в зубах! Так вочевидь вважають мережі фастфуду, що пояснює помітну активізацію реклами в цьому секторі, яка спостерігається від початку Олімпійських ігор. Нові рекламні кампанії фастфуду обмінюють покусані медалі на бургери, годують лева нем’ясом, піклуються про к**** і демонструють сцени томатно-кривавої розправи.

Pizza Hut

Мережа Pizza Hut і актор Паркер Дж. Паттерсон, який за останні два роки став її обличчям, в своїй новій кампанії всіляко вихваляють лінійку піци з рослинним м’ясом Beyond Meat. Мовляв, вона настільки схожа на м’ясо, що її їстиме навіть лев (на ім’я Кларенс).

Ось так все це візуалізувала агенція Iris Worldwide:

Burger King

В Бельгії мережа Burger King вирішила присусідитися до Олімпійських ігор у найприємніший для споживачів спосіб: вона пропонує безкоштовні Воппери тим, хто уважно стежить за змаганнями. Як стверджує ця мережа фастфуду в своїй новій кампанії від паризької агенції Buzzman, покусані медалі спортсменів-олімпійців – явна ознака того, що вони просто-напросто зголодніли.

Щоб взяти участь в цій акції, треба ловити на фото моменти, коли атлети в прямому ефірі кусають свої новенькі медалі, і постити ці фото в соцмережах з хештегом #WishItWasAWhopper. І буде вам щастя (і безкоштовний бургер).

KFC

У Великобританії мережа KFC і агенція Mother London вирішили прямим текстом сказати на камеру слово к****. В рекламному ролику відерце KFC з гордістю заявляє, що у звіті Pecking Order 2021, який щороку складає організація World Animal Protection, ця мережа була особливо відзначена за її гуманне ставлення до… курей. Ось воно, це слово на «к»!

Є у цьому всьому якась іронія, зважаючи, скільки тих пташок відправляють на гриль послідовники полковника Сандерса.

F. Whitlock & Sons

Цей виробник консервів та соусів вирішив втілити в життя свої етикетки, докладно розповівши, як саме закінчили свої дні, зображені на них овочі. Ці анімаційні історії від агенції 72andSunny Sydney виявилися на диво брутальними. Тут є і пірати, і голодні алігатори, і банда на мотоциклах. І ніякого чудесного порятунку.

Джерело 1, 2

Теги: гуморкреативмаркетинг і комунікаціїспортфастфуд

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.