• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Люди

5 способів зберегти професійні стосунки

27 Липня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
5 способів зберегти професійні стосунки
Share on FacebookShare on Twitter

У міру зростання кар’єри маркетологів, їхній «цифровий» Rolodex значно зростає: в LinkedIn надходять запрошення, відбувається обмін електронними листами та формуються зв’язки. Але що буде далі? Як виховувати професійні стосунки, які будуть бажаними й не вимагатимуть офіційного календарного запрошення? Adweek попросили успішних жінок з різних галузей поділитися порадами.

Будьте зацікавлені, робіть нотатки

«Я намагалась шукати нетрадиційних наставників, оскільки такі стосунки часто є найціннішими для просування по службі. Вони не обов’язково повинні бути офіційними. Бувши маркетологом ви можете побудувати стосунки зі співробітниками фінансового або інженерного відділів. Використовуйте такі можливості, щоб навчитися бізнесу та бути краще поінформованими». — Лорен Саллата, генеральна директорка корпорації Panasonic Північної Америки.

«Мій чоловік насправді тут хороший наставник. Одного разу в суботу я побачила, як він працює над електронною таблицею. Я зрозуміла, що це замітки про людей у ​​його житті: дати їх народження, їхніх домашніх тварин; їхні заняття та уподобання. Це не було оптимізовано певним чином, і не призначалось виключно для “робочих” моментів. Він навчив мене важливості постійного інвестування у свої стосунки та цінності випадкових, доброзичливих “Привіт”» — Евелін Руслі, співзасновниця, президентка та генеральна директорка Yumi.

Інвестуйте

«Інвестуйте в наступне покоління маркетологів. Наставляйте майбутніх лідерів у вашій організації та поза нею, а також наймайте нових маркетологів на початку їхньої кар’єри. Інвестуючи, ви будете і надалі вчитися і рости як лідер. Я отримала стільки цінних уроків, працюючи безпосередньо з людьми, які мають інші точки зору, ніж я». — Фара Говард, CMO, GoDaddy.

«У моїй кар’єрі було багато наставників, які стали ключем до мого успіху. Тепер я відчуваю, що моя робота полягає в тому, щоб платити за це. Я вважаю, що це моя відповідальність як керівника латиноамериканського бізнесу — шукати таланти в моїй організації та допомагати їм рости». — Мішель Фрейр, президентка світового бренду Clinique.

Відкиньте формальності

«Мої професійні стосунки майже завжди неформальні, адже врешті-решт: ми всі люди. Незалежно від того, де ми знаходимось у житті, ми всі разом переживаємо рутинність, і я вважаю, що це має об’єднувати. Попри те, що це робить життя неформальним, воно створює тривалі стосунки та довіру, які виходять далеко за межі конференц-залу». — Зайлін Янмохамед, керівниця відділу розвитку партнерства та інновацій LA28.

«Я налагоджую стосунки неформально. Я докладаю зусиль, щоб залишатися на зв’язку з людьми та спілкуватися з ними. Як і будь-які стосунки, професійні стосунки потрібно виховувати». — Тереза Баррейра, головна директорка з маркетингу та комунікацій Publicis Sapient.

Залишайтесь на зв’язку

«Мої стосунки дуже неформальні — соціальні медіа дозволяють підтримувати зв’язок із найрізноманітнішими людьми. Я черпаю натхнення в розповідях, пропозиціях та коментарях своїх підписників». — Меріан Одешо, засновниця Bounce Curl.

Візьміть їх у свою подорож

«Мені завжди щастило з близькими подругами та родиною, які завжди підтримували мене. З часом я зрозуміла, як важливо оточувати себе людьми, які сприяють твоєму успіху і допомагають тобі почувати себе комфортно завдяки власним амбіціям». — Леанн Фремар, головна бренд-менеджерка компанії Chase.

«Відтоді, як я заснувала “We Are Rosie”, жіноча спільнота CMO вийшла на новий рівень. Це жінки, якими я давно захоплювався. Я роблю все можливе, щоб регулярно спілкуватися з ними або, як мінімум, надсилати їм періодичні оновлення про те, як ведеться бізнес та куди ми рухаємось. Я хочу, щоб вони залишались в цій подорожі, яку вони допомогли сформувати». — Стефані Наді Олсон, засновниця та генеральна директорка компанії We Are Rosie.

5 способів зберегти професійні стосунки
Adweek’s Women Trailblazers

Джерело


Читайте також:

Книжковий блогер Алла Комарова: Мій канал — поки що чиста кустарщина

В Україні стартап-спільнота прямує до рівності не лише на словах: інтерв’ю з представницею стартапу Lingart Яриною Бурбан

Теги: брендпорадирозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Думай як клієнт: від тригерів до просування
Бізнес та Інновації

Думай як клієнт: від тригерів до просування

7 Березня, 2024

Група компаній infocus та коворкінг GNRTR організовують бізнес-івент для маркетологів та підприємців. Тема: «Думай як клієнт: від тригерів до просування».Де та коли?🗓️ 16.03 о 13:00📍 коворкінг GNRTR: вулиця Михайла Грушевського,...

Читати даліDetails

Шість нью-йоркських артистів оновлять термінал Delta в LaGuardia

Виставка Burn розглядає лісові пожежі через величезні палаючі картини

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.