• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна М'язи

Організатори Cannes Lions планують дати молодим креативникам безкоштовний доступ до кейсів

27 Липня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Організатори фестивалю Cannes Lions погодилися дати безкоштовний доступ до свого сайту з креативними кампаніями всім молодим креативникам рекламної сфери, яким ще немає 30 років. Поштовхом до такого рішення стала ініціатива двох креативників, які створили альтернативний мікросайт, де вони зібрали посилання на всі кейси цьогорічних переможців Cannes Lions, які тільки можна знайти у відкритому доступі.

З огляду на це, незабаром секція програми LIONS Membership Love The Work.com стане доступною для всіх «голодних студентів» креативної індустрії.

Організатори фестивалю креативності Cannes Lions через пандемію COVID-19 цього та минулого року змушені були проводити всі свої заходи виключно онлайн. Відтак, новою пропозицією стала програма LIONS Membership. Вона, зокрема, передбачала доступ до кейсів та інтерв’ю з переможцями для платників щорічного членського внеску.

Ті, хто бажають приєднатися до цієї програми, мають зв’язатися з організаторами і обрати оптимальний для себе план підписки.

Як бути бідним студентам?

«Молоді та голодні» Кунь Тран і Тоан Мей, яким трохи за 20 і які є стажерами Innocean Berlin і Memac Ogilvy Dubai відповідно, звели в одну таблицю понад 300 цьогорічних кейсів-переможців з відкритих джерел.

Сайт свій на знак протесту вони назвали lovetheworkmore.com. За цей час до них завітали вже понад 60000 відвідувачів.

Після кількох тижнів переговорів з командою Cannes Lions організатори фестивалю погодилися, що молодим креативникам дійсно потрібен безкоштовний доступ до таких матеріалів для розвитку і професійного зростання.

Зокрема, Саймон Кук, виконавчий директор LIONS, схвально озвався щодо таких зусиль з метою донести кейси-переможці до широкого загалу. Він підкреслив, що організація LIONS завжди ставила за мету підтримку молодих фахівців і прагнула принести натхнення всім, хто працює в креативній сфері.

Як він пояснив виданню Adweek: «Кейси-переможці Cannes Lions будуть в безкоштовному доступі на The Work для всіх студентів та Молодих Левів, яким ще немає 30 років. Наступне покоління креативників – важлива частина нашої спільноти. Тому, давши їм доступ до кейсів-переможців, ми сподіваємося надихнути їх і підтримати їх на шляху до креативної майстерності».

На півдорозі до мети

Платформа The Work зібрала в своєму архіві понад 200000 креативних кампаній, які перемагали на фестивалі Cannes Lions за всі десятиліття його існування. Для агенцій ця платформа та зібрані на ній кейси і дані є корисним дослідницьким інструментом.

Коли команда LIONS реалізує можливість безкоштовного доступу для молодих креативників, сайт lovetheworkmore.com буде дещо змінено, але сам він залишиться.

Як пояснили Кунь Тран і Тоан Мей, ця домовленість, досягнута з організаторами Cannes Lions – то лише півдороги до мети. Чому так? А тому, що серед тих, кому за 30, теж, на жаль, не всі здатні заплатити членський внесок.

Джерело

Теги: cannes lionsкейскреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.