Stories досі є важливою частиною Instagram, з новими інструментами для творців та потенціалом для більшої ролі в соціальній комерції. Але рішення Twitter прибрати Fleets показує, що даний формат публікацій не придатний для життя на всіх платформах.
Stories існують вже майже вісім років. Чи вони все ще важливі для маркетингу?
Так, особливо в Instagram. Вони сприяють залученню споживачів із допомогою інтерактивних функцій, таких як опитування, вікторини та запитання/відповіді, і є одним з останніх способів надійного відтоку трафіку з платформ соціальних медіа, що залишився. Хоч майданчики з вертикальним форматом відео, такі як TikTok, набули популярності, Stories все ще викликають інтерес споживачів.
Stories у LinkedIn, Pinterest і Twitter
Ці платформи увійшли до третьої хвилі платформ, які налаштували формат Історій (Snapchat був першим, за ним послідував Instagram). Однак відсутність залучення користувачів призвела до того, що Twitter оголосив, що припиняє роботу Fleets в серпні. LinkedIn продовжує рухатись уперед у даному форматі, але Pinterest може мати цікавіший вигляд Stories (так званих Idea Pins), що не зникають.
Платна реклама в Stories
Формати реклами в Instagram зараз набагато потужніші, ніж були раніше, а платна реклама також починає виходити на LinkedIn. Але є вказівки на те, що витрати на рекламу в Instagram Stories можуть досягати плато через велике навантаження на рекламу.
Розвиток Stories надалі
Очікується, що Instagram додасть більше особливостей соціальної комерції до Stories. Також передбачається більше відео та інтерактивності. Зростання короткоформатного відео — це те, за чим слід стежити, але ми віримо, що унікальність формату Story допоможе йому закріпити своє місце як важливої складової маркетингу в соціальних мережах.
Звіт
Звіт окреслює стан Stories щодо органічного маркетингу, маркетингу впливу та платної реклами; роль, яку формат може відігравати у соціальній комерції; і як маркетологи можуть позиціювати себе для досягнення успіху.

Ключовий статус
Історії Instagram все ще користуються великою популярністю серед маркетингових агентів, за даними американських маркетологів, опитаних Linqia у березні 2021 року. Більшість із них очікували використання даного формату, навіть попри те, що відсоток людей, хто планує користуватися TikTok, з грудня 2019 року збільшився в чотири рази.
Повну аналітику можна завантажити за посиланням.
Фото на головній: Ron McClenny
Читайте також: За 2 роки середній дохід українського онлайн-продавця зріс у 1,5 рази. Аналітика Payoneer