• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Маркетинг у форматі Stories 2021

27 Липня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Маркетинг у форматі Stories 2021
Share on FacebookShare on Twitter

Stories досі є важливою частиною Instagram, з новими інструментами для творців та потенціалом для більшої ролі в соціальній комерції. Але рішення Twitter прибрати Fleets показує, що даний формат публікацій не придатний для життя на всіх платформах.

Stories існують вже майже вісім років. Чи вони все ще важливі для маркетингу?

Так, особливо в Instagram. Вони сприяють залученню споживачів із допомогою інтерактивних функцій, таких як опитування, вікторини та запитання/відповіді, і є одним з останніх способів надійного відтоку трафіку з платформ соціальних медіа, що залишився. Хоч майданчики з вертикальним форматом відео, такі як TikTok, набули популярності, Stories все ще викликають інтерес споживачів.

Stories у LinkedIn, Pinterest і Twitter

Ці платформи увійшли до третьої хвилі платформ, які налаштували формат Історій (Snapchat був першим, за ним послідував Instagram). Однак відсутність залучення користувачів призвела до того, що Twitter оголосив, що припиняє роботу Fleets в серпні. LinkedIn продовжує рухатись уперед у даному форматі, але Pinterest може мати цікавіший вигляд Stories (так званих Idea Pins), що не зникають.

Платна реклама в Stories

Формати реклами в Instagram зараз набагато потужніші, ніж були раніше, а платна реклама також починає виходити на LinkedIn. Але є вказівки на те, що витрати на рекламу в Instagram Stories можуть досягати плато через велике навантаження на рекламу.

Розвиток Stories надалі

Очікується, що Instagram додасть більше особливостей соціальної комерції до Stories. Також передбачається більше відео та інтерактивності. Зростання короткоформатного відео — це те, за чим слід стежити, але ми віримо, що унікальність формату Story допоможе йому закріпити своє місце як важливої складової маркетингу в соціальних мережах.

Звіт

Звіт окреслює стан Stories щодо органічного маркетингу, маркетингу впливу та платної реклами; роль, яку формат може відігравати у соціальній комерції; і як маркетологи можуть позиціювати себе для досягнення успіху.

Маркетинг у Stories 2021

Ключовий статус

Історії Instagram все ще користуються великою популярністю серед маркетингових агентів, за даними американських маркетологів, опитаних Linqia у березні 2021 року. Більшість із них очікували використання даного формату, навіть попри те, що відсоток людей, хто планує користуватися TikTok, з грудня 2019 року збільшився в чотири рази.

Повну аналітику можна завантажити за посиланням.

Джерело

Фото на головній: Ron McClenny


Читайте також: За 2 роки середній дохід українського онлайн-продавця зріс у 1,5 рази. Аналітика Payoneer

Теги: instagramмаркетингсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.