• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Хрусткоплямкосьорбонямномномна ТікТок-кампанія. Кейс «Верес» та VIVID

23 Липня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Хрусткоплямкосьорбонямномномна ТікТок-кампанія. Кейс «Верес» та VIVID
Share on FacebookShare on Twitter

Агенція зі створення бренд контенту VIVID реалізувала ням-нямний проєкт для бренду Верес у TikTok. Команда агенції розповідає — як за допомогою яскравого розважального контенту отримати понад 12М переглядів брендованого відео у TikTok, крутий і креативний UGC та максимально залучити молоду аудиторію.

Завдання

Нам потрібно було підвищити впізнаваність/лояльність до бренду серед молодої аудиторії (покоління Y, Z) та посилити статус «смачного, доступного, свого бренду» — щоб продукція «Верес» була максимально присутня у раціоні/меню молодшої аудиторії. А також донести ключове повідомлення комунікаційної стратегії бренду 2020 — «Верес. Смачно як завгодно», у більш емоційній формі.

Основна цільова аудиторія

Молоді люди, люблять смачно поїсти вдома з мінімальними витратами часу на приготування і водночас промоніторити соціальні мережі, поюзати інтернет, поспілкуватися з друзями.

Бар’єри

Ринок консервованої продукції досить інертний та консервативний. Крім того, існує міф про те, що покоління Y, Z не споживає консервовану продукцію. І продукти бренду «Верес» користуються популярністю серед старшої вікової аудиторії.

Рішення

Ми вирішили створити «смачний» розважальний контент, де аудиторія буде взаємодіяти з продуктом, апетитно, гучно та оригінально смакувати ним. Тут важливе значення має саме звук, адже він є невіддільною частиною успішних кампаній в TikTok.

Основна ідея проєкту базується на понятті ASMR (автономна сенсорна меридіальна реакція), суть якої полягає в тому, щоб розслабити та заспокоїти слухача, заколисати його свідомість приємним для мозку фактурним звучанням звичних предметів. ASMR — тренд, який вже давно захоплює увесь світ, а дослідження соціологів підтверджують: на м’які ASMR-звуки люди реагують з довірою та симпатією.

Зазвичай, ми стараємося стримувати себе у звуках під час їжі, але тут стримувати себе більше немає сил. Хрустяшки, ням-нямки, плямки, мном-мноми, сьорби, — і все все все, що супроводжує поїдання дуже смачних продуктів бренду Верес, більше не потрібно приховувати! Навпаки потрібно шуміти їжею від душі і привселюдно в TikTok.

Ми вибрали 9 популярних тіктокерів, ґрунтуючись на аналізі їх контенту, (креативний і розважальний) якості й активності підписників, високому відсотку української аудиторії профілю. Запропонували блогерам дуже гучно наїстися з душею та від душі та запустили челлендж #ВересПоМоєму.

Оскільки розпаковування боксів вже давно втратили свою популярність, то ми вирішили відправити героям набір продукції Верес і мерч з крутим яскравим дизайном, в якому вони зняли фанове відео зі споживанням продукції. Після чого блогери опублікували ролик з хештегом #ВересПоМоєму та попросили користувачів підхопити челлендж і їсти продукти Верес так, як смачно їм.

Хрусткоплямкосьорбонямномномна ТікТок-кампанія. Кейс Верес та VIVID

@vlad_shevchenko

Хрусткоплямкосьорбонямномномна ТікТок-кампанія. Кейс Верес та VIVID

@lyonches

Хрусткоплямкосьорбонямномномна ТікТок-кампанія. Кейс Верес та VIVID

@bagirova_11

Хрусткоплямкосьорбонямномномна ТікТок-кампанія. Кейс Верес та VIVID

@etotracyyy

Результати

Кампанія тривала 3 тижні (квітень-травень 2021) і в результаті отримала високі показники охоплення та залучення ЦА: понад 12 млн. переглядів і 382К лайків, більше 5К коментарів та згадування в UGC від фанів! Тож результати досить сміливої кампанії в ТікТок для консервативного бренду перевищили прогнозні показники, підтвердивши нашу гіпотезу: молода аудиторія готова комунікувати з «Верес» — головне знайти саме той канал комунікації.

Висновки

  1. Інфлюенсери в TikTok вже орієнтовані на більш пряму рекламу, в той час, як аудиторія очікує від блогерів максимально нативний контент. Із самого початку кампанії ми дуже здивувалися, що не зважаючи на те, що бриф на контент був максимально креативний з ASMR референсами, що надихали, перша ітерація контенту, яку ми отримали від інфлюенсерів, була максимально «рекламна». І нам довелося докласти зусиль, щоб контент все ж таки перетворився на круте «нямне» відео. Ми проговорювали нюанси завдання з усіма учасниками процесу, організовуючи сумісний колл між блогерами, агенцією і клієнтом.
  2. У TikTok кампанії для бренду Верес максимальне залучення отримав саме більш сміливий контент від Ольги Багірової й Трейсі. Отже, бренду в TikTok потрібно бути сміливим до кінця і надати можливість блогерам створювати контент на свій розсуд, у своєму стилі, той, до якого звикла його аудиторія. Тобто від самого початку потрібно вірно оцінювати свої сили. Левел креативності ідеї повинен максимально відповідати цінностям і можливостям бренду, щоб імплементація ідеї стала можливою без «ампутацій» та «адаптацій».

Співпраця з брендом «Верес» довела — якщо у вас є трендова фішка, вірний конс’юмерський інсайт і ще купа сміливості та бажання бути почутим, то вам під силу привернути увагу молодої аудиторії в ТікТок.


Пропонуємо вам також: Новорічна кампанія бренду Pepsi в ТikTok. Кейс агенції VIVID

Теги: TikTokідеїінфлюенсерикреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.