• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

PRIME Group провів першу мультитригерну DOOH-кампанію для Vichy

21 Липня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
PRIME Group провів першу мультитригерну DOOH-кампанію для Vichy
Share on FacebookShare on Twitter

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group разом з командою медійної агенції Zenith Ukraine провів контекстно обумовлену DOOH-кампанію на власному інвентарі та технологіях. Її особливістю стала динамічна зміна контенту: показ того чи іншого рекламного сюжету залежав від комбінації трьох змінних: часу доби, температури повітря й атмосферних явищ.

DOOH-кампанія

Косметичний бренд Vichy став одним з перших клієнтів PRIME Group, хто оцінив переваги реклами з використанням комплексу тригерів. Основне завдання рекламної кампанії полягало в тому, щоб запропонувати аудиторії продукт, що буде актуальним в певний час і при певній погоді. У контексті out of home це завдання вирішується тригерно обумовленим медіапланом. Це простий і дієвий спосіб домогтися того, що певне рекламне повідомлення буде демонструватися саме тоді, коли аудиторія буде готова його сприйняти.

Vichy став першим в категорії косметики брендом, що провів в Україні динамічну DOOH-кампанію. Маркетингова комунікація Vichy була спрямована на підвищення обізнаності про два косметичних засоби: Мінерал 89 концентрат з пробіотичними фракціями для відновлення та захисту шкіри обличчя і сонцезахисний невагомий флюїд Capital Soleil.

«Кампанія проходила повністю автоматизовано. Для цього рекламодавець надав набір сюжетів та інструкцій вигляду „якщо вранці дощ, показуємо сюжет А; якщо вдень сонячно й температура вище стількох-то градусів — сюжет Б“. Всього десять сценаріїв. Вхідні дані були поміщені в систему управління контентом, і коли кампанія стартувала, показ доречних — з точки зору часу, атмосферних явищ і температури повітря — сюжетів відбувався вже на „програмному рівні“», — розповідає IT-директор PRIME Group Сергій Цикунов.

Розміщення відбувалося в Києві в червні 2021 року. За допомогою 24 цифрових панелей бренду вдалося донести повідомлення приблизно мільйону людей в середньому вісім разів (8,7 млн контактів). Стратегічну підтримку в реалізації кампанії здійснила медійна агенція Zenith Ukraine.

OOH-реклама

Цифрова OOH-реклама працює з даними, що надходять в режимі реального часу, та враховує контекст, завдяки чому ефективніше доносить повідомлення брендів. Використання одного або декількох тригерів — передумова для незвичайної та легкої на згадку кампанії, а також запорука того, що рекламний контакт з цільовою аудиторією відбудеться в найбільш слушний час. Крім погоди й часу доби як тригери можуть використовуватися результати спортивних заходів, гарячі теми в соцмедіа й багато іншого. Кращі приклади з практики DOOH ґрунтуються на продуманому використанні даних в якості тригерів, а іноді й в ролі вхідної інформації для автоматичної генерації креативу. Рекламна кампанія бренду Vichy — приклад того, що можна досягти та чого варто очікувати найближчим часом в маркетинговій комунікації out of home спочатку в столиці, а потім і в інших містах України.


Читайте також: розвиток і можливості DOOH в Україні

Теги: зовнішня реклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Компанія Vodafone Україна представила арт-інсталяцію, присвячену телекомунікаціям в умовах війни
Відповідальність

Компанія Vodafone Україна представила арт-інсталяцію, присвячену телекомунікаціям в умовах війни

12 Грудня, 2024

2 грудня в Києві компанія FREEBRAND встановила на Контрактовій площі арт-інсталяцію I’M FINE, присвячену важливості зв’язку в умовах війни. Проєкт реалізовано на замовлення компанії Vodafone Україна. Інсталяція виконана у формі...

Читати даліDetails

PHILIPS + OMD+ jamlab = вау-ефект

Bickerstaff.394 і «Ти як?» закликали звертатись до сімейних лікарів за ментальною підтримкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.