• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

DOOH в Україні: розвиток і можливості

16 Липня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
DOOH в Україні: розвиток і можливості

DCIM100MEDIADJI_0038.JPG

Share on FacebookShare on Twitter

Четвертий рік поспіль галузь зовнішньої реклами перебуває в стані діджиталізації. Найкращі рекламні площини з класичною статичною рекламою перетворюються на високотехнологічні LED-екрани. Цифрова модернізація ледь встигає за потребами рекламодавців. Зайнятість такого інвентарю найвища серед усіх форматів, а тренд зайнятості слабко реагує на сезонні коливання. Технологія швидко, зручно й прицільно вирішує комунікаційні завдання брендів, а завдяки дослідженням і моніторингу цифрового сегмента аналітичною компанією DOORS Consulting рекламодавці розуміють кількісні та якісні характеристики DOOH-кампаній. Завдяки розвитку досліджень у цифровому сегменті Out-of-Home медіа поновлено дискусію про кросмедійну — DOOH + Mobile — комунікацію.

Чим же приваблює рекламодавців цифрова зовнішня реклама? Насамперед — швидкістю розміщення контенту: достатньо погодити з правової точки зору рекламний сюжет, і вже за лічені години він з’являється на всіх заброньованих цифрових рекламних поверхнях. Щезає необхідність у складних процесах погодження макетів з типографією, у логістичних схемах доставки друкованої продукції до складів операторів. Що дозволяє рекламодавцю зекономити час.

Безмежна можливість в створенні креативу: статичні картинки, які мають місце на друкованих постерах, перетворюються в динамічні, яскраві, привабливі та зрозумілі цифрові постери (анімовані динамічні зображення, відеоролики). Такі рішення привертають увагу споживачів і вигідно відрізняються від друкованих матеріалів. Швидка зміна креативу: достатньо лише повідомити оператору про бажання змінити сюжет і надати новий цифровий постер — і протягом кількох годин на цифрових рекламних носіях можна бачити оновлений сюжет. Це лише незначна частина переваг DOOH перед класичною зовнішньою рекламою. Крім того, DOOH дозволяє змінювати креатив залежно від низки умов.

В Україні таке вже відбувається. Наприклад, оператор зовнішньої реклами «РТМ-Україна» чергує повідомлення брендів з оперативною інформацією місцевого значення: дорожня тиснява, якість повітря (AQI), прогноз погоди на найближчі кілька годин.

DOOH в Україні: розвиток і можливості

Компанія «БігМедіа» також інтегрувала на свої екрани показники AQI. Так, це все важлива і корисна інформація, яка допомагає зорієнтуватись і у разі необхідності перепланувати маршрути поїздок чи перенести деякі справи на інший час. Але повернемося до можливостей для брендів.

DOOH в Україні: розвиток і можливості

Останнім часом рекламодавці дедалі більше цікавляться кампаніями з динамічною зміною креативу. І не тільки цікавляться — експериментують! Торік Lexus провів DOOH-кампанію, що реагувала на зміну погоди й часу доби, тож аудиторія бачила саме ті повідомлення, що характерно гармонували з погодою та освітленістю на вулиці. Така реклама не викликала дисонансу у глядача, навпаки, була максимально релевантною їх досвіду.

Це лише кілька прикладів можливостей роботи з контентом на цифрових носіях. Розмаїття творчих сценаріїв більше не обмежується технічними можливостями інвентарю. Відтепер майже все залежить лише від уяви креативників. Тож українські оператори зовнішньої реклами уже втілюють те, що раніше здавалося кінофантастикою, і разом з рекламодавцями примножують потенціал українського Digital Out-of-Home.

Автор: Вадим Гусаченко, керівник інформаційно-аналітичного відділу Octagon Outdoor


Читайте також: Як українські арт-менеджери розбудовують глобальну платформу для цифрового мистецтва

Теги: діджиталзовнішня рекламатехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

Компанія Vodafone Україна представила арт-інсталяцію, присвячену телекомунікаціям в умовах війни

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.