Тепер співачка як ніколи доступна народу — її можна замовити на своє свято буквально одним кліком. У будь-якій кількості.
Така зав’язка нової роботи Олі Полякової — кліпу на пісню «Взрослая девочка», прем’єра якого відбулася 9 липня. Сюжет відео і пісні — про те, що в потоці справ і життєвих турбот потрібно берегти свою внутрішню дівчинку: піклуватися про неї, пестити й регулярно вигулювати. Такий антистресовий рецепт від Олі Полякової є надзвичайно актуальним в постковідну епоху.
Крім того, відео втілює у собі мрію кожного артиста: наплодити своїх клонів і підраховувати прибуток, забувши про труднощі гастрольного графіку та «життя на колесах» по розбитих дорогах.
Найекспериментальніший кліп
Над найекспериментальнішим кліпом співачки працював Любомир Левицький — знаменитий український режисер, що працює в Голлівуді. Левицький не спеціалізується на музичних відео, але для Полякової зробив виняток. Режисер створив технічно складну, амбітну роботу, головну роль в якій виконала зірка комедійної франшизи «Скажене весілля» Інна Приходько.
Іншою особливістю відео стало використання нейромаркетингових досліджень, які здійснила українська компанія Neurotrack.tech. У тому числі завдяки нейромаркетингу вийшов продукт, максимально близький до потреб і очікувань аудиторії Полякової.
Аналіз і синтез
Віталій Міняйло, СЕО Neurotrack.tech: «Перед нами стояло завдання комплексно проаналізувати кліп Олі: визначити, які кадри в кліпі більше подобаються людям, а які краще переробити, які слова в пісні приємні, а які не зовсім зрозумілі. Реакції фокус-групи вимірювали спецобладнанням: нейрошоломом, датчиками вимірювання пульсу і поту на пальцях, пристроєм для фіксації погляду. Все це допомогло визначити сцени з максимальним залученням глядача і моменти, які потребують доопрацювання. Всі наші рекомендації були прийняті командою продакшну і успішно внесені до фінальної версії кліпу, що дозволило йому стати таким, який буде краще «заходити» мозку людини».
«Взрослая девочка» — безумовно новий етап в кар’єрі Полякової. Навіть в музичному плані трек не схожий на все, що раніше випускала артистка, і містить в собі тонке та глибоке посилання на епоху «нульових». Над піснею працювали Дмитро Сисоєв — постійний співавтор Олі, відповідальний за її хіти «Лед тронулся» і «Эй, секундочку», та відомий український музикант Мирослав Кувалдін.
Читайте також: Кампанія на підтримку критичного мислення закликає не випускати фейки назовні.