Команда Tabasco за традицією анонсувала нову креативну кампанію для щорічного веломарафону «Київська сотка».
Цього разу в комунікації заходу креативники вирішили обіграти тему нескінченних онлайн-зустрічей і дзвінків, з котрими більшість із нас зіткнулася за час пандемії та низки локдаунів.
Артем Гусєв, Associate Creative Director Tabasco:
«З появою Covid-19, відеодзвінки стали невід’ємною частиною нашого життя. Сидячи вдома, вони стали чи не єдиним способом поспілкуватися з рідними, знайомими та колегами. Але як же хочеться зустрітися і провести час офлайн. Тому Велосотка — прекрасна можливість вирватися з рутини і перевернути свою карантинну реальність! Що ми і зробили, використавши в креативі ключовий образ відеодзвінків — мікрофон».
Сергій Артеменко, Creative Group Head Tabasco:
«Кожен розпізнає у цій іконці мікрофон, який став нашим постійним компаньйоном у всіх онлайн-зустрічах та презентаціях. Ми ж побачили в ній перевернутий байк, і понеслася. Тепер уся надія на велосипедистів, яким набридло сидіти вдома! Впевнені, їм захочеться вирватися на свіже повітря, подолати себе та проїхати заповітну сотку!»
«Київська сотка 2021» відбудеться у цьому році 5 вересня. Взяти участь можуть усі охочі від 18 років на велосипедах будь-якого типу відповідно до директив заходу. Плюс до всього є варіанти одиночного та командного заїздів.
Агентство Tabasco підтримує проєкт з часів його заснування у 2014 році.
Читайте також, як створити проморолик соціального проєкту, що надихає, передати живий захват учасників і влучно інтегрувати у відео бренд.