Nebo ideas agency у новому HR-проєкті для аудиторсько-консалтингової компанії Mazars вирішило шукати нових співробітників не через сайти пошуку роботи, а через рідних та друзів. Слоганом кампанії стала фраза «Хедхантимо рідню».
Ставка на рідню
Все почалося з незвичних вакансій у LinkedIn. Через них Mazars вирішила шукати родича бухгалтера та друга старшого аудитора. Рідним кандидата пообіцяли, що їм більше не потрібно буде полювати на знижки в супермаркеті, адже їхній близький почне отримувати конкурентну заробітну плату. Щодо друзів, то їм більше не доведеться червоніти за товариша на пляжі, тому що Mazars оплатить йому половину вартості абонемента в спортзал — він буде струнким та спортивним.
Ба більше, креативники запропонували HR-менеджерам фірми давати рідним можливість вносити свої побажання до job offer близьких. Це може бути чи то піца як премія, квитки в кіно, сімейна підписка на Netflix, чи навіть стрибок з парашутом.
Також на сторінках Mazars у соцмережах з’явився 3-хвилинний відеоролик, в якому знялися сім’ї та друзі наявних співробітників фірми. Сестри, чоловіки, дружини й діти, хлопці та друзі мазаріанців (так у компанії називають членів команди) зібралися разом, щоб розповісти про роботу в Mazars зі своєї «дзвіниці».
З відео можна було дізнатися, що в компанії серйозно ставляться до work-life balance. Через це у фірмі немає перероблювання, проте є можливість працювати вдома, брати дітей в офіс, обирати собі графік та проштовхувати найнестандартніші ідеї за допомогою нових технологій.
Відвертість і впертість
Зйомки проходили в офісі компанії в середині травня з командою Komm zu mir Production.
Через те, що героями ролика були непрофесійні актори, з ними довелося трохи «повозитися». Всі намагалися вмовити сина маркетинг-директора дати інтерв’ю: режисер, оператор і команда агентства Nebo, але хлопчик так і не погодився на участь у відео. Проте його подруга, хоч і соромилася, все ж сіла в кадр і навіть проговорилася знімальній групі, скільки заробляє її мама. У фінальний монтаж ця інформація, звичайно ж, не потрапила.
Загалом ролик вийшов надзвичайно душевним і заразом дуже веселим, а його фінальним акордом стала «посвята» рідних в лави компанії — вручення героям візиток із жартівливими посадами.
Не знаємо як вам, а Nebo ideas agency таке кумівство до вподоби. До речі, Mazars має 90 офісів по всьому світу, тому цілком можливо, що подібну ініціативу українського філіалу підхоплять й інші країни.
Читайте також: Міжнародний сайт із пошуку роботи Jooble анонсував проведення першої премії для рекрутерів Ukrainian Recruitment Awards.