Інфлюенсери допомагають брендам інформувати більше людей про їхні продукти, працювати над іміджем та підвищувати лояльність покупців, а для e-commerce вже давно є рушіями продажів. За даними Influencer Marketing Global Survey, 61 % покупців взаємодіють з інфлюенсером принаймні раз на день, а 35 % — кілька разів на день. 41 % споживачів стверджують, що щотижня дізнаються принаймні про один новий бренд чи товар від інфлюенсерів.
Використання промокоду від інфлюенсера ще більше збільшує ймовірність покупки. Statista — компанія, що спеціалізується на ринкових та споживчих даних, виявила, що 88 % користувачів у США використали купони для покупки у 2020 році.
Знижки та купони — перевірені методи утримання клієнтів та підвищення лояльності до бренду. За даними RetailMeNot, 76 % користувачів вважають знижки головною умовою при здійсненні покупок.
Шведський бренд косметики Barnangen з’явився на українському ринку порівняно недавно і звернувся до AIR Brands, щоб охопити якнайбільше аудиторії та провести її всіма етапами customer journey: від знайомства з брендом до покупки товару.
Олена Бескоровайна, контент-маркетологиня AIR Brands, розповідає, як команда агенції впорались із задачею за допомогою інфлюенсерів.
«Ми системно працюємо з лідерами думок, по різним брендам. Варто зазначити, що проєкти із залученням лідерів думок саме для преміальних брендів нашого портфелю наразі показують найкращі результати в контексті впливу на продажі. Вважаємо, що такі механіки як використання промокодів та комунікація знижки, найкраще працюють саме для брендів у преміум-сегменті. Завдяки високій якості продукції, такий підхід одночасно дає можливість генерувати першу пробу продукту і забезпечити побудову лояльності споживачів. Ми переконані, що ключ до успіху — у високій якості та бездоганній концепції бренду, а також у злагодженій роботі команди клієнта та агенції.» — коментує Андрій Полупанов, Digital Manager Henkel Beauty Care Україна.
Задача
Ми поставили собі за мету стратегічні цілі:
- Побудувати знання про бренд Barnangen.
- Побудувати імідж преміального скандинавського бренду по догляду за тілом.
- Донести образ і атмосферу бренду до споживача, сфокусуватися на комунікації особливостей технології, інгредієнтів, історії та традицій бренду.
А також тактичні задачі конкретного флайту з інфлюенсерами напередодні 8 Березня:
- Стимулювати пробну і повторну покупку до свята.
- Донести інформацію про знижки на сайті партнерів-ритейлерів та промокод (EVA).
Механіка
З огляду на продукт ми вирішили орієнтуватися на блогерів-мільйонників у сфері б’юті, адже більшість їхніх підписників — це жінки, що фоловлять їх, аби дізнатися про догляд за собою та новинки косметики.
Платформу інтеграції ми обрали Instagram.
Формат публікацій: 1 фотопост та 3 сторіз.
Термін публікації — до 04.03.
Інформація, яка обов’язково мала бути вказана в публікаціях:
- Sponsored by @barnangenstockholm
- #barnangen
- знижка та промокод
Ключові меседжі:
- Шведська преміальна якість. Понад 100 років Barnangen поставляють у королівський двір Швеції.
- Технологія «холодного крему», яка дозволяє якісно доглядати за шкірою, захищати та зволожувати її.
- У складі 90 % натуральних інгредієнтів, відсутні парабени та силікони.
- Сертифікація Vegan — Barnangen не містить продуктів тваринного походження.
- Чудовий подарунок ( зокрема до 8 Березня).
Реалізація
https://www.instagram.com/p/CL9vJuoJXhL/
https://www.instagram.com/p/CL92qYDA6n-/
https://www.instagram.com/p/CL4ZP_RrEq6/
Що з цього вийшло
Ми перевиконали план і охопили 2 103 342 людини.
Кількість натискань на наліпки та кліків за посиланням вражаюча — 19 429 та 5524 відповідно.
Для порівняння: під час минулої кампанії 7 блогерів згенерували 16 577 та 6287 натискань та свайпів відповідно.
Кампанія отримала:
Лайків — 132 029
Коментів — 7721
Шерів — 1038
Збережень — 2241
Рівень залучення становить 16,16 %, це вище середнього показника на ринку в даній сфері (8–15 %).
З огляду на те, що наша механіка була спрямована на перехід за посиланням у сторіз та здійснення покупки і не була націлена на підвищення залучення, це досить високий показник.
Реакція аудиторії
Інфлюенсери отримали багато коментарів із вдячністю за рекомендації, намір спробувати. Багато хто звернув увагу на доречність подарунку до свята та вдячність за знижки. Жінки ділилися позитивним досвідом використання засобів Barnangen і особливий акцент робили на приємному ароматі.
Аудиторія позитивно відзначила класний контент і круту подачу.
Негативні коментарі або ті, на які варто звернути особливу увагу, відсутні.
Висновки
Завдяки тому, що ми разом з клієнтом передбачили ажіотаж напередодні 8 Березня і провели кампанію з 28 квітня по 5 березня, ми встигли до свята продати деякі позиції майже повністю з сайтів, на які ми вели.
В штуках за березень бренд продав в 4 рази більше, ніж в місяць піку продажів до співпраці з інфлюенсерами.
Головну роль зіграли вдало підібрані лідери думок і правильний бриф для них.
На що рекомендуємо звернути увагу брендам косметики під час співпраці з інфлюенсерами у соціальних мережах:
- Обирайте блогерів за рівнем залученості, а не за кількістю підписників.
- Зберігайте нативність і не наполягайте на тому, щоб блогер говорив на камеру завчений текст.
- Важливо, щоб інформація про продукт була доступною, без складних термінів.
- Адаптуйте ключові переваги продукту з огляду на ЦА: для когось це збереження молодості шкіри, а для іншої вікової групи — боротьба зі зморшками.
- Зробіть акцент на естетичній подачі візуального контенту: якісне фото, правильне світло, деталі, що не відволікають від продукту.
- Використовуйте карусель із фото. На першому фото в пості не продукт. Так охоплення буде вище. Підписники не перегорнуть цю публікацію у стрічці, визначивши її як рекламний контент. Нехай бренд не лякається, що він не на першому фото. Головне, щоб у тексті згадування про нього було у першій частині посту.
- Додайте в пост або сторіз call to action. Зрозумілий і легкий крок, який споживачі мають зробити: «Перейти на сайт», «Замовити в один клік».
- Використовуйте знижки і промокоди: це допоможе не тільки збільшити рівень залученості, а й відстежити, скільки клієнтів прийшло від кожного конкретного інфлюенсера.
Читайте також: Як створювати креативні пости в Instagram. Правила створення постів, де брати ідеї та на що орієнтуватися.