Lean Institute Ukraine є представництвом всесвітньої мережі Lean Global Network, що нараховує 32 інститути у всьому світі та вже встигла попрацювати з найбільшими міжнародними компаніями. Lean Institute Ukraine допомагає українським брендам оптимізувати процеси. А щоб допомогти з ребрендингом команда інституту звернулась в агентство mirrolab.
Хто їхні люди?
Це власники малого, середнього бізнесу та керівні менеджери у своїх золотих роках. Вони розуміють, що світ змінюється, а з ним — і бізнес-інструменти. Вони цінують практичні знання, які можна відразу застосувати в роботі. У них ніколи немає часу, проте вони навчаються та діляться своїми знаннями з командою.
Чого їхні люди хочуть?
Ось, що вони говорять: «Я втомився від хронічних проблем у бізнесі. Скільки їх не розв’язуй — рано чи пізно вони з’являться знову. Мені хочеться подивитися на все глобальніше і знайти якісь глибокі системні рішення, а не лікувати ситуативні симптоми. Не вистачає погляду збоку.»
Погляд збоку
Після спілкувань із аудиторією стало зрозуміло, що Lean Institute Ukraine — це і є погляд збоку. Їхнє завдання — взяти цих людей за руку та допомогти їм побачити повну картину. Так з’явилося ключове повідомлення комунікації — «Дивись інакше». Щоб помітити важливе, визначити новий курс для свого бізнесу й мати рішучість змінитися.
Стільки, скільки потрібно
Lean Institute Ukraine працює за технологією ощадливого виробництва, що допомагає оптимізовувати бізнес-процеси. В агентстві mirrolab заклали цю ідею в основу айдентики, втіливши її в простих геометричних формах та анімації, що повторює принцип упорядкування, скорочення та оптимізації. Lean позбувається всього зайвого й займає стільки простору, скільки потрібно.
Нове обличчя
Оновлений логотип складається з унікального шрифтового накреслення та знаку, що створює прив’язку до всесвітньої мережі Lean Global Network. Проста монохромна композиція логотипу — це теж про ощадливе виробництво. Тут немає зайвих ліній та графічних елементів — тільки те, що потрібно й достатньо для розуміння.
Елементи айдентики залиті пастельними відтінками — така палітра допомагає передати людяність та дружні наміри інституту. А ще для кожного поясу Lean було підібрано кольори, що визначають рівень навичок.
Дизайн-система
Для онлайн- та офлайн-комунікацій було розроблено цілу дизайн-систему з композиційними принципами, правилами створення анімації для банерів та вказівками для використання тексту, зображень й інших елементів айдентики.
Читайте також: Компанія Payoneer оголосила про ребрендинг. Зміни відображатимуть її поточну позицію на ринку та прагнення бути світовим партнером для цифрової комерції.