• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Україна отримала Срібного Лева на Cannes Lions (оновлено)

23 Червня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Україна отримала Срібного Лева на Cannes Lions (оновлено)
Share on FacebookShare on Twitter

Вчора ввечері на Міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions оголошено перших переможців в декількох категоріях. Також стало відомо, що в скарбничку України покладено Срібного Лева в категорії Outdoor Lions, який отримала агенція Saatchі&Saatchi Ukraine.

Срібного Лева був удостоєний кейс Motherland Pride, одним з основних креативних рішень якого було підняття веселкового прапора на монументі Музею ВВВ «Батьківщина-Мати».

«Креативність. Толерантність. Каннське Срібло 2021. В основі ідея прийняття, рівності та поваги до всіх людей. Батьківщина має захищати кожного, незалежно від орієнтації, культурних, соціальних або інших вподобань. Визнання ідеї в Каннах, як і поступове прийняття цього суспільством, демонструють, що Україна — частина демократичного західного світу, який стоїть на захисті свобод своїх громадян. Дякуємо @KyivPride за віру в ідею та @Dronarium Україна за круте втілення! #CannesLions2021», — пише агенція на своїй сторінці в Facebook.

Про проєкт

Україна отримала Срібного Лева на Cannes Lions (оновлено)

Кейс Motherland Pride, створений Saatchi & Saatchi Ukraine у партнерстві з Dronarium Ukraine для KyivPride, отримав срібного лева у категорії Outdoor на одному з найбільших та найпрестижніших світових фестивалів реклами Каннських левах 2021. Усього до категорії було подано більше 2 000 робіт. Це перше срібна нагорода у межах фестивалю, яку отримала за свою ідею українська кампанія.

Завдання

Щороку громадська організація KyivPride, що бореться за права ЛГБТ±спільноти в Україні, організовує Марш Рівності, який має на меті привернути увагу суспільства до проблем спільноти та питань рівності. Та у 2020 році усі масові скупчення та будь-які офлайн-заходи були відмінені через пандемію.

«Зважаючи на реалії українського суспільства й багаж стереотипів, який воно несе через століття, ми розуміємо, що Марш Рівності — це захід, що має більш широке значення. Він відстоює не лише права конкретної спільноти, а питання рівності і права людини загалом. Щороку до нас приєднувались тисячі людей. І ми разом йшли, щоб актуалізувати ці питання перед суспільством — гучно і яскраво», — зазначила Оксана Солонська, проєктна менеджерка ГО КиївПрайд.

Рішення

Щоб продовжити традиції KyivPride й у нових умовах гучно підняти питання прав ЛГБТ+ спільноти команда вирішила звернутись до символізму та технологій.

«Ми вирішили переосмислити значення й роль матері та батьківщини у житті людини. Мати — почує, зрозуміє та підтримає. І мати, і батьківщина — люблять і приймають усіх своїх дітей. Так з’явилась ідея підняти у повітря величезний прапор із символікою ЛГБТ+. Ми бачили перформанси із прапорами на дронах від Dronarium Україна, тож звернулись до них. З допомогою вантажного дрона команда піднесла прапор до меча монументу „Батьківщина-мати“. Прапор затримався у повітрі так, що склалося враження, ніби він майорить на самому мечі, що зафіксував інший дрон», — прокоментував ідею Костя Шнайдер, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine та Publicis Groupe.

«Проєкт розійшовся у світових ЗМІ за один вечір. Коли перший контент потрапив у мережу, почалися коментарі та шери як однодумців, так і антагоністів. Обговорення неслось у соцмережах, онлайн-ЗМІ та на телеканалах, з’являлись новини і згадування — в Україні та за кордоном. Люди та медіа самостійно масштабували проект: жодного посіву та „0“ медійних витрат. Завдяки простій крутій ідеї та цьому „одному учаснику“ ми отримали максимальну видимість Прайду у світі без загрози для здоров’я учасників», — додав Сергій Білошицький, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine.

Завдяки перемозі у категорії Outdoor агенція Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine) стала першою українською креативною агенцією, що за свою ідею завоювала срібло на фестивалі «Каннські Леви». Цього року на Cannes Lions учасники подали майже 30 000 робіт, що ускладнило конкуренцію, адже у 2020 році фестиваль відмінили через пандемію. Кейс можна подивитись за посиланням.

Про підсумки першого дня Міжнародного фестивалю креативності більш докладно ви можете прочитати тут.

Теги: cannes lionsзовнішня рекламаконкурскреативсоціальна відповідальність

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

У травні в Україні стартувала ініціатива, яка швидко вийшла на національний рівень: кампанія «За маму. За тата. За Третю штурмову!», запущена фондом «Підтримай Третю штурмову», за перші 1,5 місяці зібрала...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.