• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Підсумки першого дня Cannes Lions Live 2021

22 Червня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

У рік, коли всі думки спрямовані насамперед на фізичне та душевне здоров’я, видається цілком доречним розпочати фестиваль Cannes Lions Live 2021 з присудження нагород в категоріях Pharma, Health & Wellness, а також визначитися з переможцем створеного спільно з ООН конкурсу Lions Health Grand Prix for Good.

Окремо варто зазначити, що бренд Libresse та його місія з руйнування табу навколо жіночого тіла продовжує перемагати в Каннах ось уже третій фестиваль поспіль. У 2018 році його кращою кампанією стала Bloodnormal, у 2019 – Viva La Vulva, а цього року…

Гран-прі Health & Wellness Lions

  • #wombpainstories (Essity, AMV BBDO London, 2021)
  • #stealourstaff (Beco, TBWA\London, 2020)

Гран-прі Pharma Lions

  • Sick Beats (Woojer, Area 23, FCB Health Network Company New York, 2021)

Lions Health and United Nations Foundation Grand Prix for Good

  • addresspollution.org (Central Office For Public Interest, AMV BBDO London, 2021)

Гран-прі Print & Publishing Lions

  • Courage Is Beautiful (Dove, Ogilvy London, 2020)

Щодо робіт, які змагалися за першість в категорії Health & Wellness, учасниця журі Патриція Корсі, директорка з маркетингу Bayer Consumer Health, відзначає певну зміну пріоритетів: «До пандемії ми частіше спостерігали реактивну поведінку брендів. А зараз вона стала, скоріше, проактивною».

А Карла Бузасі, гендиректорка аналітичної компанії WGSN, передбачає злет «структурованого догляду» у зв’язку із тим, як сильно в соціальних медіа зросла кількість згадок про догляд за собою.

Гран-прі Design Lions

  • H&M Looop (H&M, AKQA Stockholm, 2021)
  • Notpla (Notpla, Superunion London, 2020)

Два Гран-прі в категорії Design, були присуджені машині для вторинної переробки старого одягу H&M та біорозкладній альтернативі пластику Notpla, які демонструють готовність цих брендів втілювати в життя принципи сталого розвитку.

Гран-прі Outdoor Lions

  • Moldy Whopper (BURGER KING, Ingo Stockholm, David Miami, Publicis Romania, 2020)
  • Renault – Village Electrique (Renault, Publicis Conseil Paris, 2020)
  • Shutter Ads (Heineken, Publicis Italy Milan, 2021)

Вміння привернути та втримати увагу аудиторії завжди було актуальним завданням для кожного бренду. Зараз ми спостерігаємо, як дедалі більше брендів розбудовують свою фанбазу, мотивуючи споживачів взаємодіяти з ними та брати участь у їх активаціях. Це дозволяє брендам вирішити проблему «прісного» контенту і посісти важливішу роль в житті людей.

Одним із таких брендів є Burger King, який розповів аудиторії Cannes Lions Live 2021, як він інвестує в розбудову фендомів, підтримуючи завдяки цьому активніший діалог зі споживачами.

Як пояснила його директорка з маркетингу Еллі Дотті: «Наша маркетингова команда для лаконічності називає це перетворенням з королівства на фендом. Ми хочемо відійти від концепції королівства, де спілкування є однобічним, на користь фендому, де спілкування спрямоване в обидва боки і де ми розробляємо продукти, які є дійсно актуальними для наших споживачів».

Ознайомитися з усіма кампаніями-переможцями можна на платформі The Work.

Всі виступи доповідачів Cannes Lions Live 2021 є в записі ось тут.

А купити квиток, щоб отримати до них доступ, можна за цим посиланням: https://live.canneslions.com/discover.

Джерело

Теги: cannes lionsнагородифестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

9 Квітня, 2025

Young Lions Competitions 2025 — найпрестижніший міжнародний конкурс для молодих креаторів та маркетологів у віці до 30 років, який дає можливість заявити про себе на міжнародній арені. Цього року українські...

Читати даліDetails

Українські Молоді Леви запрошуються на старт Cannes Lions Competitions Young Lions Marketers Competition

Відбувся 5-ий онлайн-показ «Шедеври Cannes Lions 2024»

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.