У рік, коли всі думки спрямовані насамперед на фізичне та душевне здоров’я, видається цілком доречним розпочати фестиваль Cannes Lions Live 2021 з присудження нагород в категоріях Pharma, Health & Wellness, а також визначитися з переможцем створеного спільно з ООН конкурсу Lions Health Grand Prix for Good.
Окремо варто зазначити, що бренд Libresse та його місія з руйнування табу навколо жіночого тіла продовжує перемагати в Каннах ось уже третій фестиваль поспіль. У 2018 році його кращою кампанією стала Bloodnormal, у 2019 – Viva La Vulva, а цього року…
Гран-прі Health & Wellness Lions
Гран-прі Pharma Lions
- Sick Beats (Woojer, Area 23, FCB Health Network Company New York, 2021)
Lions Health and United Nations Foundation Grand Prix for Good
- addresspollution.org (Central Office For Public Interest, AMV BBDO London, 2021)
Гран-прі Print & Publishing Lions
- Courage Is Beautiful (Dove, Ogilvy London, 2020)
Щодо робіт, які змагалися за першість в категорії Health & Wellness, учасниця журі Патриція Корсі, директорка з маркетингу Bayer Consumer Health, відзначає певну зміну пріоритетів: «До пандемії ми частіше спостерігали реактивну поведінку брендів. А зараз вона стала, скоріше, проактивною».
А Карла Бузасі, гендиректорка аналітичної компанії WGSN, передбачає злет «структурованого догляду» у зв’язку із тим, як сильно в соціальних медіа зросла кількість згадок про догляд за собою.
Гран-прі Design Lions
Два Гран-прі в категорії Design, були присуджені машині для вторинної переробки старого одягу H&M та біорозкладній альтернативі пластику Notpla, які демонструють готовність цих брендів втілювати в життя принципи сталого розвитку.
Гран-прі Outdoor Lions
- Moldy Whopper (BURGER KING, Ingo Stockholm, David Miami, Publicis Romania, 2020)
- Renault – Village Electrique (Renault, Publicis Conseil Paris, 2020)
- Shutter Ads (Heineken, Publicis Italy Milan, 2021)
Вміння привернути та втримати увагу аудиторії завжди було актуальним завданням для кожного бренду. Зараз ми спостерігаємо, як дедалі більше брендів розбудовують свою фанбазу, мотивуючи споживачів взаємодіяти з ними та брати участь у їх активаціях. Це дозволяє брендам вирішити проблему «прісного» контенту і посісти важливішу роль в житті людей.
Одним із таких брендів є Burger King, який розповів аудиторії Cannes Lions Live 2021, як він інвестує в розбудову фендомів, підтримуючи завдяки цьому активніший діалог зі споживачами.
Як пояснила його директорка з маркетингу Еллі Дотті: «Наша маркетингова команда для лаконічності називає це перетворенням з королівства на фендом. Ми хочемо відійти від концепції королівства, де спілкування є однобічним, на користь фендому, де спілкування спрямоване в обидва боки і де ми розробляємо продукти, які є дійсно актуальними для наших споживачів».
Ознайомитися з усіма кампаніями-переможцями можна на платформі The Work.
Всі виступи доповідачів Cannes Lions Live 2021 є в записі ось тут.
А купити квиток, щоб отримати до них доступ, можна за цим посиланням: https://live.canneslions.com/discover.