• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Події

Leo Burnett презентує Cannes Lions Predictions 2021

17 Червня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Leo Burnett презентує Cannes Lions Predictions 2021
Share on FacebookShare on Twitter

Топ-20 претендентів Каннських Левів. Креатив ери невизначеності. Креатив, що змінює життя. Leo Burnett Worldwide представляє 33-й щорічний Cannes Lions Predictions або «Каннський прогноз» — список-передбачення з 20-ти найкращих претендентів на найпрестижніші світові нагороди в індустрії.

Cannes Lions Predictions від Leo Burnett відомий у всьому світі, бо вже понад 30 років поспіль вгадує найкращий креатив у Каннах. Cannes Predictions показує майже 90% точності прогнозування переможців. 66-й Міжнародний фестиваль креативу Cannes Lions транслюватиметься віртуально з 21 по 25 червня 2021 року.

«Каннські передбачення» 2021 — результат цілого року оцінки робіт, які відображають світові галузеві тренди. Через COVID-пандемію цьогорічний відбір представляє роботи 2020 і 2021 років.

Цього року Україна побачить Cannes Lions Predictions в онлайн-форматі. Хоч усім не вистачає особистих зустрічей, є і гарна новина: тепер на захід можуть потрапити усі охочі. Щоб прокачати свої креативно-смакові рецептори, треба просто клікнути на лінк. Старт — 17 червня о 17:00. Там само посилання для голосування. Усі подробиці на FB-сторінці Leo Burnett Ukraine.

«Що за рік креативної вправності? Як же приємно бачити ідеї, що прориваються крізь темряву глобальної пандемії», — сказала Чака Собхані, генеральна креативна директорка Leo Burnett. «Cannes Predictions 2021 року проводить нас через увесь спектр людського досвіду. У нас є роботи: безстрашні та інноваційні, повчальні, красиві, істеричні, епічні, гострі та — як не класифікуй — актуальні. Ми завжди вірили, що креатив здатний упоратись із найскладнішими викликами, аби змінити життя. Тепер будь-які сумніви розвіялись».

Тренди 2021:

Роль брендів у сфері здоров’я

Зважаючи на 2020 рік, точка відліку зрозуміла всім. Бренди так само почали комунікувати на тлі COVID. Хтось залучав споживачів берегти себе й дбати про власне здоров’я, хтось докладав зусиль до боротьби з новим вірусом. Комунікацій було багато, та можна виділити ті, які прорвалися крізь кластер. Stay Home Miles від Thai Airlines активно заохочував людей не подорожувати, винагороджуючи тих, хто лишався вдома, аби убезпечити інших. Завдяки технології геолокації користувачі доводили, що залишаються на місці. А цим вонизаробляли фактичні бонусні милі. Це і ефективно формує лояльність клієнтів, і забезпечуючи їх безпеку водночас. Оскільки медичні працівники скрізь працювали над тим, щоб запобігти поширенню вірусу, Unilever Dove випустив кампанію «Сміливість — це прекрасно», що переосмислює майже двадцятирічну бренд-платформу «справжня краса». Кампанія використовувала потужні фотографії, щоб показати втомлені, придавлені масками обличчя героїв з перердової. Слід згадати і про благодійний аспект: доставки вкрай необхідних засобів індивідуального захисту туди, де це було потрібно. Провокативно та важливо.

Культурні прагнення

Бренди, що комунікують на території культури, завжди були у більш виграшній позиції. У той час, коли люди відчайдушно бажали розваг та участі у заходах, культурна потреба максимально актуалізувалась. Деякі бренди вдало капіталізували цей апетит. Коли дебютувала остання колекція Бейонсе з її модної лінійки Ivy Park, шанувальники помітили, що вона занадто схожа на уніформу, яку носять працівники ресторану Popeye’s. Бренд відреагував на підказку вдячністю і перетворив свою уніформу на власну лінію одягу. «ThatLookFromPopeyes» миттєво розпродалася, отримавши легіони ентузіастів на інфлюенсерів, і розтрусив ЗМІ так, як це вміє сама Бейонсе . Поза світом моди резонанс викликали найнеочікуваніші ідеї з життя. Oreo надихнувся на свою «DoomsdayVault», коли з’явилась новина про можливе зіткнення астероїда з Землею. Користувач Twitter задумався: а хто ж урятує Oreo у випадку катастрофи? Бренд не гаяв часу на здогадки. Найняв команду для побудови броньованого сховища — на зразок того, в якому зберігається всесвітній фонд насіння, — у глибинах Норвегії. Усе, аби захистити дорогоцінне печиво від небезпек. Незвичні амбіції проекту змусили багатьох сумніватися в реальності проекту. Але це тільки підлило оливи в вогонь розмов про бренд і, що ще важливіше, просто змусило нас усіх усміхнутися.

Технологічний експіріенс

Минулий рік зрівняв усіх, навіть тих, хто досі з технікою не дружив. Можливо, причина— у необхідності, та від цього інноваційні досягнення брендів — не менш вражаючі. До прикладу, «Ultra Courtside» від Michelob Ultra, який згуртував шанувальників НБА в США та ізольованих від трибун баскетоболістів під час довгого «карантинного» сезону. За допомогою Microsoft та її технології Teams Michelob дозволив учасникам «сидіти» на стадіоні в онлайн-форматі, ще й спілкуватися з екс-легендами в ексклюзивних чатах. А Tinder у своїй кампанії «Swipe Night» використав нові канали сторітелінгу для побудови нової культури та спільноти. Всюдисущий інтерфейс бренду «свайп праворуч, свайп ліворуч» використали по-новому, як ігровий елемент. Люди могли обирати розвиток подій на власний смак. А тих, хто робив схожий вибір, поєднував алгоритм. А ви кого б урятували — цуценя чи людину? Інтерес до додатку суттєво зріс. Так само, як і час, проведений у ньому. Сподіваємося, хтось ще й своє кохання знайшов.

Усі відчуття на плівці

Велика, красива, об’ємна категорія, яка провокує на, мабуть, найбільші емоції. Цьогорічні візіонери категорії Film охопили неймовірний спектр аудіовізуальних прийомів та підходів. Виразне почуття гумору стає основою комунікацій в Таїланді, завдяки «ShopUnfriend» від Central Department Store’s. Він поєднує в собі абсурдність і несподівані повороти, після яких будь-які інші слова — лишні. А ще чудова ідея і розповідь «ScissorHandsFree» для Cadillac EV. Цей претендент переосмислив класичну голлівудську казку, щоб продемонструвати переваги продукту. Природно, елегантно, з нотками ностальгії та натхнення. Ну а якщо сильні емоції — це золотий стандарт для вас, дивіться «YouLoveMe» від Beats by Dre — любовний лист до афроамериканської спільноти, який крім того торкається складного питання взаємозв’язків між людьми в США. Це справжній майстер-клас, як розповідати, як писати, як знімати, як монтувати і як озвучувати кінематографічні твори.

Бренди, що мають Позицію

Цей рік був особливим для корпорацій, які не боялися говорити про важливі речі, які турбують суспільство, навіть якщо це не мало прямого стосунку до їх основної діяльності. Прагнення й необхідність змін перейшли від рівня розмов до рівня дій. Це стало закликом до брендів, аби ті стали каталізаторами змін. «TrueName» від Mastercard — один з таких прикладів. Кампанія намагається вирішити проблеми несправделивості щодо деяких представників спільноти LGBTQIA +. Бренд представив «TrueName» — нову функцію, яка дозволяє людям відображати на картці обране ім’я. Близько 70%трансгендерних та небінарних людей використовують не ті імена, що зазначені на їхніх легальних документах. Тому ініціатива має для них таке велике значення. Mastercard співпрацює з банками, аби якомога більше людей отримало право називатися так, як хочуть. Проста, смілива ідея з потенціалом для росту.


Дізнавайся актуальні новини, дивись свіжі кейси та читай ексклюзивні матеріали з Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions — у спецрозділі Cannes Lions 365.

Теги: cannes lionsкреативтрендифестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.