• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Не чухати, а намазувати. Команда агенції VIVID створила відеоролик рекламної кампанії препарату Псило-Бальзам

17 Червня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Не чухати, а намазувати. Команда агенції VIVID створила відеоролик рекламної кампанії препарату Псило-Бальзам
Share on FacebookShare on Twitter

Команда агенції VIVID створила відеоролик про незвичайну пригоду маленького мандрівника та його боротьбу із військом-комарійськом для рекламної кампанії препарату Псило-Бальзам.

Кожна поїздка на дачу, озеро чи в ліс — для дорослих може і просто поїздка, а ось для дитини — це ціла пригода. Адже діти все бачать по-особливому, через призму своєї бурхливої фантазії.

У ролику команда VIVID розповідає про одну таку пригоду. Розповідь ведеться від імені маленького мандрівника. Раптом на всю сім’ю нападає військо-комарійсько з величезними казковими комарами. І після тяжкого протистояння не обійшлося без бойових поранень. Але мама знає, що потрібно не чухатись, а намазатись.

У ролику використані яскраві гумористичні образи, гіперболізація майже у театральній формі з декораціями та величезними бутафорськими комарами.

«У цій кампанії ми намагалися використати якомога більше прийомів, щоб виділитися із клатеру. Отож ми відійшли від все ще притаманної для фарм категорії «стриманної» комунікації. Ми одразу залучаємо глядача цікавим сторітелінгом, і не випадково обрали саме стиль декорацій — який також є незаюзаним, і використали кілька вербальних копірайтерських фішок, типу «військо-комарійсько», — що вже понеслися у народ; а також слоган, який трохи заграє до глядача і є дуже простим, таким ніби це розмова у сім’ї — «Чухаєшся? А потрібно намазатись». Дякуємо клієнту за сміливість і підтримку в ідеї, а Because production за партнерство і величезну роботу, особливо за комарів. Це любов», — коментує Катерина Оверко, креативний директор VIVID.

За матеріалами прес-релізу


А нещодавно команда Vandog Agency разом із Бащинським запустили нову рекламну кампанію для бренда «Хо перекусити».

Теги: гуморздоров'якреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.