Команда агенції VIVID створила відеоролик про незвичайну пригоду маленького мандрівника та його боротьбу із військом-комарійськом для рекламної кампанії препарату Псило-Бальзам.
Кожна поїздка на дачу, озеро чи в ліс — для дорослих може і просто поїздка, а ось для дитини — це ціла пригода. Адже діти все бачать по-особливому, через призму своєї бурхливої фантазії.
У ролику команда VIVID розповідає про одну таку пригоду. Розповідь ведеться від імені маленького мандрівника. Раптом на всю сім’ю нападає військо-комарійсько з величезними казковими комарами. І після тяжкого протистояння не обійшлося без бойових поранень. Але мама знає, що потрібно не чухатись, а намазатись.
У ролику використані яскраві гумористичні образи, гіперболізація майже у театральній формі з декораціями та величезними бутафорськими комарами.
«У цій кампанії ми намагалися використати якомога більше прийомів, щоб виділитися із клатеру. Отож ми відійшли від все ще притаманної для фарм категорії «стриманної» комунікації. Ми одразу залучаємо глядача цікавим сторітелінгом, і не випадково обрали саме стиль декорацій — який також є незаюзаним, і використали кілька вербальних копірайтерських фішок, типу «військо-комарійсько», — що вже понеслися у народ; а також слоган, який трохи заграє до глядача і є дуже простим, таким ніби це розмова у сім’ї — «Чухаєшся? А потрібно намазатись». Дякуємо клієнту за сміливість і підтримку в ідеї, а Because production за партнерство і величезну роботу, особливо за комарів. Це любов», — коментує Катерина Оверко, креативний директор VIVID.
За матеріалами прес-релізу
А нещодавно команда Vandog Agency разом із Бащинським запустили нову рекламну кампанію для бренда «Хо перекусити».