Представництво IKEA в Норвегії розпочинає кампанію про гори відходів, що накопичуються на звалищах зі старих меблів. Бренд не боїться показувати потворну правду про кінець життя багатьох своїх виробів.
Запрошуючи глядачів на екскурсію по сміттєзвалищах та місцях для перевезень, роздрібний торговець пропонує споживачам видання The Trash Collection 2021 — вибір старих реставрованих і відновлених меблів. Таким чином відомий шведський бренд розуміє свою соціальну відповідальність і свої екологічні обов’язки.
Головний меседж кампанії міститься у відео, що висвітлює вплив викинутих меблів на навколишнє середовище.
За оцінками, лише в Норвегії щороку викидають близько трьох мільйонів предметів меблів, багато з яких походять від синьо-жовтих воріт IKEA.
Визнаючи, що чесність є найкращою політикою, IKEA демонструє старі меблі, викинуті на смітник лише у 2021 році. Компанія намагається реставрувати та відновити старі меблі для більш екологічно налаштованих покупців. Відремонтувавши меблі, вироблені IKEA раніше, компанія демонструє, як сміття, на думку однієї людини може бути скарбом для іншої.
Визнаючи, що вона повинна зробити більше для формування поведінки споживачів, компанія IKEA шукає способів стримувати нашу культуру активного утворення сміття, запроваджуючи викуп старих меблів, а також безкоштовну послугу поставки запасних частин для продовження терміну служби виробів.
Читайте також: Освітній проєкт шукає українські компанії, які можуть поділитися досвідом створення pet-friendly офісів.
Більше цікавих новин про IKEA та ще більше креативних активностей бренду у різних країнах ви знайдете за цим посиланням.