Міністерство культури та інформаційної політики України (МКІП) презентує свій новий бренд — візуальну єдність, яка представлятиме культурну ідентичність України.
Ребрендинг має на меті показати Міністерство як сучасну державну установу, яка відповідає сьогоднішнім викликам. Новий стиль бренду представляє актуальну українську культуру — привабливу та зрозумілу для сучасних українців.
МКІП будує простір для самоідентифікації українців через культуру, де прагне комунікувати з людьми в доброзичливому, але інформативному тоні, показуючи себе як відкриту та орієнтовану на суспільство і людину установу. Саме такий підхід розвиває суспільство, зміцнює його, робить пластичним та усвідомленим. Як відомо, культура — це м’яка сила, що змінює світ.
«Це не просто новий візуальний стиль. Це інструмент, за допомогою якого ми транслюватимемо меседжі та цінності МКІП. Наше міністерство відповідає за багато напрямків — культуру, креативні індустрії, туризм та інформаційну безпеку, тож важливо було розробити те візуальне відтворення, яке стане ідеальним для кожної сфери. Аби між самим наповненням і його виразом не було дисонансу. І вірю, що ми знайшли», – коментує Міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко.
Новий логотип Міністерства культури та інформаційної політики України — легкий та витончений. Нариси літер в логотипі мають обережну відсилку до давньоруської каліграфії, такі як «Слово о полку Ігоревім» і рукописи Київської Русі. У новий логотип зашита абревіатура МКІП, тонкі накреслення та скруглення підсвідомо зчитуються як м’які та дружні елементи, що створюють динаміку немов відображення нового витка історії та культури. Перетин літер в абревіатурі нагадує про міждисциплінарність напрямків роботи МКІП. Логотип може використовуватися як повноколірний знак, що поєднує два кольори, так і як монохромний знак, що передбачає використання тільки чорного або білого кольору. В основі логотипу два кольорових рішення: жовтий та червоний, які передбачено використовувати тільки на контрастному фоні.
За основу нового фірмового стилю міністерства взято мінімалізм. Стиль передбачає різні варіації використання основних кольорів: як повну заливку, так і білий фон, доповнений патерном у різних співвідношеннях. Для кольорового фону можна використовувати такі фірмові відтінки: лимонний, червоний та блакитний.
Розроблюючи новий бренд МКІП, основну увагу автори проєкту приділяли таким стратегічним напрямкам, як культура, креативна економіка, інформаційна політика, туризм, а також велика реставрація.
Нова айдентика Міністерства культури та інформаційної політики України була розроблена креативною агенцією Green Penguin за підтримки USAID Transformation Communications Activity.
А ми нагадуємо, що сьогодні у Києві, одночасно із пресконференцією Міністра культури України Олександра Ткаченка, відбувся мітинг за розпуск складу Наглядової ради Українського культурного фонду.