• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

FuckUp Night by EASE: Роман Кирилович, Ілля Рейніш і Олексій Костилєв розповіли про свої провали

3 Червня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
FuckUp Night by EASE: Роман Кирилович, Ілля Рейніш і Олексій Костилєв розповіли про свої провали
Share on FacebookShare on Twitter

Усі люблять розповідати про свої досягнення. А от про невдачі говорити набагато складніше. Але без поразок не буває перемог і будь-який провал можна обернути в плюс.

EASE зібрала в одному місці топових українських підприємців. Під час FuckUp Night про свої бізнес факапи розповіли Роман Кирилович, засновник компанії «Франч», Олексій Костилєв, бізнесмен, власник мережі ресторанів доставки Ninja Sushi і Ninja Wok, і Ілля Рейніш, співзасновник онлайн-бізнес-школи LABA. Підприємці чесно розповіли про труднощі, які виникли на їх шляху і про те, що допомогло їм не здатися.

«Формат заходів FuckUp Night дуже популярний у всьому світі. У першу чергу він потрібен для того, щоб підприємці не боялися помилятися. Наша освіта змусила нас думати, що за кожну помилку ти обов’язково отримаєш двійку і це погано. Потрібно все робити правильно з першої спроби. Але в бізнесі так буває не завжди», — каже Президент Європейської Асоціації Програмної Інженерії (EASE) Владислав Савченко.

Владислав Савченко
Владислав Савченко

«Будьте самоіронічними, не пишіть листи о 23:30, пийте вино і пам’ятайте: „Ваша франшиза — г#вно“».

«У всіх брендів бувають факапи. І це нормально, помиляються всі. У McDonald’s бувають факапи, і у Subway, і у багатьох інших. Всі ці думки я, звичайно ж, записав і красиво оформив на сайті, який вже не працює — мій факап. Крім цього в своєму тексті закликав прагнути до світла, розвиватися і бажано робити це все з нашою компанією. Аналогічний текст одного разу написав і для розсилки: „Заходьте на сайт, залишайте заявки, зробимо цукерку для вас“. В темі листа було лаконічне: „Ваша франшиза — г#вно“», — розповідає Роман Кирилович, засновник компанії «Франч».

Історія закінчилася тим, що після ранкової масової розсилки листа команда повідомила, що наша гаряча лінія дійсно стала «гарячою» від кількості дзвінків. А телефонували клієнти компанії «Франч». Вони висловлювали глибоке розчарування тим, що отримали такий лист від людини, якій вони довірилися і дозволили створити франшизу.

«Я відмотав вчорашній вечір на три келихи вина назад і згадав, що не відфільтрував аудиторію та відправив листи всій базі клієнтів. Це було жахливо», — додає Роман.

На щастя, з тієї кількості отримувачів, лише одна людина не прийняла інформацію і залишилася під негативним враженням. Свою історію Роман підсумував зухвалим слоганом:

«Будьте самоіронічними, не пишіть листи о 23:30, пийте вино і пам’ятайте: „Ваша франшиза — г#вно“».

Роман Кирилович
Роман Кирилович

Історія підкорення спекотної Бразилії

«Допускати помилки — це нормальна історія. Головне — висновки, які ви зробили», заявив Владислав Савченко у своєму виступі, після чого передав слово Іллі Рейнішу, засновнику LABA.

Ілля поділився невдалою історією підкорення спекотної Бразилії, яка закінчилася набутим досвідом і роботою в невеликий мінус. Про те, як важливо вивчити новий для себе ринок, Ілля розповідав захоплено і весело. Дешеві ліди, конверсія 15% і дві сім-карти, які повинні були привести команду до успіху, зникнення викладача і система будь-якої покупки за 4 платежі — все те, про що команді LABA хотілося б знати до відкриття філії в Бразилії.

«Мучилися ми з Бразилією місяців 5, так я туди й не поїхав», — заявив Ілля в кінці виступу. Після додав: «Ви можете робити скільки завгодно досліджень, але якщо у вас немає кількох місцевих людей, які можуть розповісти про всі нюанси ведення бізнесу в іншій країні, буде дуже складно».

Ілля Рейніш
Ілля Рейніш

Історія, яка вчить продумувати все заздалегідь

«Для мене факап — це коли тобі 45 і ти якимось рішенням втрачаєш все. Це можна назвати факапом. Все те, про що ми тут розповідаємо, — просто шлях, помилки, які кожен робить», — сказав на початку свого виступу Олексій Костилєв, власник мережі ресторанів доставки Ninja Sushi і Ninja Wok.

Але є в Олексія історія, яка навчила його продумувати все заздалегідь.

«Я записував подкаст, де розповів про бажання відкрити Ninja Pizza. У нас всі акаунти мережі Ninja в Instagram мають у закінченні „official“. Як тільки вийшло це інтерв’ю, мені надіслали скріншот сторінки в соціальній мережі „Ninja Pizza official“ з описом: „Олексій Костилєв, готовий купити акаунт?“ Я все продумав наперед — і сайт, і домен, але Instagram втратив. Пізніше ми створили сторінку Ninja Hut Pizza, тому що hut — це приміщення, в якому готують їжу. Не важливо, це піца, гамбургери, такос».

«Якщо ви впевнені в чомусь, якщо у вас є конкретні цифри, якщо ви грамотно підходите до будь-якої справи, я вам раджу пробувати і шукати хороших фахівців. Цінуйте своїх співробітників, цінуйте свою команду», — підсумував Олексій.

Олексій Костилєв
Олексій Костилєв

FuckUp Night, подія, рисвячена факапам, створена, щоб розповісти про неуспішний успіх. Щоб показати бізнес з іншого боку, про який зазвичай замовчують, але без якого він неможливий.


А ми нагадуємо: медіа Creativity.ua запустило інформаційну підтримку проєктів, які пройшли експертну оцінку УКФ, зайнявши топові позиції в рейтингових реєстрах, і яким прийшли відмови від Наглядової ради УКФ. Редакція публікує історії цих проєктів у спецрозділі сайту «Знакові проєкти України». Асоціація Креативних Індустрій України закликає спільноту підтримувати та сприяти реалізацї цих проєктів.

Теги: бізнесінноваціїнатхненнятехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.